Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam wszystkich forumowiczów i osób zaangażowanych w projekt Ja, Rock!

 

Postanowiłem założyć temat zbierający wszystkie Wasze pomysły i propozycje które będą dotyczyły zmian i nowości na forum. Słońce coraz wyżej i mocniej świeci nam nad głowami, zaczynają się wakacje i wolny czas od szkoły, więc czas uporządkować również forum które ostatnimi czasy trochę zaschło i potrzebuję orzeźwiających zmian. Modyfikacja regulaminu, podpięte nieaktualne tematy, opisy i ogłoszenia w działach, stare nieruszane od miesięcy wątki które czas najwyższy ogarnąć i edytować, reorganizacja forum - to wszystko wymaga zmian, ulepszeń i czekam na Wasze propozycje. Propozycje przeróżnych modyfikacji na forum również będą rozpatrywane. 

 

tumblr_n29mxf59ZZ1t0twwxo1_500.gif

 

Jeśli macie jakieś zastrzeżenia, własne pomysły czy niespełnione kwestie odnoszące się do forum, proszę o napisanie ich w tym wątku zbiorczym.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Setne podejście do zmian, ale jak Webber prosi to chyba warto pomóc :D

 

- dodajcie Technikom opcję edytowania postów

- napiszcie do Adama o pełnomocnictwo w związku ze zmianami na forum. Niech np.Broda ma większą swobodę i nie pyta za każdym razem o pozwolenie

- niech ktoś się odważy i napisze do Rocka, by w jakiś sposób zareklamował forum. Nie wierzę, że nie ma czasu  :jebaited:

- trzeba zastanowić się nad bardziej szczegółowym podzieleniem działu "Tematy Techniczne". Więcej kategorii pozwoli na większy porządek na forum i lepsze uporządkowanie tematów. 

- brakuje mi opcji, aby zapisać wersję roboczą posta.

- jakieś konkursiki 

- wywalenie z prawego paska nieaktywnych serwerów

 

 

Na dziś starczy :nodude:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Techniki mogą już od jakiegoś czasu edytować posty. Załatwiłem u Brodatego :kappa: Co do propozycji, to przydałoby się zmienić głównodowodzącego stroną, bo Adam się nie sprawdza (krótko i z ogładą mówiąc). To pewnie niemożliwe, ale warto próbować :D Tak to proponowałbym temat z logiem prac adminów. Rozliczaliby się za każdy miesiąc i dopiero wtedy byłoby widać co i czy w ogóle ktoś robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://forum.jarock.pl/index.php?/topic/6220-zasady-cytowania-postów-i-zwracanie-się-do-kogoś-za-pomocą/
 

Modyfikacja zostanie wgrana do weekendu gdy tylko ją znajdę i wymęczę niektóre osoby. 

 

http://forum.jarock.pl/index.php?/topic/5498-wpisy-użytkowników-na-blogu-jarock-parę-dodatkowych-zasad-oraz-dział-poradniki/
 

Wpisy użytkowników na blogu Ja,Rock!, ew. na forum. Dzięki temu można by prowadzić bloga na tej stronce, a te ciekawsze wpisy można by publikować na stronie głównej. Dlaczego? Zapewne wielu z Was lubi coś sobie popisać, a nie chce się tworzyć bloga ze względu na brak czytelników. JaRock mógłby zagwarantować takie coś. Bałagan? Jeśli dobrze by to rozplanować to można zrobić zakładkę "Blogi użytkowników" oraz ew. gdzieś na boku coś takiego jak "Najnowsze wpisy". Co Wy na to?

No właśnie, co Wy na to?

 

Zasady tworzenia tematów działach o muzyce, filmach i serialach oraz książkach - nic trudnego. Tworząc nowy temat opisać np. wykonawcę, serial czy książkę. Dlaczego? A to dlatego, że tematy "Co sądzicie o książce xyz" po prostu jakoś nie zachęcają (przynajmniej mnie) do obejrzenia/przeczytania/odsłuchania tego dzieła. Byłoby ładnie i przejrzyście. Przykładowe tematy: KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK.

 

Dodam wzory dziś w nocy.

 

Dział poradniki - Wielokrotnie ktoś się pyta jak zrobić to, jak zrobić tamto. Zazwyczaj są to rzeczy, o których wiele osób na forum ma pojęcie i czasem dokładnie objaśnia. Może by zrobić dział gdzie każdy mógłby napisać poradnik na dowolny temat? Jest już kilka ciekawych, więc dział nie stałby pusty - KLIK i KLIK

Myślę, że wprowadzenie polityki przypinania ważnych i istotnych tematów w danym dziale (w tym poradników i wszelkich pomocników) byłoby odpowiednie. Każdy taki temat w dziale byłby na samej górze i dodatkowo miałby swój prefiks odpowiadający jego treści i zastosowaniu.

 

To tyle, jeśli chodzi o te dwa tematy.

 

Kubox, czekam na konkretne pomysły jakby można podzielić dział Tematy techniczne. Opcja wersji roboczych postów i tematów również zostanie aktywowana. Konkursy niebawem po naradzie z Adamem, nieaktywne serwery po prawej stronie zostały wywalone - zawsze można tam coś ciekawego dodać, jakieś pomysły?

 

SoldierPL, ekipa zostaje póki co bez zmian, chyba, że opłacimy Adamowi  Hawaje - wtedy można szukać osoby na jego miejsce.

 

Pytanie - stworzyć archiwum i powrzucać wszystkie wątki starsze niż 3 miesiące? Czy tylko pozamykać je i zostawić w działach? W takim razie zostanie kosz, gdzie lądują wszystkie nieregulaminowe posty i tematy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 nieaktywne serwery po prawej stronie zostały wywalone

 

 

Z tego co widzę, nawet serwer CS GO wywaliłeś. A z danych jakie posiadam, to chyba jest on aktywny.... A chyba nawet jest aktywny, bo się nim zajmuję :P.

 

 

 

Moją jedyną propozycją, jest dodanie funkcji odpowiadania moda (itp...) w wiadomości użytkownika (bez możliwości edycji tego posta przez użytkownika -----> przykład: bitwy).

 

+ ogarnięcie jakoś giełdy... Dotąd jest to coś słabego, porównując pchli targ z łowców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Webber, może porobisz archiwa danych działów? Wtedy by się nie zrobił, za przeproszeniem, pierdolnik :D Ogólnie miło jest sobie wrócić do początku 2013 roku i poczytać swoje głupoty :kappa:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Himiodzio, serwer dodany. Giełdę biorę w obroty również w nocy.

SoldierPL, dziwny pomysł, bo to tylko kwestia wyglądu działu według mnie - bo i tak jest ikonka która oznacza, że temat jest zamknięty, a te najważniejsze i najbardziej aktywne tematy są najwyżej - jest to bardzo uciążliwe?  ^_^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie zrozumieliśmy się do końca :D Chodzi mi o osobne archiwum do każdego działu, np. osobne do technicznych, osobne do filmów etc. No a jak się uczestniczy w dyskusjach od ponad 2 lat, to chodzi o coś więcej, niż tylko wygląd działów :)

 

 

@Edit: ad. archiwa - wtedy można właśnie do nich wrzucać tematy starsze niż 3 miechy przykładowo i wtedy będzie porządek. Byle te archiwa były moderowane także przez moderatorów danych działów i widoczne dla każdego.

Edytowano przez SoldierPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SoldierPL, pozwól, że się nad tym zastanowię.

 

Pytanie - stworzyć dział sportu, gdzie nasi forumowi eksperci wypowiadali by się na poszczególnych szczeblach (liga mistrzów, ekstraklasa itp.)? Można również to rozszerzyć do formy typowania wyniku każdego spotkania + inne dyscypliny sportu. Ktoś przeciw?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam czy jest sens wyrzucania technicznych do jakiegoś innego działu/poddziału, raczej nie. Zamknięcie wystarczy w zupełności. Jutro (dziś) przejrzę dział (jak to robię raz na jakiś czas) i pozamykam te stare. Fajny by był jakiś skrypt, który z automatu zamyka temat po np. 2miech. nieaktywności/braku nowego posta i wysyła PW do właściciela, że temat został zamknięty, w razie czego proszę zgłosić się do moderatora działu i lista moderatorów.

 

O projekcie "Zestawy komputerowe" nie wspominam nawet...

Edycja wpisów na SB.

Poszerzyć ciut szerokość pola z nickami na SB.

Ta reklama "GTA V już w sprzedaży na bocznym panelu z deczka przestarzała chyba.

Do giełdy warto może jakiś wymóg X postów dodać, bo przychodzą typy i zakładają konta tylko aby podrzucić link do allegro.

Może w końcu zrobić coś sensownego z działem "Youtuberzy"?

Zmienić rangę Twitch.tv na coś bardziej uniwersalnego jak Streamer.

Zmienić coś z działem "(martwe) Serie tematyczne", z resztą jak całe forum "Jutub i tłicz"

 

Stara lista z naszych rozmów prywatnych, część jest już zrobiona, jestem zbyt leniwy by usunąć, jak poczytasz to ci nie zaszkodzi.

 

1- Kontakt z Rockiem - jeżeli forum ma się rozrastać i rozwijać, to nasz "gwiazdor" musi zaglądać do nas częściej. Jego obecność na forum powinna sprawić, że ludzie zaczną odwiedzać tą stronę i brać żywy udział w dyskusjach. Chcemy, by było tak jak na początku kiedy to Rock zaglądał tutaj regularnie. Od czasu do czasu dawał odpowiedzi innym użytkownikom, a to z kolei sprawiało im frajdę. Dostają okazję, by porozmawiać z właścicielem tego forum. Nie każdy ma możliwość spotykać się z takimi osobami na targach czy też innych zlotach o tematyce komputerowej. 

To jest strona należąca do Rocka, więc potrzebne jest jego zaangażowanie.Jeżeli nie ma z jego strony żadnych wzmianek na temat forum, to liczba użytkowników maleje. To oczywiste. Potrzebujemy nowych userów, a każda osoba, która tutaj zagląda może być kolejnym aktywnym forumowiczem. Dlatego potrzebna jest prośba do szanownego Remigiusza, by zaglądał tutaj częściej. Na początek, by w ogóle tutaj zaglądał i zaczął się udzielać. Wystarczy kilka minut tygodniowo. Możemy pójść o zakład, że zwiększy się liczba aktywnych użytkowników. Może wyłącznie z powodu Rocka, ale to jednak zawsze jest jakiś sukces.

2- Pozostali Youtuberzy - kilku z nich posiada na forum swoje konto, czy nawet własny dział. Jednak od dłuższego czasu, osoby te wcale nie zaglądają na Bloga. Z przykrością trzeba stwierdzić, że przychodzą tutaj tylko, jak czegoś potrzebują.Jest to troszkę śmieszne. Jednak jeżeli jesteśmy w stanie doradzić im czy wykonać jakiś dobry uczynek to służymy pomocą. Nie raz osoby takie otrzymały od nas nowe intro czy też jakieś ramki na swojego streama, itd.
Jeżeli steamerzy odwiedzaliby forum częściej to jest duża szansa, że sprowadzą ze sobą nowych użytkowników, których bardzo nam potrzeba. Niech przyjdzie kilkadziesiąt nowych "aktywnych" osób to będzie to dla forum naprawdę dużo. Każdy z nich ma swoich fanów, więc zapewne cieszyliby się oni z możliwości współpracy z nimi, oraz pozostałymi użytkownikami forum.

3 - Zmiana ekipy - jeżeli wspomnieliśmy już o ekipie z Youtuba, to warto wspomnieć o ekipie z naszego forum. Mają oni nad nim pewną miarę władzy, ale czy słusznie?...no właśnie. Temat ten był wałkowany nie raz, ale za każdym razem był błyskawicznie zamykany, a zmian tak jak nie było, tak nie ma.Może z wyjątkiem wprowadzenia nowej rangi (21.01.2015)  :) Naprawdę chcemy, by doszło do tych zmian! Będziemy szczerzy: reszta ekipy jest bezużyteczna. Posiadają rangę, ale niestety nie wykonują pracy, która jest przeznaczona dla osoby z danymi uprawnieniami. W sumie forum posiada kilkunastu moderatorów z czego aktywnych i naprawdę pomocnych jest 3 lub 4. Dodatkowo z aktywnych moderatorów tylko dwoje posiada dostęp do moderowania całego forum. To ogranicza lekko pole działania. Połowa dostała na początku rangę tylko dlatego, że są zaprzyjaźnieni z Rockim. Ich postawa śmieszy, bo ostatni raz odwiedzili forum jakiś rok temu. Nie wszyscy,ale i tacy są.  :) Rozumiemy, że Administracja może mieć opory z odebraniem rangi, dlatego chcielibyśmy zaproponować danie takim osobom innej,np zaufany, czy przyjaciel. Ranga zostaje, ale nie ma olewania swoich obowiązków. Dlaczego nie dać tej rangi komuś innemu, kto na forum jest od początku, dba o nie i chce coś robić?... Trochę to bez sensu, aby Globalmoda posiadała osoba z ilością postów wynoszącą 8. Nie oszukujmy się, ale taki człowiek nic nie wnosi.

 

Nasunie się Wam zapewne masa pytań o to czy warto to zrobić. Tutaj kilka powodów dla których powinno być to już dawno zmienione:

  • Forum nic nie traci. Można powiedzieć nawet, że sporo by zyskało. Na pewno zapanowałby większy ład. Więcej osób, które przebywają na forum codziennie sprawi, że będziemy mieli możliwość kontrolowania większej ilości postów. Pojawia się możliwość dodawania i rozpoczynania większej ilości tematów, oraz projektów, które wymagają moderacji. 
  • Nasi obecni moderatorzy nic nie robią. Nie będą się upominać, bo po pierwsze wcale tu nie wchodzą, po drugie nic tu nie piszą, a po trzecie nawet jeżeli się pojawią to i tak nie korzystają ze swoich uprawnień.
  • Administracja ma mniej pracy. Może skupić się na innych ważniejszych sprawach. Np. rozwój forum, czy tez rozwój Bloga Ja,Rock.pl

Teraz wydaje się, że jest masa moderatorów. W rzeczywistości to tylko złudzenie, bo połowa tu nie zagląda, a reszta to boty lub testerzy. Nic nie wnieśli, nic nie wnoszą i nic nie wyniosą. Zajmują tylko niepotrzebnie miejsce i zabierają pracę innym przydatnym użytkownikom, którzy naprawdę chcą działać na forum i coś tutaj zadziałać. 

 

4 - Czat Ja,Rock podczas Live - chcielibyśmy dowiedzieć się czy jest możliwość uruchomienia tego czatu. Miał funkcjonować.Jednak chyba komuś nie starczyło chęci, by poprowadzić projekt do końca. Szkoda, bo sprawa naprawdę jest godna uwagi, a pomysłodawca godny pochwały. Czat byłby naprawdę ciekawą opcją porozumiewania się podczas lajwów. Opcja ta pozwala na swobodną komunikację oglądając różne osoby. Użytkownik nie musi być na tym samym czacie co jego kolega. Mimo to mogą się wymieniać myślami. Wielu z nas ucieszyłoby się na dokończenie tego dzieła.

5 - Podpięcie działu promocje na głównego bloga. Więcej ciekawych promocji ucieszy każdego. Jest masa newsów i rabatów o których nikt nie pisze, a wielu z nas chciałaby się dowiedzieć.

6 - Nagłośnienie działu biblioteka gier - najlepszą opcją byłoby dodanie informacji na blogu. Na pewno znajdą się chętni, by opisać gry, które ich wciągnęły. Myślimy, że jeśli poruszyć ten temat na większą skalę to będziemy mieli duże zainteresowanie. Ludzi jest masa. Jeżeli ktoś lubi pisać to i chęci się znajdą.

7 - Konkursy forumowe - forum potrzebuje konkursów, oraz projektów. Takich, gdzie udział może brać każdy. Wcześniej było coś takiego. Dostawaliśmy kody do gier, darmowe bilety do kina itd. Teraz to wszystko prysło. Przydałoby się odnowić tą inicjatywę.

8 - Rozwinięcie inicjatyw forumowych - bitwa na intra,serwery do gier - konieczne jest podanie informacji o serwerach na większą skalę. Czy tak trudno jest napisać o serwerach na Facebooku czy też na stronie głównej. Chcemy udostępnić innym nasze serwery. Są dobrze moderowane, oraz zarządzane. Każdy ma możliwość zgłoszenia problemu, usterki czy też hackera w bardzo szybki sposób za pomocą forum. Sprawa jest naprawdę warta nagłośnienia. Zawsze warto spróbować ! Jesteśmy w stanie organizować małe konkursy z nagrodami. Jednak potrzebujemy aktywnych graczy. Teraz kiedy ich nie ma, bo nikt nie wie o naszych serwerach, to nic takiego zorganizować się nie da. Bo bo co, damy nagroda nam samym  :D Zasoby sprzętowe, serwery i inne potrzebne rzeczy posiadamy. Nie zawahamy się ich użyć.

9 - Dział newsy - http://forum.jarock....e-działu-newsy/ Myśleliśmy,by dać użytkownikom możliwość pisania swoich blogów czy też opisów itd. Wyznaczyć kogoś do moderacji. Potem ludzie przeglądając bloga, będą mogli zapoznać się z materiałami, a najciekawsze nagrodzić pozytywną oceną. Prace z największą liczbą lajków posłać na szczyt, by były widoczne, a najsłabsze na dół.Moderacja usuwałaby wątki, które nikogo nie interesują. Projekt bardzo ambitny i wymagający zgrania. Jednak jeżeli by wypalił będzie naprawdę ciekawy. Można spróbować dodać extra zakładkę na naszej stronie. Rekrutować ludzi do pisania i niech piszą. Obecnie mamy zbyt mało materiałów, a jeżeli są to nie zawsze każdego interesują. Większa liczba artykułów przywoła do nas większą liczbę czytelników, a to z kolei poprawi statystyki  :) 

10 - dodanie na forum przycisków, umożliwiających bezpośrednie przeniesienie się do naszych serwerów. Czy to CS:GO, czy BF 3,4.

11 - ponowne nadawanie rangi Brodacz. Niech będzie tak jak kiedyś, że będzie rozdawana aktywnym użytkownikom na okres 2 tygodni.

12 - Przesunięcie działu " Tematy Techniczne" w stare miejsce. Dla wielu było to wygodniejsze rozwiązanie. Dział znajdował się pomiędzy "R&R", oraz giełdą.

13 - Zwiększenie liczby osób w konferencji ( PW) - aktualnie limit wynisi 5 osób. Jest to za mało. Czasami jest potrzeba, by zaprosić większą liczbę użytkowników. Przy obecnych ustawieniach nie jest to niestety możliwe.

14 - Pojemność skrzynki odbiorczej - użytkownicy posiadający rangę, powinni mieć zwiększoną pojemność skrzynki. Aktualnie limit wynosi 80. Zwiększenie do 100, załatwiłby sprawę. Ciągłe usuwanie jest uciążliwe.

15 - Ponowna możliwość rekrutowania się, aby dołączyć do grona streamerów w zakładce Live. - Była to bardzo ciekawa inicjatywa. Cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród ludzi, którzy streamowali. Weźmy pod lupę takiego Izaaka. Wybił się tak bardzo wyłącznie dzięki możliwości pokazania się na Ja.Rock. Teraz jest znany i lubiany. Czy nie moglibyśmy dać kolejnej szansy innym ambitnym graczom?

16 - Możliwość ustawienia sygnatury posiadając rangę "Brodacz" - opcja ta jest obecnie wyłączona. Użytkownik posiadający ową rangę nie posiada możliwości przystosowania sobie własnego podpisu. Robota na 2 minuty, a kolejny problem będzie rozwiązany  ;)


Projekty,które warto przetestować i rozważyć :

1 - Ciekawą opcj jest dodanie na JaRocku zakładki, która pozwalałaby najaktywniejszym użytkownikom publikować tam swoje najnowsze lub najciekawsze filmy. Inni odbiorcy mogliby głosować na danego twórcę. Oceniać filmy itd. W końcu to forum miało pomagać ludziom wybić się na YT i nie tylko. Jak na razie funkcjonuje głownie dzięki tematom technicznym. Myślimy, że angażowanie się we wszelkiego tego typu akcje jest sensowne i warte namysłu. Może nie wszystko uda się wprowadzić od razu. Jednak taka opcja rozwoju Youtubera, pozwoliłaby rozwinąć skrzydła wielu nowym czy też już doświadczonym graczom. My jako ekipa forum chętnie pomożemy w organizacji i wszystkich innych krokach.

 

 

Godzina późno to i pomysłów więcej mi nie przychodzi.

Edytowano przez Fuzzik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://forum.jarock.pl/index.php?/forum/28-filmy-i-seriale/

 

Glock, prosiłbym o zaktualizowanie wszystkich Twoich tematów w tym dziale. Resztę tematów uzupełnię w wolnej chwili. Muzykę i książki zostawiam, niech tam panuje dowolność - chyba, że ktoś ma jakiś pomysł.

 

Po przejrzeniu działu giełda dochodzę do wniosku, że działa ona sprawnie i nie widzę powodu, by coś zmieniać. Czekam na Wasze propozycje i problemy.

 

 

Tak się zastanawiam czy jest sens wyrzucania technicznych do jakiegoś innego działu/poddziału, raczej nie. Zamknięcie wystarczy w zupełności. Jutro (dziś) przejrzę dział (jak to robię raz na jakiś czas) i pozamykam te stare. Fajny by był jakiś skrypt, który z automatu zamyka temat po np. 2miech. nieaktywności/braku nowego posta i wysyła PW do właściciela, że temat został zamknięty, w razie czego proszę zgłosić się do moderatora działu i lista moderatorów.

 

O projekcie "Zestawy komputerowe" nie wspominam nawet...

Edycja wpisów na SB.

Poszerzyć ciut szerokość pola z nickami na SB.

Ta reklama "GTA V już w sprzedaży na bocznym panelu z deczka przestarzała chyba.

Do giełdy warto może jakiś wymóg X postów dodać, bo przychodzą typy i zakładają konta tylko aby podrzucić link do allegro.

Może w końcu zrobić coś sensownego z działem "Youtuberzy"?

Zmienić rangę Twitch.tv na coś bardziej uniwersalnego jak Streamer.

Zmienić coś z działem "(martwe) Serie tematyczne", z resztą jak całe forum "Jutub i tłicz"

 

  • Raczej skryptu nie wprowadzimy - zdamy się na ręczne zamykanie tematów.
  • Jaka edycja wpisów na SB? Dokładniej proszę.
  • Poszerzymy.
  • Na reklamy na tym forum jak i na blogu wpływu nie mamy i raczej nie będziemy się w to mieszać.
  • Ustawiłem początkowo wymóg 10 postów by móc pisać w dziale Giełda.
  • Nie mam pomysłu na ten dział, może coś zaproponujecie.
  • Rangę Twitch.tv możemy zmienić na coś bardziej zbliżonego do zawodu moderatora na Twitchu.
  • No 1000 tematów jak na całą kategorie to sporo, jak widzisz zainteresowanie kiedyś było duże - w tej kwestii poczekamy na przybycie użytkowników, bo nie widzę innego rozwiązania w chwili obecnej. Ale oczywiście samą kategorie można przebudować.

 

A może ranga "YouTuber" ? W kolorze czerwieni, tak jak logo YT :P

 

Dobry pomysł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o edycję postów/wpisów w takim okienku do pisania/czacie na początku strony głownej, a to się chyba nazywa po profesorsku ShoutBox.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, tylko o co dokładnie chodzi, chcesz mieć możliwość edytowania swojego wpisu?

Chyba chodzi o to, żeby mieć możliwość poprawienia błędów, które sie zdarzają przy szybkim pisaniu. To byłaby dobra opcja. Żeby tylko nie była stosowana do całkowitej zmiany wypowiedzi. Powinien być jakiś limit postów od którego można edytować swoje wypowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, żeby dać taką możliwość tylko i wyłącznie osobą posiadającą jakąś range, lub określoną liczbę postów.

Rangi są limitowane. Myśle ze 100 postów to bezpieczny limit :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba chodzi o to, żeby mieć możliwość poprawienia błędów, które sie zdarzają przy szybkim pisaniu. To byłaby dobra opcja. Żeby tylko nie była stosowana do całkowitej zmiany wypowiedzi. Powinien być jakiś limit postów od którego można edytować swoje wypowiedzi.

Dokładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może w końcu zrobić coś sensownego z działem "Youtuberzy"?

[*]Nie mam pomysłu na ten dział, może coś zaproponujecie.

Ja bym ten dział całkiem usunął. Odkąd jestem na forum, to zajrzałem tam raz.

Nie ma to w ogóle racji bytu. Zwłaszcza, że inni YouTuberzy nie mogą w ogóle publikować na forum swojej twórczości (reklama jest płatna, czyż nie? :kappa: ).

 

Gdybyście jednak chcieli coś z tym zrobić, to należałoby rozwinąć dział o możliwość publikowania twórczości innych "jutuberów" i zniesienie tego ograniczenia reklamy na ten dział. Oczywiście należy się bronić przed spamowaniem i wrzucaniem setek linków typu "gram w majkrafta", więc musiałby być jakiś limit, od którego można publikować. Tak myśle minimum pół roku na forum i minimum 500 postów? Taka osoba byłaby już sprawdzona i jeżeli przez te pół roku nie dostanie bana, to jest ok :P Czy to ma sens?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam zbyt jasny zarost.

 

#YouTube - a może biblioteka filmów? Raz na jakiś czas (3 dni?) można wrzucać JEDEN film. Nie spowoduje to spamu, bo aktywność duża to tu nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra, teraz kilka moich pomysłów...

 

Zacznę od siebie, czyli bitwy i serwer CS GO.

Fuzzik w swoim poście zamieścił "Rozwinięcie inicjatyw forumowych - bitwa na intra,serwery do gier(...)".

Jako jeden z głównych obecnych osób zajmującym się tematem bitw od wersji v.2 (oczywiście pamiętajmy o Ikarosie, który też obecnie tam ze mną działa), próbuję na własną rękę reklamować tenże projekt. Tymczasowo trwa przerwa z bitwami, którą postanowiłem z Ikim zastosować, aby móc ogarnąć troszkę większą reklamę projektu. Z doświadczenia (z dwóch ostatnich bitw), pomoc innych "znanych" jest znikoma. Udało mi się przekonać raz Adama, aby zamieścił gdzieś odnośnik do bitw w dziale jakiś intr w newsach + raz namówić Rocka, aby na live obejrzał intro zwycięzcy (ogólnie wyglądało to tak: "teraz odpalę Wam intro kogoś kto wygrał w jakiś bitwach na naszym forum....<intro>... no i tyle, przechodzimy dalej). Niby już coś się udało zdziałać, ale jakiś niedosyt pozostaje. W edycji która nadchodzi (soon) w jury będzie kilka nowych osób, m.in. Izak (jeśli ktoś o tym jeszcze nie wiedział, to proszę! Niespodzianka). Wiadomo, będę musiał jeszcze raz dopytać się go, czy dalej chce pozostać w jury (przerwa już kawałek trwa), lecz myślę, że znajdzie te 10-15 minut raz na miesiąc (dwa). Zapewne jeśli bardzo bym prosił Izaka, to na FB może by zareklamował bitwy :). Lecz tutaj jest jedna rzecz.... Otóż zero wsparcia od ekipy jarocka (chodzi bardziej o osoby wyżej, bo Lipti i Brodaty to osoby które zawsze znajdą chwilę, żeby w czymś mi pomóc itp...). Nawet nie chodzi tu o same  nagrody (które musimy fundować z własnej kieszeni.. Maxi, Iki i ja... Jedyne osoby które wkładają się w pule nagród ), tylko o samą pomoc w promowaniu bitw... Choć nawet samo dorzucenie jakiejś gierki która zalega, do nagród, już by była czymś świetnym.

 

Teraz sprawa serwera CS GO.

Ze strony osób wyżej (ponownie chodzi, o osoby wyżej od forum) istnieje zero zainteresowania serwerami jarock). Isdn działał z Bordatym i chyba zrezygnowali obecnie (choć tu wolę pisać już w swojej sprawie, zapewne jak chłopaki będą chcieli coś napisać - napiszą :))... My z Liptim samodzielnie, na własną rękę postanowiliśmy założyć serwer CS GO (zero pomocy innych). Wszystko działa dzięki nam, serwer aktualizuję bardzo często (choć ostatnio bardzo zaniedbałem informowanie o tym - ogarnę to w najbliższym czasie)... A mamy z tego, co? Zapewne satysfakcję, bo serwer często jest pełny (choć wtyczka po prawej stronie żyje własnym życiem)... Ponownie mamy małe ale... Ze strony Rocka itp... istnieje zerowe zainteresowanie tym (zero informacji itp... Zapewne nawet nie wie, że mamy taki serwer). Tutaj ponownie wraca sprawa Izaka, bo zapewne jeśli dalej by się go prosiło o pomoc, zapewne by pomógł... Ale czemu Izak jest tą jedyną osobą która w jakimś stopniu chce pomóc z realizacją projektów na naszym forum? Powinno chyba być więcej takich osób.  + Oczywiście muszę dodać, że HS bez problemu pomógł mi, z reklamą startu serwera (więc jego też można dopisać do tej jedynki osób pomagających - która tworzy teraz dwójkę).

 

 

Kolejną rzeczą jest rynek... Niby Webber masz rację, że tymczasowo jest ok... Ale dalej się upieram przy kilku zmianach.

Większość jest opisana tu: --->Kilk<---

Jedną z najlepszych rzeczy, jest pchli targ na łowcach... Jest tam tak wszystko zgrane, że aż głowa boli.

Sam regulamin jest tak ułożony, że ja nie mam pytań (pozytywnie oczywiście).

 

Regulamin działu
Zasady działu Pchli Targ

1. Dział Pchli Targ służy do zawierania transakcji między osobami fizycznymi, nie prowadzącymi działalności gospodarczej w niżej wymienionym zakresie.
2. Dozwolony jest jedynie handel grami komputerowymi, konsolowymi, sprzętem komputerowym i konsolowym, akcesoriami do niego oraz przedmiotami z nimi związanymi.
3. W przypadku sprzedaży gier w formie cyfrowej, dozwolony jest jedynie handel grami, pochodzącymi z bundli lub czasopism komputerowych (np. CD-Action).
4. Dozwolony jest jedynie handel przedmiotami będącymi w posiadaniu sprzedającego.
5. Przez zamieszczenie ogłoszenia w Pchlim Targu, użytkownik akceptuje regulamin działu oraz potwierdza posiadanie przedmiotu sprzedaży.
6. Zakazany/e jest:
a. handel nielegalnymi przedmiotami, kontami z grami i innymi podobnymi treściami. Zabronione są również składki na tzw. sloty w PSS,
b. handel masowy / hurtowy (np. kilkunastoma kopiami tej samej gry),
c. oferowanie usługi czy przyjmowanie zamówień,
d. linkowanie do ofert wystawionych na innych forach czy portalach,
e. handel podarunkami Steam.
7. Każdy użytkownik uprawniony jest do posiadania maksymalnie trzech aktywnych tematów w Pchlim Targu.
8. Każda oferta sprzedaży powinna zawierać proponowaną cenę. Oferty bez ceny mogą być usuwane przez moderatorów.
9. Podbić temat można jeden raz na tydzień.
10. Po 30 dniach braku aktywności tematy będą przenoszone do archiwum.
11. Wymagane jest dodawanie odpowiednich tagów w tytule tematu. oznacza sprzedam. [Z] zamienię, [K] kupię, [O] oddam.
12. Prosimy o dbanie o aktualność oferty i zgłaszanie nieaktualnych tematów do zamknięcia.
12. Po zakończonej transakcji sugerujemy wystawić poniżej komentarz (pozytywny, neutralny, negatywny) kontrahentowi. Za jedną transakcję dany użytkownik może otrzymać tylko jeden komentarz - dotyczy to głównie zakupów grupowych.
13. Możliwość pisania w dziale handlowym uzyskuje się automatycznie po napisaniu 10 postów na forum dla kont starszych niż 30 dni.
14. Redakcja łowcygier.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu handlu na forum.

Regulamin z forum, z działu "Pchli Targ" lowcygier.pl

 

+większa kontrola tematów. Bardziej stanowcza moderacja tego działu i trzymanie się terminów.

Dla mnie wszystko w sprawie giełdy.

 

Kolejną rzeczą, o którą będę walczył chyba zawsze, jest możliwość wstawiania adnotacji moderatora (globalnego, działu itp...) w poście (nie jako, jakiegoś "dodatku przy modyfikacji postu" który obecnie funkcjonuje). Niby każdy z osób mający prawa w danych działach, ma możliwość edycji postu... Lecz... Największym przykładem tego, będzie chyba dział bitw na intra, gdzie my z Ikarosem to stosujemy. Jedyna opcja jaką jeszcze potrzebujemy, to możliwość zablokowania edycji posta przez użytkownika po dodaniu takowej adnotacji (w poście) - tyle.

 

 

Następna sprawa... Możliwość ubiegania się o dostanie praw do swojego tematu!

Tak jak mam w przypadku tematów odnośnie IEMu. Wystarczy jedna opcja, aby po napisaniu do kogoś, dostać możliwość zamykania swojego tematu, jak i jego otwierania. Początkowo myślałem, jeszcze o opcji podklejania... Lecz w działach innych niż "wycieczki i interesujące akcje" jest to głupia myśl...

 

 

Ostatnią i największą dla mnie zmorą jest dział "twórczość fanów" a dokładniej "wideo".... Jest jeden dział do reklamowania swoich kanałów na YT i powinien on być ogólnym działem... Lecz dużo osób to olewa i tworzy swoje osobne tematy z reklamą swojego kanału... Czasem trafiają się bardziej myślący i próbując jeszcze bardziej obejść to, dodają często słowa "czekam na opinie" itp...

Kiedyś się bawiłem w zgłaszanie tego i po pewnym czasie to znikało... Lecz z czasem jednak ktoś to olał i już nawet nie było sensu tego zgłaszać... Więc dla mnie ten dział działu, jest do małej przebudowy i "dania jasnych wymogów" itd... No chyba, że dalej zostawiamy w nim syf... Olewanie, to też sposób... Ale piszemy chyba tu o zmianach.

 

 

 

To chyba na tyle. Jak przypomnę sobie coś nowego, to napiszę soon.

 

 

PS: a o ogarnięciu tematów w "serie tematyczne", chyba nie muszę pisać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powrócę jeszcze do tematu serwerów - no niestety, ale wsparcie jest znikome. Od stycznia do maja wraz z Soldierem i Kuboxem mieliśmy serwer BF3. Podpięty był do JaRocka, ale to w sumie tyle, poza tym nic nie było wspólnego. Gdy próbowałem porozmawiać z Adamem to najpierw nie dostałem odpowiedzi, za drugim razem mi odpowiedział, bym napisał na drugi dzień. Popisaliśmy chwilkę, ale później mi powiedział, że jeśli chodzi o reklamę to zajmie się tym później, miałem mu o tym przypominać. Pierwszy dzień - nic, drugi - nic, trzeci, czwarty, piąty - nic. Dopiero prawie po tygodniu udało mi się napisać tak bym otrzymał odpowiedź. Dostaliśmy reklamę na fanpage JaRocka, który jest tak popularny, że kilka osób nawet nie wiedziało, że taki mamy. Prosiłem go by dał znać Rockowi, ale chyba zapomniał, bo Rocka na serwerze nie widziałem ani razu, nie pamiętam też żeby w jakiś sposób wspominał o nim. Jest to forum Rocka, a ten nie odwiedza go. Niedawno się go pytałem to odpisał, że ma za mało czasu, no ale jak można nie mieć czasu odwiedzić forum? Ile to może zabrać czasu? Przecież forum można odwiedzić nawet w trakcie ładowania się gry. Dalej - nikt ze streamerów też się tu nie udziela. Kiedyś byli HighStyled, Soushibo i Graba, ale też przestali. Wniosek - nie opłaca się tu siedzieć. Co ma świeżych ludzi tu przyciągnąć? Inicjatyw jest jak na lekarstwo, ponieważ wszystkie umierają lub są tak lokalne, że nic nie osiągną (Bitwa, w której bierze udział kilku uczestników czy serwery, na których nie spotkamy prawie nikogo z forum czy samego jarocka). Jakichś nawiązań do głównego portalu albo kanału też nie ma. Po prostu jest nuda. Kiedyś były konkursy, Rock co jakiś czas odwiedzał forum, inni streamerzy też, były też linki na YT i wtedy aktywność rosła, przybyło nowych użytkowników. A teraz? Wchodzi ktoś nowy, napisze kilka postów i wychodzi. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Himiodzio
      Witajcie

      Nadszedł czas upałów i wraz z nim kilka zmian na forum :).

      Dnia dzisiejszego wprowadzona została opcjonalna weryfikacja dwuetapowa, odbywa się ona za pomocą Google Authenticatora.
      Jest to opcja dająca Wam większą ochronę konta i zgodnie ze wcześniejszymi planami, dziś jesteśmy w stanie Wam ją udostępnić.
      Zabezpieczenie to można włączyć w ustawieniach konta (ustawienia konta -> Ochrona Konta, później postępować zgodnie z komunikatami jakie zostaną wyświetlone).


      ----------------------------------------
      Dzisiejszego dnia została również dodana opcja szybkiego logowania i założenia konta za pomocą facebooka.
      Jeśli ktoś nie lubi bawienia się z potwierdzeniami konta poprzez użycie emaila, dziś może proces przyspieszyć rejestrację logując się za pomocą swojego konta FB.
      Obecni użytkownicy również mogą sparować swoje konto z facebookiem i mieć możliwość szybkiego logowania - całość znajdziecie w ustawieniach konta (ustawienia konta -> Facebook, dalej postępować zgodnie z komunikatami).

      ----------------------------------------
      Dział związany z serwerami przeszedł aktualizację, pomału też zaczęliśmy pracę nad systemem serwerowym (o tym również na dole).
      Obecnie strefa serwerowa jest otwarta dla każdego użytkownika, od dziś każdy będzie mógł reklamować swój serwer - cały dział obejmuje regulamin forum i specjalnie stworzony regulamin działu związanego z serwerami.
      ----------------------------------------
      Zaszło też dziś parę małych zmian na forum w działach:
      Giełda została połączona w jeden poddział w którym od dziś będzie można tworzyć tematy z możliwością sprzedaży, wymiany i oddawania rzeczy (regulamin giełdy został również ujednolicony do całości). Do działu giełdy został przeniesiony poddział związany z promocjami na dane rzeczy. Do działów "Umówmy się na wspólną grę!" i "Biblioteka gier" został dodany nowy poddział związany z Fortnitem. Zmieniła się kolejność rozmieszczenia poddziałów w strefie IzakTV i Strefie Technicznej ----------------------------------------
      Jeśli chodzi o struktury ekipy forum nadeszła mała zmiana.

      Z ekipy moderatorów "zwolniony" został Kubox z powodu braku aktywności. W tym miejscu również chciałem bardzo podziękować mu za cały dotychczasowy wkład we wcześniejszej wersji forum. Liczę, że cała nasza współpraca będzie miło wspominana przez każdego z nas.

      Do obecnej ekipy moderatorów przechodzi Glock, który zostaje awansowany z funkcji moderatora działu. Glock od ostatniego czasu jest bardzo aktywny i wypełniał swoje obowiązki moderatora działu w 100%. Gratulację i liczę dalej na Twój wielki wkład w pomoc :).

      ----------------------------------------

      W tej chwili również powstał temat w którym każdy z Was może dopisać swój pomysł/przemyślenia odnośnie technicznych aspektów na forum. Wiele rzeczy możemy nie widzieć i liczymy, że wspólnymi siłami, uda nam się rozwinąć technicznie forum na jak najwyższy poziom.
      --->Link_do_tematu<---

      ----------------------------------------

      Obecnie planowanych jest kilka rzeczy, poniżej możecie zapoznać się z rzeczami nad którymi zaczynamy pracę:
      System streamów
      Planujemy w najbliższym czasie przemienić temat odnośnie reklamy streamów na ten związany z YouTube. Całość ma być rozwinięta na podobnych zasadach jakie zostały przyjęte w poddziale YT z jedną małą różnicą. Chcemy dać możliwość aktywnym użytkownikom na małe wybicie się poza ramy działu - dodamy opcję z widniejącymi aktywnymi streamami.
      Każdy użytkownik będzie miał możliwość wejść na jeden z aktywnych streamów widniejący w okolicach prawej strony forum. Całościowo system oparty będzie na systemie nagród, tylko aktywny użytkownik będzie miał możliwość zostać dopisanym do listy streamów możliwych do zobaczenia jako odnośnik do danej platformy.

      Przykład rozmieszczenia ze strony hltv.org
        System aktywnych serwerów
      System będzie podobny do tego ze starej wersji forum. Aktywni użytkownicy, serwery współpracujące będą miały możliwość zostania dopisania do specjalnej listy serwerów. Użytkownicy będą mieli możliwość sprawdzić i zarazem dołączyć do jednego z wybranych przez nas serwerów.
      Obecnie całościowe działanie tego systemu jest jeszcze w fazie planowanie, bardzo możliwe, że zastaniecie go w trochę innej formie - jesteśmy też cały czas otwarci na dyskusję.
        Współprace
      Myślimy nad nawiązaniem współpracy z osobami związanymi z danymi działamy, przykładowo z kimś zajmującym się działem mobilnym, tak, aby mógł działać na udostępnionym dla niego dziale. Całość jest obecnie w fazie planowania, więc wszelakie sugestie, pomysły będą przydatne.
        Integracje
      Chcemy udostępnić Wam możliwość większej integracji na forum, myślimy obecnie nad możliwością połączenia swoich kont gier, stworzenia specjalnych stref użytkownika i czegoś w rodzaju chatboxa z kanałami.
        Działy na forum
      Obecnie mogę napisać, że będzie parę zmian, o całości będzie trochę szerzej w przyszłym newsie.  
      Obecnie to tyle, cały czas żyjemy i cały czas staramy się działać :).
      Himiodzio
    • Przez Glock
      Cześć,  forum trochę już stoi, więc zdążyłem zauważyć kilka rzeczy, które według mnie warto dodać tudzież poprawić:
      Lekka zmiana koloru moderatorów. Dopiero wczoraj zauważyłem, że moderator działu i moderator ogólny mają różne kolory. Polecałbym pociemnienie/rozjaśnienie któregoś z kolorów by ta różnica była bardziej zauważalna. Opis w działach kto jest jego moderatorem. Jest ranga Moderator działu, ale przeciętny użytkownik nie ma pojęcia o jaki dział chodzi. Fajnie jakby w poszczególnych działach było, np. w opisie napisane kto jest jego opiekunem, np. w działach technicznych by napisać, że technicy są osobami, które zajmują się tym działem i by z wszystkimi pytaniami kierować się do nich. Dodanie działu kupię. Jest sprzedam, wymienię, oddam to wypadałoby by była opcja ogłoszenia, że chce się coś kupić. Dodanie w jakimś czytelnym miejscu legendy rang. Lista szybkich linków - nic innego jak to co było na poprzedniej wersji forum. Przydatne linki w jakimś widocznym miejscu, np. odnośnik do regulaminu w każdym z działów. Teraz uwagi:
      Na urządzeniach mobilnych (przynajmniej na moim iPhone 5S) shoutbox bardzo często przerzuca się na samą górę, przez co muszę przewijać całą rozmowę by dotrzeć do najnowszej wiadomości. Jest różnica w tłach profilu na wersji mobilnej i na wersji komputerowej. Przykład: Jak dostanę powiadomienie i nie wejdę w nie przez okno powiadomień (czyli wejdę przez okno, które mi się wyświetli) to powiadomienie wciąż zostaje i muszę wejść w link by znikło.
    • Przez Himiodzio
      Witajcie!

      Chciałbym żeby ten temat był jednym z wielu, gdzie będę mógł zebrać wszelakie informacje odnośnie rzeczy jakie się dzieją/mają dziać na forum (oczywiście takie temat by się pojawiał, jeśli zebrałbym kilka ważnych spraw do przekazania).

      Dziś głównymi daniami tego tematu będą awanse i „powrót po latach”.

      Zaczniemy od drugiej rzeczy…
      Po trzech latach nie najlepszych kontaktów (a bardziej braku), wreszcie udało nam się znaleźć wspólny język z JaRock!
      Chociaż wiele starszych stażem osób na forum może nie wierzyć w dobre intencje, to muszę to napisać – mamy kontakt, mamy narzędzia i chęć do wspólnego dążenia do rozwoju tego miejsca.
      Najważniejszą rzeczą jednak dla mnie jest to, że wreszcie znalazła się osoba która uwierzyła w forum – to według mnie jest najlepsza zapowiedź wspaniałej współpracy :).

      Co przyniesie nam wsparcie JaRock? Wiele rzeczy!
      Już niebawem zorganizujemy konkurs na książkę Rocka (z jego autografem) gdzie udział będzie mógł wziąć każdy i zarazem każdy będzie miał szanse wygrać (nie będzie to konkurs typowy „pod daną grupę”).
      Jest to dopiero przedsmak wszystkiego ponieważ nie mamy zamiaru zatrzymać się tylko i wyłącznie na jednym konkursie :).

      Mamy zamiar połączyć jak najwięcej rzeczy związanym ze wszelakimi akcjami, wydarzeniami, wpisami organizowanymi przez JaRock - tak, aby było w nich miejsca na forum (i nie ma być to wyłącznie zapychacz!).

      Obiecaliśmy Wam, że damy drugie życie forum i obecnie patrząc na skład forum, osób które są chętne do pomocy, widzę już przyszłość tego miejsca :).

      Nie mogę opisać też wszystkich aspektów współpracy bo czeka Was też trochę niespodzianek, jednak najważniejsze dla mnie było to, żeby przekazać Wam – JaRock wraca do gry!

      Musimy również pamiętać o tym, że FORUM 2.0 to również IzakTV, które jest otwarte na wszelakie współprace – planujemy również współpracować ze sobą jak najbardziej tylko możemy.
      Połączenie sił JaRock i IzakTV to jedna z najlepszych rzeczy jaka mogła spotkać to miejsce ;).

      Robimy to wszystko dla Was za darmo, nie pobieramy pieniędzy, nie dostajemy również wynagrodzenia – działamy tutaj, bo uwierzyliśmy, że uda się z tego zrobić miejsce jeszcze większe niż w 2014 (właśnie to daje nam sił).


      Teraz kolejny etap wpisu – awanse!

      Zgodnie z założeniami podczas startu 2 edycji forum, postanowiliśmy wstrzymać się ze wszelkimi awansami, aż do czasu „stabilizacji” sytuacji ogólnych.
      Nadszedł moment kiedy jesteśmy gotowi zająć się strukturami naszej ukochanej moderacji :).

      Moderacja forum z dniem dzisiejszym została zasilona takimi osobami jak:
      - Tonik (wcześniej moderator działu IzakTV)
      - Śliwa (wcześniej moderator działu JaRock)
      - Kubox (wcześniej moderator działu JaRock)
       
      Rozszerzony zostaje również zakres niektórych moderatorów działu:
      -Matkos (obecnie: strefa IzakTV, strefa serwerowa, strefa gracza, strefa kultury | wcześniej: strefa IzakTV, strefa serwerowa)
      - Glock (obecnie: strefa serwerowa, strefa gracza, strefa kultury, giełda, techniczny związany z Twitch/YT, twórczość fanów, Hyde Park) | wcześniej: strefa gracza, strefa kultury, twórczość fanów)
      Technik sprzętowiec dostał możliwość ukrywania postów, w dalszej jednak części usuwanie posta nie będzie możliwe.

      W przypadku moderatora technicznego – cały czas zastanawiamy się nad osobą która będzie obejmować to stanowisko, tymczasowo zostawiamy jeszcze pusty stołek.



      Jest to pierwszy takowy wpis, będzie ich więcej – będę starał się co jakiś czas napisać takie podsumowania wszelakich spraw nad którymi pracujemy, będziecie mieli wgląd :).
       
      Himiodzio
    • Przez Himiodzio
      Witajcie na FORUM 2.0

      Na samym wstępie chciałbym przeprosić osoby oczekujące na start forum już tydzień temu - z powodów "wyższych" musieliśmy opóźnić start o kolejne 7 dni. Liczę, że wybaczycie nam ten dodatkowy tydzień, w zamian mogliśmy posiedzieć nad "szczególikami" i jak najbardziej oddawać Wam forum, które powinno działać bez zarzutu :).

      Nigdy nie spodziewałem się, że uda się wreszcie dojść do miejsca, kiedy mogę śmiało napisać, że forum dostaje drugie życie.
      Udało nam się przemienić forum na forum wielotematyczne (z nastawieniem jednak na gaming) razem we współpracy z IzakTV!
      Nie będę przeczył, że dalej jest to stare forum... Jednak ubrane w nowe szaty, w "nowym miejscu", z nowoczesnymi zabawkami i nowymi przyjaciółmi .

      Uwierzcie, że dla mnie jest to ważny moment, bo ekipa którą udało się zebrać, wykonała masakrycznie dobrą robotę!
      To forum by nie wyglądało i działało  bez kilku osób - jestem potwornie dumny, że udało się złożyć taką ekipę.

      Możecie mi wierzyć, że pracowaliśmy nad forum do ostatnich dni (samo tło zamieniliśmy na 100000razy lepsze ostatniego dnia, Kien jesteś mistrzem!).

      Jedyne co mi pozostaje, to oddać Wam do dyspozycji obecne Forum - Ja,Rock!/IzakTV!
      Liczę, że będzie się nam tutaj dobrze żyło :).


      Jakby wystąpiły jakieś problemy, zgłaszajcie nam to - pracowaliśmy nad wszystkim, próbowaliśmy doprowadzić całość do perfekcji, lecz jesteśmy ludźmi... Mogliśmy coś ominąć ;).


      Dziękuję wszystkim za podtrzymywanie życia forum przed zmianą i z góry dziękuje każdemu kto tutaj przybędzie, razem tworzymy coś wspaniałego!


                                                                                                                        FORUM 2.0 JUŻ LIVE!
       

Legenda grup:

  • Administrator IT
  • Administrator
  • Ekipa Ja, Rock!
  • Streamer
  • Moderator
  • Moderator Działu
  • Moderator Techniczny
  • Technik Sprzętowiec
  • Grafik
×