Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
dodo070

Nowa Karta Graficzna

Polecane posty

Witam. Otóż miałem starego pcta i postanowiłem go trochę zmodernizować . Kupiłem proca zasilacz ram i karte graficzną ;) Chciałem wymienić Radeon 3600 na Radeon 5670 . Niestety wystąpiły z nią drobne komplikacje i myślę kupić jeszcze inną kartę :) Tylko nie wiem jaka by podeszła do mojej płyty głównej ? Może da się jakąś inną niż Radeon ? ( nie znam się na tym za bardzo ). Fajnie byłoby jakby karta obsługiwała ten dx 11 ;) Tak żebym popykał w tego Bfa 3 ;) Prosze o propozycje ;) 

Sprzęt 
Intel Core e8400
Radeon 3600 :( 
Asrock 4 core 1600 twins-p35
Zasilacz 500 W Chieftic 

Karta graficzna GeForce GT 630 MSI 2GB DDR3
Takie coś by mnie interesowało :) 
Tylko czy podejdzie bez problemu do mojej płyty głównej ? I czy jak jest to GeForce to moge to dac zamiast Radeona ? 
I czy karta jest wydajna ? ;) Będzie mniej więcej jak Radeon 5670 ? 

GT 630 ciągnie przy w miarę dobrym CPU BF3 na średnich przy około 30 klatkach w singlu, więc sobie odpowiedz, czy karta jest wydajna. Multi wymaga więcej. Dlaczego koniecznie Nvidia? Ta firma ma drogie karty.

Wacham się troche bo to prawie 4 stówy a pewnie coś znając życie nie pójdzie ;x Ona ma na 100 % wystarczające chłodzenie ? bo w radeonie 5670 cały czas mam problemy z temperaturą i wgle ;x nawet z wentylatorem z boku 

To chyba jednak za droga jak na mnie karta ;x
Może inne propozycje ?

karta jest w 100 % sprawna , wiatrak wieje od spodu można grac ale jak odpalam np. Bfa 3 to 10 min po skończeniu grania karta się gasi czasami tylko resetuje pcta czasami są paski na ekranie ;) Już sam nie wiem co z nią jest nie tak ;x 

ta kable są ok obudowa nie ma ani jednego wiatraka dopiero dokupywałem i wieje on bezpośrednio od spodu karty co zmniejsza bardzo jej temperature ;) Kable są poukładane . Mogę grac w lola bfbc2 ale w bf3 coś wariuje ;X 

Nie wiem jak to sprawdzic xd 

Znalazłem taką karte  GeForce GT730