Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Newbie

Streamowanie na PS4

Polecane posty

Witam, chciałbym się dowiedzieć czego potrzebuje do streamowania na PS4. Oczywiście mam na myśli twitch.tv. Chodzi mi o sprzęt. Chciałbym streamować używając OBS'a. Czy potrzebuję do tego kamerki z PS4 czy z PC? Zapewne będzie mi potrzebna avermedia. Jeśli tak to która konkretnie? Byłbym bardzo wdzięczny jeśli ktoś szczegółowo opisał mi ten proces, ponieważ jestem kompletnie zielony w tym temacie. Oto specyfikacje moich komputerów:

Stacjonarny:
Net - Pobieranie: 60 Mb/s, Wysyłanie 2 Mb/s
Procesor: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4 GHz 2.4GHz
Ram: 8 GB

Laptop:
Procesor: i5-3210M 2,5GHz with Turbo Boost up to 3.1GHz
Ram: 8 GB

Z prędkością 2 MB/s wysyłania nie licz na dobrej jakości obraz :D Tak jak mówisz - potrzebujesz Avermedii, aby konsolę podpiąć. Wiele ci nie pomogę, ponieważ nigdy się z tym nie bawiłem.

Niestety w moim mieście po 2 już tylko 5 jest najwyższe. Także będę musiał o tym pomyśleć.

Co do avermedii i połączenia ps4 z pc aby móc tworzyć sceny w OBS to myślicie, że ta będzie dobra do przechwytywania obrazu?

Wówczas wszystko ustawiam na koncie na twitchu na pc, a samą rozgrywkę streamuje na ps4. Dzięki avermedii przesyłam obraz z ps4 na pc. Chyba dobrze to wszystko zrozumiałem?

E: Aaa i czy mój stacjonarny komp to pociągnie. Chociaż podobno większość obciążenia bierze na siebie ps4 i avermedia.

Komp pociągnie. PS4 będzie obciążone grą, Avermedia streamem, także nie ma problemu. Teraz kwestia dobrania karty. Jeśli masz wolny slot PCI-E w kompie (w te sloty wchodzą karty graficzne), kup Live Gamer HD, jeśli natomiast nie masz wolnego slotu - Live Gamer Portable. Wersja Portable jest droższa.