Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
wwidelec

Karta graficzna 200-300zł + problem z mikrofonem

Polecane posty

Cześć :)

Planuję zakupić nową kartę graficzną w okolicach 200-300zł, a z racji, że nie znam się na sprzęcie, proszę was o pomoc.

Co do mojego komputera :

- zasilacz: eup ready rohs 2002.95.ec (wydaje mi się, że to też będę musiał zmienić)

- procesor: AMD athlon II X4 640

- płyta główna:  ASRock N68-VS3 UCC

- ram: 2x 4gb DDR3

Kolega doradzał mi karte Radeon hd5770

Co do problemów z mikrofonem - Jak gram na jakimś serverze głosowym to słychać wszystko co dzieje się w moim kompie, mi to nie przeszkadza, ale ludzie mi płaczą i musiałbym jakoś to naprawić :D

Pozdrawiam;)

Za te pieniądze nic lepszego niż HD5770 nie kupisz, ewentualnie dozbieraj 100 zł do HD7770. Co do mikrofonu to wystarczy że zmiejszysz jego czułość.

Tylko czy HD5770 spokojnie uciągnie najnowsze tytuły? przynajmniej na najnizszych ustawieniach graficznych? I Będzie ona współgrała z resztą sprzętu?

Na najniższych tak, ewnetualnie możesz kupić HD4850 która jest wydajniejsza lecz nie ma takiego bajeru jak DirectX 11 co uniemożliwiłoby ci grę w np. Crysis 3

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

• Kto przegląda   0 użytkowników

Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

• Podobna zawartość

• Przez PowerOfAnger
      Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych
      zachęcam do wizyty na moim kanale gdzie znajdziecie całą masę różnorodnych treści od gier, poprzez książki, paczki niespodzianki, zagadki logiczne, nowinki technologiczne aż po sprzęt elektroniczny.