Skocz do zawartości
Dorogon

Gloria Victis - MMORPG w klimatach średniowiecznych

Polecane posty

gloriavictis_sygnetilogo_male.png




witajcie.png


Chciałbym przedstawić wam projekt Polskiej gry MMORPG pod tytułem - "Gloria Victis".
Jest to gra osadzona w klimatach średniowiecznych, tworzona przez Polskie, niezależne studio Black Eye Games.
Produkcja trwa od 29.01.2012r. i jak na projekt z małym zespołem (jeśli chodzi o warunki MMO) i z całkowitym brakiem budżetu, rozwija się nader szybko.
W ciągu najbliższych miesięcy ma zostać wypuszczona wersja Pre-Alpha, objęta NDA, do której wstęp będzie miało wybrane kilkadziesiąt osób.

Dlaczego warto się grą zainteresować ?


cechy.png
 
 
Oto najważniejsze cechy gry Gloria Victis:
  • darmowe MMORPG, inspirowane najlepszymi produkcjami, takimi jak seria Gothic 1-3
  • średniowieczny świat, w którym magia jest elitarna i tajemnicza, a jej charakter jest oparty na autentycznych wierzeniach tego okresu,
  • walka wręcz, dystansowa oraz z wierzchowca toczona za pomocą wirtualnych replik autentycznej broni w systemie non-target,
  • rozwinięty system walki dobrze znany z gry Mount & Blade,
  • wyprowadzanie wielokierunkowych ciosów zwykłych oraz specjalnych przy użyciu odpowiednich kombinacji klawiszowych,
  • swobodny rozwój postaci (całkowity brak klas czy profesji),
  • dojrzała nieliniowa fabuła oparta na konfliktach wartości, nie cofająca się przed eksplorowaniem poważnych wątków,
  • rozbudowane, nieliniowe zadania, w których decyzje gracza wpływają na fabułę gry i nastawienie postaci niezależnych,
  • możliwość wykonania postacią niektórych czynności poprzez automatyczne użycie umiejętności lub samodzielne przejście mini-gry przez gracza (co daje dodatkowe korzyści),
  • 10 systemów rzemiosł różnego typu, pozwalających graczom wytwarzać przedmioty, używane w wewnętrznej ekonomii gry,
  • otwarte PVP,
  • system gildii zrzeszających graczy,
  • handel między graczami,
  • bitwy i oblężenia, w wyniku których poszczególne stronnictwa mogą przejmować kontrolę nad określonymi lokacjami,
  • mini-gry m. in. walki turniejowe na kopie i pieszo.

zespol.png


Black Eye Games to studio Indie, w którym pracuje ponad 30 doświadczonych osób. Niektórzy z nas współtworzyli takie gry jak Wiedźmin czy Neverwinter Nights. Pośród nas znajdują się również osoby pracujące w wielkich korporacjach, między innymi w Motorola Solutions Polska.


Nasz zespół istnieje już prawie rok, a zdobyte wcześniej wieloletnie doświadczenie pomaga nam wytrwale dążyć do celu zwanego Gloria Victis.


Black Eye Games zrzesza ludzi z wielu dziedzin związanych z tworzeniem gier komputerowych. Wśród nas znajdują się specjaliści zajmujący się między innymi grafiką 3D, szeroko pojętą grafiką 2D, animacjami, level designem, programowaniem, udźwiękowieniem, scenerio pisarstwem oraz zabezpieczeniami.


Stale również współpracujemy z bractwami rycerskimi oraz innymi miłośnikami średniowiecznego świata.


mediam.jpg



screenyj.png

paczka2.jpg



filmyau.png

http://www.youtube.com/watch?v=uhW-Yw3sBVE


Resztę filmów znajdziecie na kanale GloriaVictisMMO.


37227171.png

http://www.youtube.com/watch?v=JkRnCQYYy6M


Resztę utworów możecie znaleźć na kanale - GloriaVictisMMO oraz na stronie kompozytora Jana "Joga" Grochowskiego.


zestaw6.png


"Żyję" na forum Glorii Victis od 23-05-2012. O projekcie dowiedziałem się z reklamy zamieszczonej na forum Forge of Empires, grą zachwyciłem się już po pierwszym screenie; wyglądała tak przyjaźnie i ładnie, w przeciwieństwie do większości gier MMO (zazwyczaj Azjatyckich), gdzie chociaż jest pełno błysków i kolorów, wszystko wygląda tak martwo i monotonnie.
 
 Na forum poznałem wielu świetnych ludzi, chociaż część z nich wypomni ci nawet najmniejszy błąd ale i tak są spoko :P Okazało się, że zespół pracujący przy GV, to także ludzie z krwi i kości... chociaż u niektórych to jest wątpliwe, bo zwyczajny człowiek potrzebuje snu, a kilku z nich tego nie praktykuje ^^ Ale i oni z nami pogadają i zarzucą czasami jakimś sucharem... nie robią tego całymi dniami, bo w końcu muszą pracować przy grze, więc nie ma co trwonić czasu.
 
 Gra jeszcze nie istnieje, a udało mi się już dołączyć do Gildii i chociaż w MMO, które nas zebrało w grupę jeszcze nie mamy możliwości grać, to wyszukujemy sobie inne rozrywki, coby jakoś spędzić czas i się zgrać.
 
 Pomyślałem, że skoro sam trafiłem tam całkowicie przypadkowo, jedynie dzięki chwilowemu zainteresowaniu się grą na przeglądarkę i jej forum (czego zazwyczaj nie robię, na forum gry przeglądarkowej zajrzałem wtedy chyba 2 raz w życiu), to ja też pomogę w promocji gry, dlatego zdecydowałem się ją tutaj oraz w kilku innych miejscach zaprezentować. A nóż, ktoś się zainteresuje i spędzi w niej parę przyjemnych miesięcy/lat.
 
 Kończąc powiem wam tylko, że serdecznie zapraszam do społeczności Glorii Victis i zarzucę paroma linkami :)
 
Strona Główna
 
Forum
 
Rejestracja - Czysty
 
Rejestracja - Ref - (jeżeli chcesz, zarejestruj się jako mój polecony, nic to mi nie daje, lecz zawsze ładniej wygląda dużo poleconych, niż jak ma się ich mało ^^)
 
YouTube
 
Facebook
 
Twitter
 
Zapraszam również do dyskusji w tym temacie!
 
Pozdrawiam,
Dorogon, członek społeczności gry MMO - "Gloria Victis".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dorogon ty jesteś wszędzie... xD 
Ale dzięki temu nieco zaciekawiłeś mnie tym MMO, poczekamy zobaczymy co z tego wyjdzie. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz o tej grze nie mozna wiele powiedziec, mozna ocenic jedynie po screenach, ale nie oceniaj ksiazki po okladce. Podpinam sie do tego co napisal Smyku. Zobaczymy co z tego wyjdzie i mysle ze gdy tworcy wypuszcza bete na pewno zagram :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

734234_565770143448143_1257584276_n.jpg

 

Witam ! Parę dni temu studio BEG opublikowało newsa, w którym zamieściło informacje o obecnym stanie gry i nie tylko. Pozwolę sobie zacytować:

 

 

 

 

 

Witajcie, drodzy czytelnicy! Jak już wielokrotnie informowaliśmy, pierwsze testy dla wybranego grona osób zbliżają się wielkimi krokami. Przetrzebiliśmy szeregi potężnych demonów kodu, które ze skrajną determinacją porównywalną z fanatyzmem, krzyżowały nam wszelkie plany. Pozbywszy się ich, zajęliśmy się łączeniem w jedną całość systemów, które do tej chwili zostały przygotowane. Obecnie tworzony jest system opcji, który pozwoli Wam dostosować grę do posiadanych zasobów sprzętowych i komfortową rozgrywkę. Przedmiotem naszych starań są również rozwiązania związane już bezpośrednio z rozgrywką, z którą będziecie mieli do czynienia już niedługo. Zdajemy sobie sprawę, że wiele osób niecierpliwie oczekuje możliwości bliższego zapoznania się grą i wierzcie nam, że chętnie podalibyśmy Wam dokładny dzień i godzinę, lecz niedobitki demonów kodu nadal kryją się gdzieś poza polem widzenia i w każdej chwili mogą napsuć nam krwi. Śledźcie nas uważnie, gdyż dostępna dla Was wersja pre-alpha jest jedynie kwestią kilku tygodni!
 

Screen12.png
Screen1.jpg

 

Chcielibyśmy przedstawić najważniejsze pozycje z długiej listy większych i mniejszych postępów :

Walka i kontroler postaci :

  • Stworzenie dynamicznego kontrolera postaci, który sprawia, że użycie bloku w różnym momencie może skutkować innym położeniem tarczy za każdym razem.
  • Doszlifowanie animacji chodzenia, biegania, sprintu, skradania i samej walki.
  • Dopracowanie systemu walki non-target, opierającej się na manualnym trafieniu bronią w cel.
  • Ukończenie zestawu animacji dla broni dystansowej (łuku).
  • Dodanie systemu śmierci i respawnu postaci.
  • Doszlifowanie systemu śledzenia przez serwer pozycji gracza - nie uświadczymy już teleportacji.
  • Całkowita przebudowa szkieletu postaci pod system Mecanim oraz dostosowanie całego ekwipunku do nowego kośćca postaci.

Screen9.png
Screen7.png

 

Środowisko gry :

  • Wykonanie atrakcyjnych obszarów na potrzeby pre-alphy, które będą wymagały od gracza zręczności i dostarczą wiele rozrywki. By się przez nie przeprawić, konieczne będzie użycie wszystkich funkcji kontrolera, takich jak : pływanie, skakanie, sprint, skradanie, itp.
  • Ożywienie postaci niezależnych - mają teraz własne zajęcia, mówią, może nawet czują? Wykonaliśmy im zestawy animacji dla czynności życiowych. Posiadają również dialogi i można z nimi pogawędzić.
  • Ukończenie pierwszej mini gry. Co to za gra? Powiedzmy, że była ona domeną szlachetnie urodzonych, w której raz bijesz konia, a raz posuwasz królową.

Screen4.png

 

Bazy danych :

  • Spięcie systemu bazodanowego z grą.
  • Wyliczanie statystyk postaci na podstawie wybranych przez gracza atrybutów.
  • Wprowadzenie systemu walki, który odwołuje się już bezpośrednio do baz danych.
  • Zaczątki systemu sklepowego na potrzeby pre-alphy.

Screen6.png
Screen2.jpg

 

Interfejs :

  • Podpięcie wyboru opcji graficznych oraz dźwiękowych.
  • Zaimplementowanie w pełni funkcjonalnego czatu, obsługującego również komunikaty z walki.
  • Wykonanie przejrzystego GUI ekwipunku.

Screen3.png

 

Grafika i poprawy jakości gry :

  • Poprawienie wydajności silnika.
  • Wykonanie wnętrz budynków oraz przygotowywanie podziemi na potrzeby pre-alphy.
  • Sterowanie oświetleniem w zależności od pory dnia, poprawki w atmosferze i pogodzie.
  • Zmodyfikowanie shaderów włosów - są teraz połyskujące i delikatne, bo jesteś tego warta.
  • Dodanie efektów HDR i SSAO znanych z gier z najwyższej półki.
  • Poprawienie jakości modelu postaci, dodanie efektów graficznych na powierzchni skóry.
  • Poprawienie jakości ekwipunku - posiada więcej detali i efektów graficznych.

Screen11.png


Nasz zespół stale się powiększa, zwiększa się liczba specjalistów, która pozwala nam obecnie prowadzić prace nad kilkoma systemami równolegle.

Przypominamy także o przebieranym konkursie, w którym możecie wygrać klucze do pre-alphy!

W marcu będzie możliwość spotkać nas na dwóch imprezach :

1. Game Developers Conference - Nasza przedstawicielka - Brittany DuCrest będzie do waszej dyspozycji podczas GDC, która odbędzie się w San Francisco w dniach 27-29 marca.

2. Pyrkon - Festiwal fantastyki odbywający się w Poznaniu w dniach 22-24 marca.
Nasz zespół będzie posiadał stoisko, na którym każdy będzie miał możliwość zagrania w wersję pre-alpha Gloria Victis.

Serdecznie zapraszamy Was do wzięcia udziału powyższych imprezach i spotkania się z nami!

 

 

 

 

~Źródło

 

Mam nadzieję, że screeny się podobają, a informacje zaspakajają ciekawość :D Zapraszam do komentowania !

 

Pozdrawiam,

Dorogon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze filmiki były już dawno, ale bardzo duża część z nich jest już nieaktualna, chociażby animacje, które podobno teraz są duuuużo lepsze, więc nawet ich nie linkuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze Witam!
Zarejestrowałem się, tak naprawdę tylko dla tego tematu.
Gra wygląda świetnie już teraz i aż mnie głowa boli od pomysłów jak ją rozwinąć.

Dobrze że gra jest tworzona przez rodzimych twórców i powinna być jak najbardziej nagłaśniana 

ale maszyna marketingowa ruszy zapewne dopiero jak już będzie można grę spróbować na własnej skórze. I mam szczerą nadzieję żeby beta testy były otwarte, to może mi się uda załapać.  :D

Gra pod względem graficznym świetna, ach te cienie itp.
Jedyna rzecz jaka minie niepokoi to system walki i nie chodzi o "non-target" bo to jest świetne, tylko o animacje i jej wygląd. Po filmikach fajnie, ładny wygląd ale jeśli ma to być gra, jedna z niewielu oparta na średniowieczu, jako członek ruchu rekonstrukcyjnego średniowiecza. To przepraszam za taką błahostkę :P  ale rycerz w pełnej płycie nie robi, nie zrobił i nigdy nie zrobi wiedźmińskiego ciosu z półobrotu ponieważ :
a ) to nie efektywne jeśli można z łatwością taki cios zgarnąć na tarcze 
b ) kosztuje to zbyt wiele wysiłku pełna płyta to około 40 kg stali i nawet pozornie wolne ruch kosztują wiele wysiłku i na dłuższą metę bez zaje****** kondycji walka w niej może trwać do max 2 min. 
Oczywiście w średniowieczu ludzie byli nie porównywanie lepiej wyszkoleni i wyćwiczenie ale nawet oni nie chodzili na co dzień w zbroi.

Polecam i pozdrawiam
TheRadek222 

PS. 
Ale się nie mogę tej gry doczekać  :D
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W nocy, z dnia 04.04.2013 na 05.04.2013 rozpoczęła się Pre-Alpha Glorii Victis, w której mam przyjemność uczestniczyć. Nie mogę wiele zdradzić ponieważ jestem objęty umową poufności (NDA), ale chociaż dostaliśmy na początek tylko mały teren (Pyrkon) oraz podstawowe funkcje do testowania (system zmian pory dnia oraz pogody, walka, skakanie, sklep, rozmowa z NPCtami i to w sumie chyba wszystko), to ja spędziłem w grze dobrych kilkanaście godzin i dalej wbijam.

Jedyne czym mogę zarzucić to link do screenów na Facebooku - KLIK

Zapraszam do zainteresowania się projektem, ponieważ w przeciągu kilku miesięcy ma rozpocząć się już szerzej dostępna Alpha i może akurat Ty wyłapiesz klucz do niej, w którymś z konkursów, które odbędą się w niedalekiej przyszłości :)

Pozdrawiam,
Dorogon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie po bardzo długiej przerwie :)

Pre-Alpha trwa i cały czas gra jest poprawiana oraz wzbogacana o nowe funkcje. Dzisiejszego dnia twórcy - po bardzo długim czasie - udostępnili kolejny Film prezentujący rozgrywkę. Zapraszam do oglądania, kciukowania i subskrybowania ich kanału.



Doszły mnie również słuchy, że następny filmik ma ukazywać System Craftingu, więc jedyne co pozostaje, to czekać.

Zapraszam do komentowania i oceniania tutaj, na Forum Glorii Victis, a także pod Filmem !

Pozdrawiam,
Dorogon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O... proszę, pamiętam ten tytuł. Dałem im nawet chyba 30$ na Kickstarterze :P Fajnie, jedna z nielicznych polskich gier, które mogą zdobyć jako taką popularność. Jest jednak jeden solidny problem - miło by było, gdyby twórcy (wybaczcie mocne określenie) ruszyli swoje dupy i wydali przynajmniej płatną betę. Z tego, co pamiętam jakaś forma publicznej bety miała być na przełomie 2012 i 2013. Mamy już lipiec 2013, a tu w grę dalej może pograć jedynie garstka ludzi. Miejmy nadzieję, że wkrótce się to zmieni. Jeżeli nie - GV podzieli los innych gier w okresie "wiecznej bety", ludzie nie będą czekać w nieskończoność, w końcu dadzą za wygraną i zapomną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

screen_mmorpg.jpg

 

Black Eye opublikowało ostatnio informacje na temat nowych nabytków do zespołu, motion capture, a także systemów, które mniej więcej za miesiąc zostaną wprowadzone do gry. Ale zacznijmy od początku.

 

Do Teamu dołączyło troje naszych rodakow. Dwaj pierwsi to Jacek Komuda oraz Maciej Jurewicz. Jeżeli ktoś ich nie kojarzy, to Jacek jest znanym polskim pisarzem, który wydał już nie jedną powieść i opowiadanie. Obaj stworzyli fabułe do Wiedźmina pierwszego, a także pracowali przy grze Bulletstorm. BEG obecnie nie chce zdradzać fabuły, lecz niedługo mają nadzieję opublikować parę wersów. Na dzien obecny mogą zapewnić, ze historia będzie mroczna, krwawa oraz prowadzona w klasycznym "erpegowym" stylu.

 

Trzecim nowym członkiem jest doswiadczony i utalentowany animator, Jarosław Zielinski. Pracowal on przy takich grach jak: Two Worlds II, Deadfall Adventures, Painkiller: Hell & Damnation i NecroVision. Wiąże się to także z drugą nowoscią, czyli systemem animacji motion capture, który wdrażany jest własnie do Glorii Victis. Team nadmienia, że mozliwe jest to tylko dzięki szczodrym wpłatom fanów, za które serdecznie dziekuje i ma nadzieję, że nowe animacje przypadną do gustu graczom.

 

W ostatnim punkcie informują nas o przebudowie bazy danych, dzięki której mogą wprowadzić do gry system rzemiosł, gildie oraz nową nację. Przez ostatnie miesiące gra została także zoptymalizowana, dzięki czemu po nastepnej aktualizacji powinna być o wiele wydajniejsza.

 

TUTAJ możecie przeczytać oficjalnego newsa.

 

guildwindow_members.jpg

 

Pozdrawiam,

Dorogon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hfsr.jpg



Witam, dzisiaj mam dla was dwie ważne wiadomości :)

 

Po pierwsze, wystartowała nowa Strona Główna Glorii Victis, na której, w dziale Cechy Gry, przedstawiony został między innymi zarys Fabularny nacji występujących w grze, opracowany przez Jacka Komudę i Macieja Jurewicza. Znajdziecie tam również wiele informacji na temat rzemiosł, walki i innych spraw związanych z grą. Udostępnione zostały także dodatkowe sposoby na finansowe wsparcie projektu. Zapraszam do komentowania nowej strony :D

Druga sprawa, to kolejna edycja Indie of the Year, organizowanego przez IndieDB. Chciałbym zaprosić wszystkich do głosowania właśnie na Glorię Victis. W ubiegłym roku zdobyliśmy 5 miejsce w nadchodzących gra Indie. Pokażmy, że potrafimy i pobijmy nasz poprzedni wynik!

ioty-vote.png

Pozdrawiam,
Dorogon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

steam_forum.jpg


Jak można wywnioskować po powyższym obrazku, Gloria Victis wystartowała na Greenlight i liczy na wasze głosy! Co miesiąc, na Steam'a trafia Top50 gier Greenlight. Aby dostać się do top 100, GV potrzebuje 10 000 głosów. Dużo? Może i tak, lecz nasze community jest silne! Od wczoraj, w niecałe 24 godziny, oddano 70% wymaganych głosów! Pomóżcie dobić do dziesięciu tysięcy w mniej niż 24 godziny! :D Zagłosować możecie tutaj:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=225671457

Pozdrawiam,
Dorogon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ano, zapewne się nie spodziewali, że w pierwsze 24h trafią to Top100, a po trzech dniach będą numero uno :D Pozostaje tylko się cieszyć i dziękować wszystkim tym - i każdemu z osobna - którzy zagłosowali na "Tak" :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Legenda grup:

  • Administrator IT
  • Administrator
  • Ekipa Ja, Rock!
  • Streamer
  • Moderator
  • Moderator Działu
  • Moderator Techniczny
  • Technik Sprzętowiec
  • Grafik
×