Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
MrWeb123

Spadek wydajności starszego PC'ta

Polecane posty

Cześć! Jestem tu nowy, więc witam wszystkich i mam nadzieję że trafiłem w dział :)

Mój komputer to raczej starszy sprzęt, kupiłem go już złożonego więc cudów w środku nie ma ale do starszych gier starczał, lecz ostatnio pojawia się coraz więcej problemów z wydajnością w grach które wymagają więcej wysiłku od mojego blaszaka.

Co dziwne (lub nie, nie znam się :P) 2 lata temu grałem w Wiedzmina 2 na średnich detalach i nie zauważyłem znaczącego spadku FPS'ów a ok 5 miesięcy temu pograłem sobie w niego jeszcze raz i grało się tragicznie. Wszystko wczytywało się wieki a gra mimo ustawienia najniższych detali po prostu była niegrywalna :(

To samo z BF3 w którego grało mi się... powiedzmy przyjemnie jak na mój sprzęt, a ostatnio gra również jest nie do wytrzymania bo przy każdym starciu z przeciwnikiem FPS'y lecą w dół i zostaję bez szans, a efekt potęguje mój ping (średnio +100ms czasami do 200ms) mimo że mam nabite 116 godzin ;) Oczywiście wszystko ustawione najniżej jak się da w rozdzielczości 1280 x 1024 Nie chcę jej zmieniać bo gra zacznie przypominać CS'a i wg mnie stanie się jeszcze bardziej niegrywalna.

Mój sprzęt to...

CPU Intel Pentium E5300 DualCore 2.60 GHz

GPU Nvidia GeForce 9800 GT (512MB)

MOBO Gigabyte GA-945PL-DS3

RAM 2046MB

ZASILACZ ATX 320W

SOFT Windows 7 Professional x64

Nie bawiłem się jeszcze w OC ale patrząc na ogromny spadek wydajności, mógłbym spróbować.

To samo z kartą graficzną, 512MB to bardzo mało no i nie obsługuje DirectX11 więc wszystkie nowsze gry nawet na najniższych detalach odpadają... Jeszcze słówko o karcie graficznej. Po 2 godzinach grania w BF3 sprawdziłem temperatury SpeedFan'em i to chyba może być przyczyną mojego problemu.

Macie jakieś pomysły na poprawę tego stanu ?

Pozdro!