Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Atriks

Składanie blaszaka

Polecane posty

Witajcie !

Chciałbym złożyć sobie nowego kompa od podstaw, zakres finansowy w jakim chciałbym się zmieścić to 2500zł

Ogółem chciałbym aby komputer służył mi do grania w gry, głównie internetowe, postury World of Tanks czy coś takiego

Przedmioty z kategorii "must be", czyli takie barzo chciałbym mieć to : 8 GB Ram, USB 3.0 oraz dość dobra wentylacja aby komp sie nie przegrzewał. To chyba wszystko.

Z góry dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam

Atriks

Przydałby się nowy monitor, gdyż obecny pochodzi chyba sprzed potopu szwedzkiego, jego model : NECCI Call171

Wobec 2 punktu zastosuje pytanie, czym jest podkręcenie ? Nie znam się w ogóle na komputerach i wolałbym mieć wszysko wyjaśnione

Hmm, czyli zostaje jakieś 2k na skrzykę i 500 zł na monitor.

Podkręcanie, tudzież OC (OverClocking) - podnoszenie wydajności procesora za darmo, jedynymi skutkami może być nieco wyższy pobór prądu i większe temperatury. Jeżeli oryginalnie masz taktowany procesor 3,2GHz, możesz podkręcać go do jakichś granic, które wyznaczają odpowiednio wysokie temperatury i napięcie. Zwyczajnie podniesiesz taktowanie do załóżmy 4GHz i masz wydajniejszy procesor :) Jeśli brakuje mocy - podkręcasz i już, nie musisz od razu kupować nowego procesora. OC to nic trudnego, po necie krąży wiele poradników. Musisz jednak wiedzieć, że koszt procesora, który możesz podkręcić a także płyty głównej, która to umożliwi, jest trochę większy niż proc i płyta bez OC. Różnica waha się mniej więcej w 200-300zł.

W Twoim wypadku, gry głównie grasz w jakieś gry internetowe, OC uważam za zbędne, a lepiej dołożyć do karty graficznej :) Chciałbym jednak znać Twoje zdanie na ten temat.

Słusznie prawisz milordzie :)

Skoro mogę dołożyć za to do czegoś innego to czemu by nie

tak poza tematem podam specyfike starego blaszaka :

Procek : AMD Athlon™ II x4 640 3.00 GHz
RAM : 4 GB
System : 64 bitowy
Zasilacz 500W TRZ-503