Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Vesold

PC do 2500 zł

Polecane posty

Witam. Mam świadomość tego, że takich tematów jak ten jest masa, ale jak wiemy każdy ma inne zapotrzebowanie :) Chciałbym złożyć komputer, ale zastanawiam się czy nie lepiej byłoby kupić już gotowy zestaw, bo potrzebuję również monitora. Kilka informacji:

1. Budżet: 2500 zł
2. Przeznaczenie komputera: najnowsze gry (np. Battlefield 4). Zależy mi głównie na rozgrywkach sieciowych :)
3. Monitor do kupienia. Wliczony w budżet. Rozdzielczość Full HD(1920x1080), 19-21 cali.
4. Nie planuję robić OC - nie znam się :)
5. Klawiatura oraz mysz - bezprzewodowe :)
6. Byłoby dobrze gdyby komputer posiadał WiFi. Jeśli się nie mylę to jest to możliwe bez podłączania innych urządzeń, prawda?
7. Minimum pamięci RAM: 8 GB
8. Zapomniałbym...przydałby się również Windows 7 Professional 64-bit
9*. Myślałem nad tym, aby podłączyć ten komputer do TV który posiadam: http://allegro.pl/telewizor-led-sony-kdl-32w655a-200-hz-fullhd-i3779244004.html Jak by to wyglądało? Dałoby się grać bez problemu?

Chcę jedynie dodać, że najbardziej zależy mi, aby komp był w stanie odpalić Battlefielda 4 na high (niekoniecznie ultra) bez utraty komfortu z rozrywki :) 

Proszę Was o pomoc :)

2500 zł na monitor, kompa, myszka,klawiature i Windows 7 ? Oj może być ciężko coś złożyć dobrego. Co do telewizora to podłączyć zawsze można, ale 32 cale to dość dużo, żeby blisko siedzieć. Wzrok ci popsuje, a jak nie to raczej będą oczy boleć.

Wiem, że ciężko :) Dlatego myślałem również nad gotowcem z allegro, morele bądź innego sklepu, ale nie wiem czy to opłacalna opcja. Jeśli chodzi o TV to mógłbym siedzieć (najdalej) 2m od ekranu :)

Monitor - jakiś fajny to ze 600zł, ale dajmy, że będzie taki za 300zł

Mysz + klawa - no jakieś lewe rzeczy z biedronki, to jakieś 100zł, a bezprzewodowe to gdzieś tak z 200zł

Windows 7 - 400zł

Komputer - 2500zł - (300+200+400) = 1600zł