Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
loobson

Ultrabook/Notebook do 2000

Polecane posty

Witam!

Niedawno złożyłem sobie niezłego peceta, teraz mój tata potrzebuje jakiegoś niedrogiego, ale w miarę dobrego i wytrzymałego ultra/notebooka. Preferowane firmy to Samsung i Toshiba, ale jestem otwarty na inne propozycję!

Komputer nie musi mieć gigantycznego dysku, wystarczy 256 GB. Odnośnie procka się nie wypowiadam, bo nie znam się na tych do lapków. Ramu minimum 4GB. Komputer musi mieć też porządną baterie, bo ok. 5 godzin musi wytrzymać bez ładowania.

Dziękuję i pozdrawiam!

Komputer musi mieć też porządną baterie, bo ok. 5 godzin musi wytrzymać bez ładowania.

Tylko tak od siebie wtrącę, że wydajność baterii w laptopie spadam z czasem jej użytkowania i tak bateria który na początku trzyma 5 godzin może po 6 miesiącach trzymać już tylko 3 itd.

Pozdrawiam

Lenovo M490s też bardzo dobry sprzęt sam taki posiadam tylko bateria słaba 3 godz. trzyma przy przeglądaniu neta ale za te piniądze super sprzęt

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

• Kto przegląda   0 użytkowników

Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

• Podobna zawartość

• Przez xkubvix
      Witam wszystkich, otóż mam taki problem że posiadam od około 2 tygodni laptopa asus rog gl553 vd (i 5, gtx 1050). Wczoraj normalnie użytkowałem laptopa i klawiatura była podświetlona. Dzisiaj włączyłem laptopa i podświetlenie nie działa, oprócz przycisku on/off który świeci się na czerwono. Jakieś porady co mogę zrobić?
    • Przez Doragorn