Skocz do zawartości
IkarosPL

Intra

Polecane posty

@Quahod Twoje intro bardzo bardzo fajne:)

@Kryha07 co do Twojego intro to nutka totalnie nie pasuje natomiast spoko napisy na zakończeniu:)

@wojotss Bardzo fajne intra, może to pierwsze ciut za długie no i zwracaj uwagę żeby używać trailerów bez znaków wodnych jak to napisał Quahod

@Tiver pierwsze intro nawet spoko lecz brakuje trochę synchronizacji tego co się dzieje na ekranie z muzyką no i kończy się gwałtownie, a drugie do RE6 muzyka jak dla mnie nie pasi do fragmentów wybranych przez Ciebie i no znów kończy się gwałtownie

@Dzonsi99 Intro kończy się gwałtownie

@GecG835 Jeśli chodzi o intro do assasina to muza nie wpasowana do obrazu. W intrze do simcity za mało Twojej ingerencji :)
@TheGlocKPL Jeśli chodzi o Twoje intro do RE to ta muza tam strasznie nie pasi, no i pamiętaj, żeby się nie urywała na końcu tak gwałtownie.
@@GecG835 Intro do Snipera całkiem całkiem :) Tylko ta muza coś mi tak nie bardzo pasi , ale to akurat może kwestia gustu :)
@Tiver co do intra do COD'a to nuta nie pasi totalnie, no i to co powtarzam z uporem maniaka, niech muzyka się nie kończy tak gwałtownie:)
@TheGlocKPL co do intra pod Close Quarters to naprawdę spoko, a jedynie do czego mogę się przyczepić to ostatnie klatki intra gdzie ukazuje się napis Battlefield Premium :)
Ok zaległości nadrobione i faktycznie ludzie zwolnijcie z tymi intrami bo nie wyrabiam :P :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@splawik co do tej muzyki w RE6 to nie miałem pomysłu co dodać, chociaż wydaje mi się, że aż tak źle nie jest :).

A co do BF3 to dzięki za pozytywną opinię :). Nie wiem czemu to tam się pojawiło :/.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę muzyka za mało rytmiczna jak na takie gry, jednak i tak wyszło w miarę fajnie.

 

No to teraz Battlefield 3 Aftermatch :) PS: Nie wiem czemu muzyka tak gwałtownie znowu się kończy, w vegasie wszystko jest świetnie...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmień tytuł bo dodatek nazywa się Aftermath a nie Aftermatch ;)

 

Intro jest fajne tylko trochę źle przyciąłeś końcówkę. Popraw to, w Sony Vegasie sobie rozszerz oś czasu żeby lepiej to widzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@GecG835 fajne, nie ma raczej do czego się przyczepić.

@faroxim za długie. Rób max 30 sekund. Muzyka w drugim trochę nie pasuje, a całe intro jest nudne. Pierwsze natomiast może być, tylko tam również jest za długie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmmm mam bardzo zróżnicowane wrażenia po tym filmie. Z jednej strony nie jest takie straszne, a z drugiej takie trochę przymulone. Ta muzyka, co na początku się tak wolno rozkręca, nie zaspokoiła mnie pod koniec gdzie myślałem że będzie takie "uderzenie". Poprawiłbym trochę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość faroxim   
Gość faroxim

I kto to mówi,że intro powinno być do max 30 sekund i w ogóle długie masz itp.? Po drugie twoje jakoś super ciekawsze od mojego też nie jest i muzyka nie pasuje,jednak chciałem ci tylko to uświadomić,a tak to mi się w miarę  podoba ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up mój błąd xD, sorki :P. Nie chcę jakoś wywyższać mojego intra, jednak jest pewna różnica. U mnie muzyka bardziej pasuje, i całość zlatuje szybciej. Rozumiesz zapewne o co mi chodzi zapewne :). I dzięki za pozytywną opinię :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ Tiver muzyczki Ci nie podrzucę , ale napiszę Ci jak ja to robię. Najpierw wybieram z trailerów itp. odpowiednie fragmenty i wycinam, potem szukam odpowiedniej muzyki, a potem dopasowywuje obraz do muzyki.
@GecG835 jeśli chodzi o intro do BF End Game to naprawdę mi się podoba. Dobra robota!
@TheGlocKPL wszystko pięknie ładnie, ale na końcu faktycznie muzyka kończy się okropnie:) Ale poza tym super!
@faroxim Dużo jeszcze pracy przed Tobą, intra są faktycznie za długie, w pierwszym intrze na początku radziłbym raczej wyciszać muzykę z obrazu(w tym przypadku dźwięki z BF). Muzykę staraj się dobierać taką, jaka pasuje do tego co widzimy na ekranie monitorów. Popracuj nad tym trochę:)

@GecG835 intro do Dead Island baardzo udane:)
@TheGlocKPL jeśli chodzi o WOT, to może faktycznie ciut za długie, ale ogląda się przyjemnie:)
No to by było na tyle:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I kto to mówi,że intro powinno być do max 30 sekund i w ogóle długie masz itp.? Po drugie twoje jakoś super ciekawsze od mojego też nie jest i muzyka nie pasuje,jednak chciałem ci tylko to uświadomić,a tak to mi się w miarę  podoba ;)

Nikt nie mówił że intro powinno być do max 30 sekund, ale zauważ że jak jest intro zbyt długie, to nikomu się nie chce oglądać tego dalej. Ja mam tak, że jak intro jest długie a do tego jeszcze, co gorsza, nudne to prawdopodobnie wyłączę filmik. Intro powinno być krótkie i ciekawe.

 

Edit:

 

A i jeszcze dobrze zrobione, bo pamiętajmy że pierwsze wrażenie się liczy najbardziej :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość faroxim   
Gość faroxim

@GecG835

 

Świetne intro i bardzo ciekawe,szybko mija ;) (tzn.nie ociążale,niewiem jak to określić ;p)

 

Co do mnie to odpuściłem sobie intra(zostawiam to wam ;d)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@TheGlockPL Dzięki za pozytywną ocenę ; )

@faroxim Dzięki za pozytywną ocenę, rozumiem o co Ci chodzi ; )

Dzięki jeszcze raz za pozytywne oceny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Legenda grup:

  • Administrator IT
  • Administrator
  • Ekipa Ja, Rock!
  • Streamer
  • Moderator
  • Moderator Działu
  • Moderator Techniczny
  • Technik Sprzętowiec
  • Grafik
×