Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Daxxy_

Nowe części :3

Polecane posty

Mam takie pytanko, co zmienić w moim kompie? Jest to ogólnie stary komputer. Wydaje mi się, że do zmiany karta graficzna która jest DO D**Y (dosłownie! -.-) i system no ale nie wiem biggrin.png
System chciałem zmienić ale sterowniki do mojej aktualnej karty dźwiękowej(?) są kompatybilne tylko z XP.
A więc:

Intel®
Pentium® 4 CPU 3.80GHz
3.79 GHz, 2,00 GB RAM

Karta dźwiękowa (?) http://scr.hu/0ow7/wqi1s

Karta graficzna NVIDIA GeForce 6200 TurboCache™
System Windows XP Professional Wersja 2002 SP3

Nie znam się na tym, pomóżcie :D

Kurcze ciężko powiedzieć, nie jestem w stanie wydać dużo, chodzi mi głównie o gry - nie jestem wymagającym graczem, na niskich+ detalach mogę grać w gry typu.. Diablo 3 np :P

ja czekam na zasilacz i płyte główną a ciebie Xreak upominam o to żebyś nie pisał głupot GT630 to karta nie do gier i jest nieopłacalna, i poco dajesz link do pamięci skoro nie znamy płyty?

Aditor, akurat tutaj bym polemizował. Wszystko zależy od tego, czego on oczekuje i jaka ma rozdzielczość, np. w komputerze z dobrym procesorem i rozdzielczością 1280:720 lub niewiele większa, karta GT630 wystarczy by grac w Diablo 3 na maksa, a większość gier nowych da rade odpalić na na low-medium.

Pamiętajcie w takich dyskusjach, że bardzo dużo zależy od rozdzielczości, np ja mam gtx 260, które chce niedługo zmienić, ponieważ na moim 24 calowym monitorze z 1920x1080, mało, która gra pójdzie na maksa. Większość to medium, co niektóre nawet low (oczywiście mowa o najnowszych produkcjach). Dla przykładu, na tej samej karcie na 1280x960 (stary monitor), mogłem grać w każdą grę na maks detalach.

ALE, to też nie jest jednoznaczne, ponieważ niektóre modele kart graficznych lepiej radzą sobie z większą rozdzielczością niż z tymi mniejszymi. Tutaj jest bardzo dużo detali i małych druczków, które trzeba uwzględnić dlatego starajcie się nie wyzywać od głupków itd tylko przestudiujcie cały temat:)