Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
piet

Pomoc w doborze ćwiczeń

Polecane posty

Witam,

Kumpel poprosił mnie bym na jutro napisał mu zakres ćwiczeń dotyczących pompek. Chodzi mi dokładnie bym uwzględnił jak dokładnie wykonywać je (Jak rozstawiać ręce i nogi), ile serii, ile powtórzeń w danej serii i co jaki czas. Np. 1 dnia robię pompki, drugiego odpoczywam i trzeciego znów. To pierwsza prośba.

Druga to taka jak można najszybciej zwiększyć masę posiadając tylko domową siłownie (Tam różne hantle, sztangi, ławeczka itp. jest). Prosiłbym o szybką odpowiedź i może zarzucenie linkami. Sam sporo wygooglowałem, ale dużo ćwiczeń różni się i nie wiem na które się zdecydować. Dalej próbuje szukać i szukam, ale z zerowym skutkiem więc proszę Was o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to nie wiem czy jest to dobre forum na takie pytania. Jest wiele forów kulturystycznych, w ktorych znajdziesz kontakt do osób, które ogarniają temat. Oraz regularnie chodza na siłownie.

Po drugie nie polecam doradzac koledze jeśli nie masz o tym pojęcia. To już o wiele lepiej jest poszukać sobie poradników w sieci. Jest bardzo wiele gotowych już zestawów ćwiczeń, które będa w stanie przynieść bardzo dobre rezultaty.

Po trzecie polecam skompletować sobie sprzęt do domowej siłówni. Podstawą powinna być tutaj mata https://trainingshowroom.com/411-maty-treningowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mogę ci jedynie napisać co i jak jest u mnie, ale jak wyżej - nie bierz się za rady, jeśli nie masz pojęcia, bo łatwo komuś krzywdę zrobić. Ja robię redukcję połączoną z masą mięśniową. Ogólnie to stosuję zalecenia Artura Arciszewskiego (możesz się kontaktować przez FB z nim na luzie), choć fakt, że plan trzymiesięczny kosztuje 500 zł. Jak to u mnie jest - z supli mam białko simple whey, BCAA, Omega 3. Plan treningowy to mix pompek, chin upów, brzuszków itp (domówka) oraz poza dniami treningowymi sam sobie biegam i korzystam z pasów TRX, wakacyjnie zaś windsurfing. Od strony jedzenia będzie u mnie inaczej, bo lecę redukcję teraz. Typowo pod same mięśnie jeszcze kreatyna wskakuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Legenda grup:

  • Administrator IT
  • Administrator
  • Ekipa Ja, Rock!
  • Streamer
  • Moderator
  • Moderator Działu
  • Moderator Techniczny
  • Technik Sprzętowiec
  • Grafik
×