Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
MasonOwy

Komputer do 3000zł

Polecane posty

Witam , napiszę mniej więcej o co mi chodzi mam nadzieję ,że ktoś mi pomoże  :). Chciałem złożyć sobie komputer,ale niestety jestem w tym zielony więc , dlatego proszę tutaj o pomoc  :) . Ogólnie chce złożyć go od podstaw (obudowa,płyta głowna itd itd-nie dysponuję niczym co mógł bym do niego włożyć więc muszę wszystko kupić) . Dysponuję budżetem na oko 3000 zł. Komputer do gier (coś typu cs,h1z1,playerunknows,call of duty) tak ,aby chodziły na nim nowe gierki. Nie muszą chodzić w najwyższej jakości , mogę grać nawet na słabych/średnich wymaganiach,jeżeli można zejść z ceną poniżej 3000zł ,a gierki będą na nim działać nawet w tej słabej/średniej jakości był bym zadowolony, gdyż nie ukrywam potrzebuję troszkę kaski na remont, ale na zakupienie komputera szykuję się już dobre parę lat i uważam ,że nie ma co dłużej czekać. Na tą chwilę nie mam monitora (oczywiście po złożeniu komputera już bym sobie jakiś kupił), chwilowo bym korzstał z TV 32 cale ,ale to tak jak piszę tylko przejściowo. Dzięki wielkie wszystkim za rady i udzieloną pomoc , Pozdrawiam

Zestaw mam zamiar zamówić do miesiąca-maks 45 dni. Sorka ,że zadaję takie głupie pytania , wejścia cyfrowe - hdmi ? Jeśli tak to ma,jeśli chodzi o coś innego prosił bym o wytłumaczenia i tak jak piszę telewizor to przejściowa opcja , ponieważ na TV będą spadki fps za duże. System chodzi Ci o windowsa tak ? Wydaję mi się , że chodzi mi o samo złożenie komputera , ponieważ jeśli mam wydać 600zł na system to wolę kupić lepsze bebechy do komputera ,a wgrać sobie pirata : P . 

Wejścia cyfrowe czyli przykładowo HDMI. Skoro masz to ok.

Co do samego tematu - skoro kupujesz za miesiąc czy tam półtorej to za wcześnie pytasz. Do tego czasu może się sporo zmienić. Odśwież temat na maksymalnie tydzień przed zakupem, wtedy będziesz miał najbardziej opłacalny zestaw na dany moment.