Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Hardkor

Studia i Matura

Polecane posty

Witajcie

Aktualnie jestem w klasie 4 na teleinformatyki i przede mną coraz bliżej matura jak i wybór studiów. Na pewno wiele osób w osatnich latach stało przed egzaminami oraz wyborem studiów jak ja. Jakieś rady od starszych kolegów? Ksiązki z których warto sie uczyc? Uczelnie które omijać? Mieszkam na wypizdowie, więc na pewno na studia do większego miasta oraz na pewno chce iść na coś w swoim zawodzie. Najchetniej coś z grami, ale niestety to jak widze słabo płatne. Póki co jak zauważyłem najbardziej z ogółu IT lubie zabawe z siecią.

W Gliwicach jest teleinformatyka, sam zamierzam się tam wybrać

W sensie studia? Ja poki co bardzo sklaniam sie do Krk, bo duzo znajomych tam mam :) No problem z informatyka taki, ze na 90% bym ja slabo napisal, bo z tego co wiem to programowanie.

Jak chcesz dobrze zarabiać po studiach to musisz przejrzeć w googlu najlepeij platne kierunki i iść w tą stronę. Zdobyc doświadczenia i najlepiej prowadzic swoja firmę. Pozdrawiam.

Zeby dobrze zarabiac trzeba robic to w czym jest sie najlepszym. Jesli z programowaniem bie miałeś nic wspolnego w ciagu 19 lat zycia to nie masz po co sie w to pchac, bo nawet jak skończysz te studia to ze srednim wynikiem, a sredniaki lądują w corpo i zarabiają 2tys na miecha.

Podam przykład. Chcesz być projektantem instalacji elektrycznych, idziesz na studia 4-5 lat, później zatrudniasz się w jakieś firmie i robisz praktykę. Ta będzie potrzebna aby zrobić sobie uprawnienia izby projektantów. Otwierasz własną firmę, łapiesz oferty ,klientów. Klepiesz projekty w ciepłym biurze, w domu czy gdzie tam chcesz, przy komputerze w programach typu cad. Za projekt domku 120m, ktory robisz 1-2h inkasujesz 300-400pln. Proste nie? Tylko trzeba troche czasu i odpowiednio wybrac kierunek.

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony