Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Rofinder

Zmiana szkoły?

Polecane posty

Cześć,siemanko,witam wszystkich,którzy zaglądają teraz w ten temat.
Chciałbym z wami podzielić się moim "problemem".Zacznę,że mam dopiero 16 lat (skończone w tym roku),jestem uczniem 1klasy liceum sportowego i jak pewnie się domyślacie,w takich liceach nie ma większego nacisku na naukę.Jestem ponad 250km od domu rodzinnego,mieszkam w internacie i to jeszcze z ludźmi niezbyt mi odpowiadającymi(chodzi o charakter).Lecz nie o to chodzi,a więc jak wcześniej wspomniałem jestem w ogólniaku.Jedyne czego się nauczyłem będąc na wyjeździe,wstając o 5 rano zasuwając na basen i chodzeniu spać o 21 jest to,że warto spełniać swoje marzenia.W tym sens,że moim marzeniem nie jest bycie mistrzem olimpijskim w mojej dyscyplinie,lecz zaistnienie w świecie e-sportu(tak wiem,nietypowe i może powiecie,że trochę głupie,ale miałem już małe osiągnięcia).Wolałbym również grzebać w komputerze,choć się na tym prawie wcale nie znam,bo wcześniej byłem dosłownie pochłonięty przez gry to niezbyt mnie interesował świat,który mnie otacza.Więc przejdę do sedna.Chciałbym wrócić do siebie i przepisać się do technikum informatycznego oraz próbować swoich sił w esporcie.Więc,jak napisałem wyżej,ktoś z czytających może przeżył technikum informatyczne i mógłby mi powiedzieć z czym zacząć,czego się uczyć,żebym samemu nadrobił pierwsze miesiące? ;)

Jak chcesz się przepisać do innej szkoły, wiesz, że to Cię kręci to co stoi na przeszkodzie. Nie patrz na innych i nie pytaj. Każdy inaczej przyswaja wiedzę. Przepisz się bliżej swojego domu i wchłaniaj wiedzę. Ludzie marnują lata nauki na coś w czym później nie czują się dobrze. Najlepiej robić to co lubisz, więc życzę powodzenia.

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się