Skocz do zawartości
Webber

Regulamin Ja, Rock!

Polecane posty

Na forum panuje przyjazna atmosfera, wszelkie kłótnie na temat wyższości jednej osoby nad inną, bądź zniechęcanie początkujących użytkowników swoją postawą - nie są tutaj mile widziane.

 

_____________________________

_______________

________

__

 
1. Postanowienia wstępne

  • Rejestracja na forum jest przywilejem, nie obowiązkiem. Pamiętaj jednak, że może on zostać odebrany w każdej chwili i stosuj się do zasad na nim panujących. Zależy nam, by Wasze wizyty na forum były dla każdego przyjemnością, a kontakt z innymi graczami i administracją opierał się na wzajemnym szacunku. Forum zostało stworzone z myślą o graczach i dla graczy, którzy potrafią docenić wysiłek i pracę innych. Większość kwestii reguluje ten właśnie spis zasad i od niego zacznij korzystanie z forum, czytając wszystko dokładnie.
  • W regulaminie pojawia się termin "administracja". Na administrację składają się administrator, administrator IT oraz moderatorzy. W przypadku użycia terminu "administrator" chodzi o konkretną osobę, a nie dowolnego członka administracji.
  • Każdy użytkownik forum ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i karną za zamieszczane na nim opinie, poglądy i komentarze. Właściciel nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na forum.
  • Zabrania się umieszczania przez użytkowników na łamach forum jakichkolwiek treści sprzecznych z przepisami obowiązującego w Polsce prawa oraz przepisami spisanymi w regulaminie.
  • Obowiązującym językiem na forum jest język polski. Używanie innych języków jest dozwolone tylko w postaci pojedynczych zwrotów/zdań itp. Należy starać się pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii i nie używać żargonu kaleczącego język polski. Niezachowanie należytej staranności w tej dziedzinie może być ukarane ostrzeżeniem.
  • Decyzje administracjiostateczne. W przypadku odwołań od owych decyzji należy skontaktować się z danym członkiem administracji i złożyć wyjaśnienia z odpowiednim uzasadnieniem. Jeśli jego zdanie jest niezmienne, dalsza dyskusja i odwołania na temat decyzji są zabronione.
  • Administracja forum zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt regulaminu podczas działania forum.
  • Na forum obowiązuje specjalny taryfikator kar dla użytkowników za ich przewinienia lub występki. Moderator podejmuje decyzję o karze w zależności od stopnia przewinienia, użytkownik zaś ma prawo do kontaktu z administratorem gdy uzna karę za nieadekwatnie dużą. Decyzja administratora forum jest niepodważalna.

2. Zasady korzystania z forum

  • należy dbać o poprawność językową, unikać wulgaryzmów, również w postaci skrótów i ilustracji,
  • nie wolno promować i propagować, jak również jakiekolwiek formie nawiązywać do środków odurzających lub do ich używania,
  • nie wolno formułować postów oszczerczych, napastliwych i obraźliwych,
  • nie wolno publikować postów poruszających w dowolnej formie tematykę orientacji seksualnej oraz używających określeń związanych z czynnościami seksualnymi,
  • nie wolno publikować postów naruszających dobra osobiste lub wolność obywatelską, godzące w dobre obyczaje, normy moralne, poczucie estetyki i dobrego smaku, propagujących, popierających i głoszących nietolerancję, przemoc, nienawiść czy dyskryminację na tle rasy, wyznania, orientacji seksualnej, płci i tym podobne. 
  • nie wolno publikować ilustracji i tekstów obscenicznych, o treści pornograficznej ani podawać linków do takich materiałów,
  • nie wolno atakować, grozić, ośmieszać, poniżać innych czytelników tego forum,
  • nie wolno "spamować" - czyli publikować na forum nadmiernej ilości zbędnych informacji. Pisanie postów bezpośrednio pod sobą również traktowane jest jako "spam". W przypadku, gdy chcemy coś dodać do swojej poprzedniej wypowiedzi, używamy opcji "Edytuj",
  • nie wolno nadużywać guzika "Zgłoś". Rozumie się przez to, klikanie przycisku pomimo tego, że nie zostały złamane zasady forum,
  • nie wolno publikować postów, które są uważane powszechnie jako reklama,
  • nie wolno podawać linków do stron propagujących piractwo komputerowe, w tym linków do cracków, warezów oraz stron je oferujących.
  • nie wolno podawać linków, które mają generować zysk lub profit osobie, która je publikuje (dotyczy przykładowo linków adf.ly, reflinków do portali typu G2A, czy prośby o zagłosowanie na pracę w konkursie)
  • nie wolno publikować treści zbliżonych do hazardu (np. bety, obstawienie meczy, dyskusje o kasynach, dotyczy to też rozgrywek e-sportowych i obstawiania wyników)

3. Spis ciekawych i przydatnych tematów na forum

  1. Rangi - co, jak, gdzie?
  2. Jak zostać moderatorem na forum Ja, Rock! ...?
  3. Forum 2.0
  4. Jak zagrać w Battlefield 3 z Rockiem?
  5. Defiance - kilka ważnych informacji
  6. Oficjalna aplikacja Rocka na Androida

 

4. Postanowienia końcowe

  • Wymagając szacunku na forum, okaż szacunek innym jego użytkownikom.
  • Staraj się nie pisać pod wpływem emocji, szczególnie tych negatywnych.
  • Zanim zatwierdzisz swój post, przeczytaj go jeszcze raz, sprawdź błędy i zastanów się, czy Twoja wypowiedz zawiera przekaz, który wyraża Twoje poglądy lub zdanie na jakiś temat i z którym chcesz być identyfikowany przez czytelników.
  • Pamiętaj, że wbrew powszechnej opinii nie jesteś anonimową postacią w internecie!
  • Bardzo często na forum można zauważyć osoby, dla których znajomość ortografii i gramatyki, to czarna magia. W związku z tym, aby zachować poziom forum, moderatorzy mogą, a w skrajnych przypadkach nawet muszą, dać ostrzeżenie/zablokować użytkownika za brak znajomości zasad poprawnego pisania. Jesteśmy wyrozumiali i wiemy, że niektórzy naprawdę mają problemy z pisaniem, jednak technologia rozwinęła się tak dobrze, że nawet przeglądarki podkreślają błędy. Nie wspominając już o wszelkiego rodzaju słownikach. Wystarczy tylko chwila, by zajrzeć i być pewnym, że nie zrobiło się błędu. Zależy nam, byście czuli się tu dobrze i przeglądanie forum sprawiało Wam przyjemność. Jeśli widzicie rażące błędy - skorzystajcie z opcji "Zgłoś".

 

 

Dodając materiał do naszego serwisu wyrażasz zgodę na jego publikację w obrębie projektów bloga oraz forum dyskusyjnego. Publikowany materiał powinien być Twojego autorstwa i nie powielać pracy innej osoby.
W niektórych przypadkach publikując materiał zgadzasz się również na jego wykorzystanie w obrębie projektów REMMAC głównie w celach promocyjnych.

Administracja informuje, że jest w stanie analizować i zbierać informacje o użytkownikach forum. Należy rozumieć przez to, że istnieją metody sprawdzenia i zapisania IP komputera użytkownika forum. Takie informacje mogą być przekazane odpowiednim organom ścigania w przypadku popełniania przestępstwa przez użytkownika lub w przypadku prośby owych organów o udostępnienie takich danych. Nie udostępniamy żadnych danych naszych użytkowników firmom oraz organizacjom prywatnym.
Dane użytkownika również nie są udostępniane na prośbę innych użytkowników forum.
Z przyczyn bezpieczeństwa, wszelkie prośby o usunięcie konta z naszego forum należy składać drogą pisemną, a administracja ma 30 dni na ustosunkowanie się do złożonej prośby.

Edytowano przez Himiodzio
Aktualizacja 24.09.2017

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×