Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Skrzynia

Komputer za 6000 - 6500 zł

Polecane posty

Cześć Panowie, nadszedł czas wydania ciężko zarobionej floty, mam nadzieję że mi pomożecie :)

1. Budżet - 6000 - 6500 zł  Złożenie zestawu za równo 6 tysięcy chyba nie jest wykonalne, po to ten "margines". Jeśli to możliwe poniżej 6200zł nie chciałbym schodzić.

2. Komputer ma służyć do nagrywania gier, renderingu i wszystkiego co jest wokół pracy na Youtube. Nie planuję stremować.

3. Monitor Dell E22113Hb 22 cale, rozdzielczość - 1920x1080  (Warty jest w ogóle cokolwiek?)

4. Planowane OC

5. Nie mam żadnych podzespołów, obudowy i takich tam, macie wolną rękę w tworzeniu zestawu.

6. Wymagania są takie, żebym za pomocą tego komputera mógł spokojnie nagrywać, montować i renderować filmy z gier w 1080p i 60fps, na ustawieniach graficznych ultra a przynajmniej wysokich (jeśli to możliwe przy takim budżecie, serio nie znam się na komputerach :P)

7. Zakup sprzętu planuję w ciągu tygodnia, maksymalnie osiemnastu dni

Mile widziane zestawy złożone na Morele.net, albo innym zaufanym sklepie ale jeśli podacie mi nazwy podzespołów to też będzie dobrze.

Z góry dziękuję za pomoc :)

Ode mnie taka propozycja KLIK spokojnie wystarczy do Twoich wymagań. Procesor pod OC intel i7 4/8 z odblokowanym mnożnikiem do tego ciche i wydajne chłodzenie + 16GB ram sprawdzi się w renderowaniu do tego karta graficzna GTX 1070 8GB na pokładzie z 5letnią gwarancją obsłuży każdą grę.

Dwa dyski pierwszy SSD odpowiedzialny za system i niezbędne programy drugi dysk HDD jako baza danych.

Wszystko to jest zasilane markowym zasilaczem z modularnym okablowaniem i certyfikatem Gold a wszystko to zamknięte w eleganckiej obudowie z oknem.

W przyszłości polecam Ci zaopatrzyć się w drugi monitor (na dwóch monitorach wygodniej się pracuje). Chyba że nie masz wiele miejsca na biurku to dobry by był taki w proporcjach 21:9.