Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
miko252

Czy zmiana karty graficznej jest opłacalna w laptopie?

Polecane posty

Otóż chodzi o to że nie znam się zbyt na sprzęcie a chcę zmienić kartę graficzną poniewaz mi nie wyrabia w grach sandboxowych takich jak np. Saints Row 3 (na low) a w fps-ach takich jak battlefield 3 (na ultra) wyrabia.

Oto moje specyfikacje w tej chwili:

Intel Core i7 - 2670QM 2,20 GHz

Grafika: nVidia GeForce GT 540m

Ram: 8GB (nie mam pojęcia jaka firma)

Karta dźwiękowa: creative sound blaster x-fi go (na usb ponieważ ta integra w laptopie wyłączała mi bf-a)

Nazwa Laptopa: Asus X53SV

I mam takie 3 pytania:

1. Mam zintegrowaną kartę graficzną oraz tego GeForce'a ale jak np. odpalilem flatouta 2 to pisało mi że używam integry ( wiem że komp sam ją powinien zmieniać ale coś nie działa) i czy dałoby się tak zrobić, że mogę sobie wybrać kartę graficzną którą chcę(chodzi o zmianę w danym momencie na bardziej wydajniejszą z integry)?

2. Planuje kupić nową kartę graficzną do niego mianowicie: nVidia GeForce GTX 670M. I pytanie czy mi się opłaca bo ta karta co mam teraz jest jak każda inna w laptopie przylutowana do płyty głównej i musiałbym go oddać do serwisu co przekłada się na większe koszty. Kolejną rzeczą która mnie przejmuje jest to, że prawdopodobnie mój laptop nie zmieni używanej karty z integry na GeForce'a i po kij mam to robić.

3. Czy ta karta zmieści się w moim laptopie?

Podsumowując: Czy mi się opłaca, czy zmiany karty graficznej to po prostu wyrzutek pieniędzy w błoto?

Z tego co się orientuję to nie można zmienić karty graficzne w laptopie. Chyba, że się coś zmieniło. :mellow: Przeinstaluj/zainstaluj nowe sterowniki do karty graficznej Nvidia. Wielu ludziom to pomaga i sprzęt przełącza kartę graficzną na właściwą.