Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Fuzzik

Fotel za tysiące nowych złotówek polskich

Polecane posty

nie chce mi się biegać po internetach bo jestem w pracy ale nie bierz nic gamingowego.

Na szybko:
http://allegro.pl/grospol-fotel-biurowy-ergohuman-plus-bs-mix-kolory-i5454157700.html

Ja mam podobny, kupiłem na ebayu niemieckim, na złociszki wyszło koło 1100zł.

Regulujesz sobie wszystko jak chcesz. Najważniejsze to regulacja zagłówka, odcinka lędźwiowego kręgosłupa jak i tego dupsa pod kolanami.

Siedzenie 8h przed kompem bez bolącej dupy to spory plus ale utrzymanie zdrowej postawy jest zajebistym dodatkiem.

Poza tym według mnie materiał na plecach powinien mieć strukturę siatki żeby się człowiek nie pocił.

To też odradzam wszystkie racingi i radzę poszukać czegoś markowego. Może nie będzie to wyglądało tak, że kumple będą sikali po nogach a laski będą same ściągały bluzki jak wjedziesz nim na dzielnie ale obejdzie się bez bólu kręgosłupa dziś i na stare lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wspomniałem cena to max 1000zł, najlepiej byłoby coś w okolicach 900 (lub taniej oczywiście).

Ważne jest dla mnie również możliwość rozłożenia fotela do pozycji leżącej, bo lubię sobie czasami przy oglądaniu czegoś na YT/stream wyprostować się.

Co do obicia, to mam aktualnie jakiś materiał i nie narzekam na potliwość, więc chyba będzie ok (w podanych przeze mnie jest materiał).

Postawa również jest ważna, a do jednego jak i drugiego (podanych w 1szym poście) dołączane są poduszki na odcinek lędźwiowy i zagłówek.

 

Zapytam więc nieco inaczej. Mając do wydania ok. 900zł, jaki fotel byście wzięli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiec sprawa wyglada tak..

Posiadam fotel AK BM nie pamietam numeru..

Siedzi sie w nim bajka. Regulacja bardzo dobra - choc pod ledzwia jest poduszka, w nowych seriach jest bez "szelek" wiec za kazdym razem trzeba ja sobie podlozyc a nie wisi ustalona na danej wysokości. BM to chyba "najwiekszy" rozmiar ja nie mam wielkiej postury ale i tak nie wpadam w niego. Rzecza ktora najbardziej mnie boli to wykonanie jednego z elementow - a mianowicie oslony jednego z zawiasów oparcia. Poprostu wcina sie w oparcie w momencie kiedy fotel jest w pozycji siedzacej pod katem prostym do siedziska. Ja poprostu jej nie założyłem. Jest pare mniejszych niuansów np. Dopasowanie podnoszonych podlokietnikow. Sa one wygodne ale mozna delikatnie nimi potrzasnac na zasadzie hmm jak to ujac "smigla" w poziomie- nie jest to duzo ot taki szczegół. Przy blokadzie "bujania" jest delikatne klikniecie jak mocniej sie oprzesz - podejzewam ze to taka konstrukcja.

Nie chce nikogo zniechecac do zakupu tegoz fotela poniewaz mimo wszystkiego ja swoj zostawilem i jestem z niego bardzo ale to bardzo zadowolony...

Siedzi sie wygodnie, szycia dobrze wykonane, dobre materialy.

 

Z tego co rozmawialem z ludzmi ktorzy posiadaja ten konkretny model zauwazyli podobne problemy.

Moze to Ci troche naswietli sprawe ;)

W razie pytan pisz najlepiej na pw najwyzej podesle Ci jakies photo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Legenda grup:

  • Administrator IT
  • Administrator
  • Ekipa Ja, Rock!
  • Streamer
  • Moderator
  • Moderator Działu
  • Moderator Techniczny
  • Technik Sprzętowiec
  • Grafik
×