Skocz do zawartości

abadum

Użytkownik
  • Zawartość

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O abadum

  • Ranga
    Początkujący

Informacje podstawowe

  • Gra w jaką grasz najczęściej?
    Counter Strike
  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Youtube: abadum

    Od czasu editu pojawiło się parę nowych filmików, zapraszam do oglądania i komentowania [media=ARMA 3: Best moments #6 - Strategia kluczem do zwycięstwa ] [/media][media=ARMA 3: Best moments #7 - Pościg rodem z filmu akcji! ] [/media][media=ARMA 3: Best moments #8 - Samochodowe akrobacje ] [/media] Niedługo skończą mi się zaliczenia to będę robił kolejny edit z CS:GO, także zapraszam na kanał
  2. Youtube: abadum

    Tym razem mini edit z CS:GO, dawno się w to nie bawiłem ale chyba nie wyszło tak źle https://youtu.be/oUfewQjsm_M
  3. Youtube: abadum

    4 odcinek z Arma 3 Wasteland. Tym razem nasz mistrz kierownicy z talentem do śpiewania, KriiZu xd. Zapraszam do oglądania. https://youtu.be/aDGYMNx79TY
  4. Youtube: abadum

    3 odcinek z Arma 3 Wasteland. Odbijanie Gunstore'a, jego utrzymanie i troszkę zabawy z RPG ;p Zapraszam do oglądania. https://www.youtube.com/watch?v=iTbDKBbI3Hw
  5. Youtube: abadum

    Hej, Chciałbym zaprosić was na mój kanał, ostatnio mam więcej czasu i zachciało mi się robić filmiki ;p Co u mnie znajdziecie? - najlepsze momenty z gry Arma 3 - Edity z gry CS:GO - w przyszłości pewnie jakieś rozgrywki z Company of Heroes 2 Trochę się poprawiłem w editach, więc niedługo z csa też coś wrzucę Link do kanału: http://www.youtube.com/user/abadum9311 Ostatni edit z cs'a (dość dawno już było) https://www.youtube.com/watch?v=ZcMd7yZBMXA I 2 filmiki Best moments z Army3 https://www.youtube.com/watch?v=LYQt9P26L_4 https://www.youtube.com/watch?v=5bFApNDyoE8 Zapraszam
  6. Ogólne dyskusje na temat bitw na intra

    Sam niestety nie mam kompletnie czasu, a pobawiłbym się w montowanie intr :< No ale cóż, będę oglądał, co tworzycie ;p Powodzenia
  7. Intra

    @PanSmile, a gdzie tu ryzyko, ktoś oceni Twoją pracę, pomoże, coś podpowie, taka krytyka jest najlepsza ;p Ja dawno się nie udzielałem, więc na rozgrzewkę jadymy xd Od razu mówię, że to jest moje zdanie i niekoniecznie się mogą inni zgadzać z tym, ale raczej głupot nie gadam ;p 1. Muzyka w intrze na początku jest spokojna a te przejścia są za szybkie. Powtarzanie tego samego przejścia między klipami jest do dupy, aż oczy bolą jak co chwilę mryga ;p I staraj się dopasowywać przejścia lub jakieś fragmenty z klipu pod muzykę, dużo lepiej się to prezentuje wtedy 2. Jedynie co to ten wybuch w 12-13 sekundzie przesunąłbym do 14, żeby pod muzykę pasowało, a tak to nawet mi się podobało 3. Nawet fajnie się ogląda, ale ja bym nie dawał aż tyle tych przejść, że pomiędzy jest czarny ekran na chwile, jak jest szybka część piosenki to powinieneś jakieś szybsze przejścia dawać,albo nawet jeden po drugim, bez przejść, bo, moim zdaniem, takie przyciemnienie zabiera troche dynamiki. PS: Fajna nutka w tym 3, będzie co słuchać
  8. Intra

    Innerak- gdybyś bardziej trafił w muzykę, to by było fajnie ;p a tak to nie mam do czego się innego przyczepić
  9. Zadanie dodatkowe

    To się zapisuję! Długo mnie nie było, czas coś zamieszać w świecie intr! xd
  10. Zadanie dodatkowe

    Jest jeszcze możliwość zapisania się, czy już nie bardzo? ;p
  11. Moje pierwsze intro, opinie

    Co do pierwszego intro- muzyka na plus, i tylko tyle, nic nie dopasowane pod nią z video. No i te przejścia, nie używa się takich przejść w intrach, a już na pewno nie w takich ilościach, nie wygląda to zbyt ładnie. Nie mówię, że w ogóle się ich nie używa, oczywiście jeśli umiesz jakoś ładnie to zrobić, żeby pasowało ;p Co do drugiego- znowu nie trafione w muzyke, w 4 sekundzie masz zajebiste uderzenie w muzyce, które nie jest w ogóle wykorzystane. Dalej, brak jakichkolwiek przejrzystych przejść, tylko czarny ekran na sekundę czy dwie, tak się nie robi. Pamiętaj, najważniejsze w intrach jest to, żeby dobrać pasującą muzykę, a następnie pod tą piosenkę dopasować materiał filmowy, czyli jak masz uderzenie w muzyce, to znajdź pasujący fragment i zmontuj to dobrze, np w tej 4 sekundzie drugiego filmiku miałeś uderzenie, mogłeś tam dać uderzenie pięści w szybę lub coś innego. Matko, tak się rozpisałem, że pewnie nie będzie się chciało tego nikomu czytać xd
  12. Glockowy kanał - Intra, dyskusje, recenzje

    noo, te ostatnie intro na prawde fajne, sceny + "smoothy" fajnie dobrane + rise against, dla mnie ekstra xd
  13. Intra

    Znaczy wiesz, zrobiłeś jeden efekt i tylko napisy, nic trudnego. Obejrzyj sobie w tym dziale intra innych, dużo osób takowe robi, i się na nich wzoruj. Pierwsze co powinieneś zrobić, to się zastanowić o czym ma być to intro, jeśli robisz je do jakiejś gry, to weź poszukaj jakiś fajnych scenek z tej gry (trailery itp), znajdź fajną muzykę i próbuj z tego złożyć fajnego. Uwierz, dużo lepiej się coś takiego ogląda. Kolejnym krokiem, jak już znajdziesz pasującą klimatem do gry muzykę, jest dopasowanie pod ta muzykę filmu, czyli masz jakiś drop w nucie to szukasz fajnego momentu z video i dopasowujesz w moment tego dropu (tzw. synchro). Nie ma sensu na siłę robić napisów (tym bardziej czcionka Arial czy innym gównem) na czarnym tle bądź jakimś niebieskim, dużo ładniej to wygląda, jak pojawia się napis podczas lecącego filmiku(oczywiście nie w każdym przypadku, ale na razie się na tym powinieneś skupić, krok po kroku do wszystkiego dojdziesz ;p). Na razie nic mi do głowy nie przychodzi z takich rad dla początkujących. Zostaje Ci tylko skorzystać z tych rad i robić kolejne filmiki, próbując czegoś nowego
  14. Fajne fajne, chyab nawet suba dam, bo ciekawie mówisz, fajnie by było, gdybyś na wstępie powiedział szybko co będzie w odcinku i przeszedł po tym do sedna. Ale to tylko takie moje widzimisie ;p Jest fajnie
  15. Myślę, że tutaj chyba nie ma już nic do dodania xd musisz przeczytaj te opinie/rady, wziąć je do siebie i zrobić kolejny filmik, tym razem z uwzględnieniem tego, co się dowiedziałeś

Legenda grup:

  • Administrator IT
  • Administrator
  • Ekipa Ja, Rock!
  • Streamer
  • Moderator
  • Moderator Działu
  • Moderator Techniczny
  • Technik Sprzętowiec
  • Grafik
×