Skocz do zawartości

Django

Stały Bywalec
  • Zawartość

    547
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    16

Django ostatnio wygrał w dniu 3 Lipiec 2015

Django ma najbardziej lubianą zawartość!

O Django

  • Ranga
    Bywalec
  • Urodziny 09/26/1996

Informacje podstawowe

  • Gra w jaką grasz najczęściej?
    Counter Strike
  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Mozilla...Zabawne jest to że na starym PC wszystko było okej No nic sprawdzę jutro i dam znać
  2. Siema Tak jak w temacie po około 10 minutach ogladania komputer sie zawiesza i pomaga tylko reset...Dodam że PC jest nowy więc to raczej nic w systemie.Proszę o sugestie i pozdrawiam graczy
  3. Wczoraj po pracy zawiozłem PC.Grafika została wysłana,a ja dostałem do tego czasu 750.
  4. Radek sprawdzałem temperatury i były okej...Niestety nie mogę sprawdzić temperatury w grze bo komputer się zacina przy wczytywaniu.Gwarancje mam na wszystko osobno Dzisiaj go zawiozę i niech zobaczą co da się zrobić BTW Te 960 są tak wadliwe czy akurat mi się taka trafiła.?/
  5. Witam. Od dwóch dni jestem "szczęśliwym" posiadaczem nowego kompa.Dziś pierwszy raz mam z nim problem,mianowicie gram sobie w wiedźmina aż tu nagle takie coś i reset kompa...Wrzucam jeszcze zdjęcie kompa (może się coś poluzował a ja się nie znam i nie widzę... ).Wczoraj jak grałem wszystko było pięknie i grało ślicznie.Wszystko jest na gwarancji. Aha po resecie też były takie paski tylko że niebieskie i ponowny reset naprawił problem do czasu pogrania około 5 min w grę. Procek: Intel Core i5-6400 CPU @ 2.70 GHz RAM: 8 GB Grafika: NVIDIA GeForce GTX 960 PS 1.Wiem że jakość zdjęć boska...htc PS 2.Jakby jakieś podzespoły było potrzebne to napiszę. PS 3.Może to prosta awaria i nie trzeba zawozić go do stwórcy
  6. Wiedźmin 3 Dziki Gon

    Wiem.Ale nie chciałem zakładać nowego tylko dla pytania z ciekawości
  7. Wiedźmin 3 Dziki Gon

    Odkopuje trochę Udało mi się zmusić do zakupu nowego PC I moje pytanie czy ta i5-6400 daje radę w grach Pytam bo się nie znam
  8. Tak czysto amatrosko to ja bym brał AKRACING Siedziałem kilka razy na taki u kolegi i powiem Ci kumplu że siedziałbym na nim
  9. Słuchawki :)

    Okej potem sobie zobaczę w sklepach i porównam ceny Dzięki
  10. Słuchawki :)

    No to słuchawki okej Ale blue yeti jest raczej poza zasięgiem biednego cebulaka Nie no śmieje się ale chyba jest drogi ? Jak znajde cos taiego to bede brał ten mikrofonek i słuchaweczki jak polecacie tez sobie ogarnę Dzięki
  11. Słuchawki :)

    Siemka Moje stare słuchawki się psują (tracery ).Szukam nowych z mikrofonem,cena to tak +/- 100 zł Dzięki za wszystkie odpowiedzi
  12. Cywilizacje pozaziemskie?

    1.Życie pozaziemskie istnieje. 2.Liptonex ma rację co do Krucjat. 3.Jaki jest kościół?Jest spoko to księża są do dupy (nieliczni) u mnie w parafi jest spoko ksiądz.Miałem okazję ostatnio pracować tam przy kanalizacji i układaniu kostki. 4.Praca w Polsce jest.Jak ktoś nie umie zarobić w Polsce to myśli że zagranicą będzie miał łatwiej. Nie wyobrażam sobie że muszę opuścić swój kraj dla pracy.Na wakację?Okej.Na stałe?Nigdy.Podoba mi się tu Ludzie są jak to ludzie,nie wszytskich musimy lubić.
  13. Hej.Ostatnio widziałem że można ubiegać się o zwrot pieniędzy na steam za grę z byle jakiego powodu.A mam taką sprawę.Ostatnio brat cioteczny zapytał mnie czy kupię mu CoD Ghost bo nie ma on możliwości żeby zrobić to sam.Kupiłem mu i wysłałem.Ale problem się pojawił teraz,okazało się że ma za słaby PC i grał w gre mniej niż 2h.Może on ubiegać się o zwrot mimo że otrzymał grę w prezencie?

Legenda grup:

  • Administrator IT
  • Administrator
  • Ekipa Ja, Rock!
  • Streamer
  • Moderator
  • Moderator Działu
  • Moderator Techniczny
  • Technik Sprzętowiec
  • Grafik
×