Skocz do zawartości

QuickCygan

Stały Bywalec
  • Zawartość

    417
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    7

Wszystko napisane przez QuickCygan

  1. Sygnaturki Quicks'a

    Racja, racja. W pierwszej sygnaturze nie jestem pewny, czy użyłem dobrej czcionki, ale na pewno jest ona za ciemna (tzn. ciemny szary zlewa się z otoczeniem) A co do drugiej to rzeczywiście po renderze zostały białe ślady dookoła Charliego, ale nie chciało mi się tego wymazywać. Jak tak bardzo to przeszkadza to mogę poprawić.
  2. Intra

    Zajebisty pomysł! Jestem jak najbardziej za! Chciałbym być pierwszą osobą, która stoczy pojedynek A tak btw. błąd 'lepRZe', powinno być 'lepSZe'
  3. Intra

    Bardzo fajne intro (co prawda nie trawię robienia czegokolwiek do Minecraft'a (oprócz grania)), ale to intro jest nawet spoko. Moim zdaniem tylko trochę za długie. @edit Chciałbym zrobić jakiś zajebisty, patriotyczny projekt związany z Dywizjonem 303/Polskimi żołnierzami po godzinie szukania informacji o waleczności naszego narodu.
  4. Intra

    @TheGlocKPL Oprócz TSFH jest jeszcze The Instrumental Core (imo bardziej lubię tego drugiego) Ogólnie polecam. A tak btw. z czego mógłbym intro do tej muzyki? Chodzi mi o okolice refrenu http://www.youtube.com/watch?v=pdoIs1jZbCY @edit Albo też to
  5. Intra

    @Troveo Intro może i wykonane z pomysłem, ale to się nie trzyma kupy i muzyka jest wręcz usypiająca. Przez 30 sekund to samo, w kółko i w kółko. Średnio to wyszło. @Tiver Czyżby moje intro i muzyka zainspirowały Cię do zrobienia intra? Nawet spoko, ale czasami nie trzyma się kupy muzyka z obrazem. Nie jest źle ;p
  6. Jaką macie myszkę?

    Gigabyte ECO600 Ciekawa myszko, ale trzeba się do niej przyzwyczaić ;p Jak wygląda:
  7. Intra

    To intro jest już dużo ciekawsze. Jedyne co boli to np. te momenty z gry jak np. w 00:11. Muzyka jest spoko, ale po 30 sekundzie robi się monotonna. Ogólnie wrażenie na plus. ;p @edit Intro do World of Warcraft
  8. Intra

    Bardzo cieszę się, że moja twórczość (jeśli można tak to nazwać) idzie w coraz lepszym kierunku. A tak przy okazji może zaproponuje ktoś jakąś grę do następnego intra? Może jakieś intro do World of Warcrafta?
  9. Intra

    Źle mnie zrozumiałeś. Ja lubię w intrze każdą muzykę (oczywiście w granicach rozsądku i dobrego smaku czyt. bez Bibera) i nawet sam mam na kanale jedno intro z Radioactive, ale jest już tego nasrane tyle, że aż mdli od słuchania jeszcze raz refrenu tej piosenki. A tak btw. 2 nowe intra: http://www.youtube.com/watch?v=JeJsdWsH13k&feature=youtu.be
  10. Intra

    GRR?!!! Ileż można do chu*a pana słuchać tej samej muzyki? ;d Toż to było w 1000 intrach. Co prawda Imagine Dragons jest bardzo dobre i fajnie się ich słucha, no ale ile można tłuc to biedne Radioactive? Zresztą ta muzyka nie pasuje mi do akcji. Tam powinna być jakaś nawalanka - dubstep, czy coś.
  11. Intro do Assassin's Creed 3 dla wszystkich

    Trochę to wszystko nudne. Fajne są te takie wstawki kiedy muzyka bit np. przyśpiesza, ale sama muzyka jest nudna i jakoś nie pasuje mi do AC... xd
  12. Intra

    Hmm, no tak. Słusznie. Rzeczywiście obydwoje macie racje. Postaram się następne intra robić lepiej niż to i jestem wdzięczny za rady.
  13. Intra

    @TheGlocKPL To czego ty chcesz intrze żeby nie było nudne? Wybuchów co 2 sekundy? o.O
  14. Intra

    Co sądzicie? http://www.youtube.com/watch?v=_GbVMagMExc
  15. Intra

    @Tiver Twoje intro samo w sobie jest w miarę niezłe, ale po pierwsze jakość jest straszna, są paski po bokach no i to co najbardziej mi doskwiera oglądając to intro to brak takiego przejścia z cichej muzyki do mocnego bass dropu, czy jak to się tam zwie. @PLDawid Oprócz tego, że muzykę słyszałem już wiele razy i bardzo jej nie lubię to intro jest mega chaotyczne i są straszne przeskoki co sekundę, aż epilepsji można dostać :/ A i tak przy okazji zarzucę intrem http://www.youtube.com/watch?v=ksGnWuq2S2o
  16. Intra

    Następne intro zrobione dla Rock'a jako, że szuka intro do Battlefield 3 http://www.youtube.com/watch?v=N5Fb6t0NCTI
  17. Intra

    @IkarosPL 1. Mnie tam muzyka nie pasuje. Co by nie mówić dubstep w intrze dobrze pasuje. :> 2. Jeden moment jest średni, ale reszta spoko. ;p 3. Noo, niestety tamten fragment jest średni, taka ta grafika drewniana mi się wydała w porównaniu z trailerem, ale za późno to sobie uświadomiłem. xd 4. Looknij jeszcze na intro 3 posty wyżej do Don't Starve @Rewenger0 Muzyka jest do dupy. Słyszałem to tysiąc razy i po którymś zaczęła mnie wkurzać. Potencjał intra zmarnowany, bo sam film nie był zły :/ No i nie ma w nim pierdzielnięcia xd
  18. Intra

    Ja mogę wam pokazać 3 myślę, że te ciekawsze intra z mojego kanału: http://www.youtube.com/watch?v=X8SIzQLQeI8 http://www.youtube.com/watch?v=tnYXfN2Y_Xk Oczywiście jeśli te intra wam się podobają to zapraszam na kanał obejrzeć też inne. Co o nich sądzicie?
  19. Intra

    Twoje intro jest spoko, ale myślę, że jak na gry FPS to brakuję w nim trochę wykopu. ;p A tak btw. zrobiłem ostatnio intro dla Rock'a do Don't Starve i zdobyło ono nawet małą sławę pod odcinkiem Rock'a http://www.youtube.com/watch?v=IyyW3DkrNHc&lc=rVjPnC8xO_J3Y4Iu0b70tNehYtlZedmsH3n5wOftg3A
  20. Muzyka pod intro

    Ja bardzo, ale to bardzo polecam wam kanał The Instrumental Core. Polak tworzący zajebistą muzykę - nazywa się to Dubstep Orchestra, czyli połączenie Hansa Zimmer'a z Two Steps From Hell. Link do kanału: http://www.youtube.com/user/TheInstrumentalCore Link do mojego kanału, żebyście zobaczyli jak wygląda to w praktyce: http://www.youtube.com/user/quickcygan PS. Autor zadeklarował, że każdemu wolno używać w filmikach jego muzykę, tylko w opisie musi być link do kanału. :> Aha, i jeszcze próbka twórczości: http://www.youtube.com/watch?v=tkEL1lu1FmQ
  21. Problem z SimCity

    Broda, nie chcę nic mówić, ale nie ma i nie będzie SimCity na . Gra musi działać Online cały czas, co wkur*ia graczy, ale zapobiega piraceniu, więc autor tematu musi mieć oryginalną wersję gry. W każdym razie mógł nadmienić to już ktoś wyżej, więc sorry, ale nie czytałem całego tematu. :>
  22. Intra

    Dzięki. Tak, wiem. Jednak zobaczyłem to logo dopiero po wrzucenie filmiku, więc już nic z tym nie robiłem. Jeszcze jedno intro na kanał kolegów:
  23. Intra

    Ja też coś wykręciłem. 2 intra dla Rocka, 2 dla Roja. Intra dla Roja: Intra dla Rocka (2 drugie słabe :f) Powiedzcie co sądzicie i oceńcie.

Legenda grup:

  • Administrator IT
  • Administrator
  • Ekipa Ja, Rock!
  • Streamer
  • Moderator
  • Moderator Działu
  • Moderator Techniczny
  • Technik Sprzętowiec
  • Grafik
×