Skocz do zawartości

QuickCygan

Stały Bywalec
  • Zawartość

    417
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    7

Wszystko napisane przez QuickCygan

  1. Muzyka pod intro

    @up Ty to na serio, czy trollujesz? ;d Ja polecam Hollywood Undead. Tutaj jeden z kawałków, aby przybliżyć wam twórczość tego zespołu:
  2. Intra

    Tak siedzę sobie w domu chory i nudzi mi się. Zrobiłbym jakieś drugie intro, ale za cholerę nie mam pomysłu do jakiej gry. xd
  3. Intra

    @TheGlocKPL Spoko intro, tylko coś mi w tej muzyce nie pasuje. Jakoś tak nie pod klimat tych gier, a może po prostu nie lubię Metalu, czy co to jest właściwie? Sabaton? Aha, i dzięki za miłą bitwę i gratulacje za bardzo fajne intro, to do FIFY było lepsze i się dziwie, że był remis. Intro do CS:GO
  4. Intra

    Udało mi się dostać się z moim intrem wprost do filmiku Rock'a. Co prawda na razie jest w Outrze, ale kto wie?
  5. Bitwa Na Intra #1 TheGlocKPL vs Wojotss

    Aha, Ikaros. Znowu ten sam fail. Ankieta 'leprze' zamiast 'lepsze' @edit Victoria! xd
  6. Bitwa Na Intra #1 TheGlocKPL vs Wojotss

    @edit O przyszedł. No to nie było tematu. Niech wygra lepszy. D: @edit2 xD @edit3 Sorki za takie zamieszanie, Ikaros. Zostawmy już filmiki w Twoim poscie. xd
  7. Bitwa Na Intra #1 TheGlocKPL vs Wojotss

    Może na razie lepiej wyłączyć możliwość głosowania, skoro intra się jeszcze nie ukazały?
  8. Bitwa Na Intra #1 TheGlocKPL vs Wojotss

    Obawiam się, że Ikaros sobie poszedł i przyjdzie jutro o 11:00
  9. Bitwa Na Intra #1 TheGlocKPL vs Wojotss

    Ja bym zrobił dogrywkę już teraz, bo od wczoraj wieczór praktycznie żadne głosy nie padają i jestem prawie pewny, że nic się nie zmieni. Może dogrywka?
  10. Bitwa Na Intra #1 TheGlocKPL vs Wojotss

    Moim zdaniem najlepiej byłoby zrobić dogrywkę, tym razem może z gry, którą wybierzemy wspólnie? Albo coś mniejszego do zrobienia, albo po prostu remis. Coś się wymyśli. ;p
  11. Bitwa Na Intra #1 TheGlocKPL vs Wojotss

    Jako, że wybiła 15:00 w sobotę umieszczam screen'a zrobionego równo o tej godzinie z wynikami jako dowód. Ikarosa teraz nie ma więc to będzie dowód
  12. Bitwa Na Intra #1 TheGlocKPL vs Wojotss

    Co by się stało w wypadku remisu?
  13. Intra

    @PiotrossPL Fajne intro, ma klimat itd., ale jest trochę chyba za monotonne, bo po 20 sekundzie mam wrażenie, że widzę tą samą scenę z jakimś ziejącym smokiem czy cóś. ;p Intro do NFS Most Wanted 2012
  14. Intra

    xxx
  15. Bitwa Na Intra #1 TheGlocKPL vs Wojotss

    Ja już swoje wysłałem. Proponuję dopisać tylko zasady oceniania prac, kto, jak, kiedy i gdzie? ;p
  16. Intra

    W sumie to fajne, ale mógłbym mu zarzucić to samo co mojemu, brakuje jakiegoś refrenu mocnego, wykopu Moim zdaniem muzyka dobrana dobrze do czasów, ale nie jestem pewny, czy moment był dobry. @edit Może chciałbyś się zmierzyć w pierwszej bitwie na intra?
  17. Intra

    @TheGlocKPL Gdybym oceniał swoje intro to rzeczywiście tak bym powiedział, bo to prawda D: Twoje intro jest dużo lepsze
  18. Intra

    @theGlocKPL Spróbuj włączyć przez YouTube'a ten filmik D:
  19. Intra

    Intro do War Thunder. Jakieś takie średnie mi wyszło, może spowodowane dłuższą przerwą w robieniu intr? Wprawiam się znowu przed bitwami http://www.youtube.com/watch?v=afkBNckUhQc
  20. Intra

    Może jednak lepiej poczekać na oficjalne potwierdzenie od Webbera, aby te bitwy zdobyły większą popularność na forum?
  21. Intra

    @TheGlocKPL + za SOAD, ale jakoś nie pasuje mi ta muzyka do klimatu GTA
  22. Intra

    @TheGlocKPL Jakoś nie zauważyłem twojego intra, ale bardzo mi się spodobało. Dobry klimat. @IkarosPL To kiedy pierwsza bitwa na intra? Czekam z niecierpliwością.
  23. Intra

    @TheGlocKPL Intro spoko, ale mam wrażenie, że za późno jest wejście bardziej dynamicznej części utworu ;p No i jakość ssie ;p Ale zajebiście by było, gdyby Rock objął te bitwy swoim patronatem, że tak powiem.
  24. Sygnaturki Quicks'a

    Moje sygnatury, które zrobiłem na innym forum pod nickiem McQuicks. Z czasem będę starał się dodawać więcej. Robię to zupełnie nieprofesjonalnie bez żadnych bajerów, tylko kopiuj wklej. ;p
  25. Sygnaturki Quicks'a

    I to jak początkującego! Na dniach postaram się zrobić jeszcze jakieś inne sygnatury. ;p

Legenda grup:

  • Administrator IT
  • Administrator
  • Ekipa Ja, Rock!
  • Streamer
  • Moderator
  • Moderator Działu
  • Moderator Techniczny
  • Technik Sprzętowiec
  • Grafik
×