Skocz do zawartości

Hexxidous

Użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Hexxidous

  • Ranga
    Nowy
  • Urodziny 09/01/1998

Informacje podstawowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

69 wyświetleń profilu
  1. Zagrajmy w Beyond Good & Evil(GCN)

    9.Zagrajmy w Beyond Good & Evil(GCN)-Zniszczona latarnia... Latarnia.....Miejsce, gdzie raptem wszystko się zaczęło.Obecnie jest tylko jedynie wspomnieniem natomiast Jade musi nadać raport przez przekaźnik satelitarny, który stacjonuje na księżycu i odkryć przed wszystkimi brudną prawdę odnośnie Alpha Section kolaborującymi z najeźdźcami zwanymi jako DoomZ.
  2. Zagrajmy w Sonic Colors(Wii)

    5.Zagrajmy w Sonic Colors(Wii)-A idź się utop z tą Japonią Dzisiaj wyjątkowo ogrywając ten poziom włączył mi się tryb mangozjeba tak całkiem leciutko,więc zalecam wytrwałość podczas słuchania mojego cringe'owego monologu xD
  3. Zagrajmy w Sonic Colors(Wii)

    1.Zagrajmy w Sonic Colors(Wii)-Intergalaktyczny Park Rozrywki Wiem...Odcinek miał się pokazać wczoraj,lecz choróbsko wzięło górę nade mną.Jednakże obiecałem,że w zastępstwie za dwie zamrożone serie "LP" będziecie mieli okazje obejrzeć jak gram w Sonic Colors przeznaczonej dla konsoli Nintendo Wii.Chciałbym również ogłosić,że tworzę napisy do tej serii "LP", więc powinny pojawić się jutro.Ponadto każdy z was może je modyfikować, ponieważ wychodzę z założenia,iż człowiek popełnia błędy i warto je korygować.Zatem jeśli napotkacie jakieś nieścisłości w tłumaczeniu to oferuję możliwość korekcji właśnie przez was oraz wytłumaczenia mi jej pisząc odpowiedni komentarz przy okazji dlaczego.Link znajduje się niżej w opisie poniżej pod specjalną sekcją 2.Zagrajmy w Sonic Colors(Wii)-Kraina czekoladą i pączkami płynąca xD W sumie ten odcinek jest bardziej abstrakcyjny od poprzedniego, gdyż będziemy przemierzać wyspę hamburgerową oblaną tonami lodów i wszelkiego rodzaju czekolady.A kończąc parafrazę poziomu jaki jest "Sweet Mountain" chciałbym ogłosić,że tworzę napisy do tej serii "LP", więc powinny pojawić się jutro.Ponadto każdy z was może je modyfikować, ponieważ wychodzę z założenia,iż człowiek popełnia błędy i warto je korygować.Zatem jeśli napotkacie jakieś nieścisłości w tłumaczeniu to oferuję możliwość korekcji właśnie przez was oraz wytłumaczenia mi jej pisząc odpowiedni komentarz przy okazji dlaczego.Link znajduje się niżej w opisie poniżej pod specjalną sekcją 3.Zagrajmy w Sonic Colors(Wii)-Gwiaździsty karnawał I oto tym sposobem przebrnęliśmy do trzeciego świata pełnego statków,a także neonowego oświetlenia wśród towarzyszących we tle gwiazd gdzieś panoszących gdzieś w oddali 4.Zagrajmy w Sonic Colors(Wii)-Fabryka pośród drzew zalana Po długiej przerwie wracamy do naszego niebieskiego jeża,aby wspólnie przemierzać planetę Wisp,której okoliczna roślinność jest przekształcana przez tutejsze roboty na fabrykę i inny tym podobny przemysł :P.
  4. Zagrajmy w Beyond Good & Evil(GCN)

    7.Zagrajmy w Beyond Good & Evil(GCN)-Przeczesywanie starej rzeźni... Tuż po małym wypadzie po perły należałoby się wziąć do roboty czyż, nie? Tym razem Jade będzie eksplorowała teren opustoszałej rzeźni,gdzie oferuje nam kolejne dwa tory wyścigowe,aby zdobyć kolejne perły(bardzo oryginalne :/ ), a poza tym też teren wypełniony pułapkami czy strażnikami zewsząd. 8.Zagrajmy w Beyond Good & Evil(GCN)-Ci co zakradną się na księżyc... Czyli nic innego jak kolejne etapy ze skradaniem, robienie zdjęć do raportów i zdobywanie coraz większej ilości pereł.Poza tym poznajemy bardzo enigmatyczną postać,która służyła nam radą od początku przez niemal całą grę. Zgodnie z regulaminem działu YT, trzymamy się min. 10 dniowych odstępów w przypadku odświeżenie tematu. Dodałem do tego posta ostatni i proszę o trzymanie się regulaminu. Tymczasowo ostrzeżenie bez punktów - Himiodzio
  5. 1.Zagrajmy w Beyond Good & Evil(GCN)-Najazd DoomZ i latarnia morska A oto trzecia seria Let's Play jako część restartu mojego kanału. Jako Jade oraz Peyj'i będziemy nie tylko ratować antropomorficzne dzieci z sierocińca pod latarnią morską, ale także przez całą przygodę poznamy pełną ukrytych intryg fabułę, a nawet przemierzać tą namiastkę otwartego świata w celu fotografowania fantastycznej fauny systemu 4 na planecie Hyllis. 2.Zagrajmy w Beyond Good & Evil(GCN)-Porzucone wykopaliska i robaczki xD Dzisiejszy odcinek będzie pełen eksploracji jednej z porzuconych kopalni na Czarnej Wyspie.Tymczasem Jade musi zrobić zdjęcie tajemniczej istocie, która przybyła właśnie na Hyllis wraz z armią DoomZ.Poza tym dowiemy się nieco więcej też o pewnej intrydze która jest powiązana z siecią IRIS i Alpha Section. 3.Zagrajmy w Beyond Good & Evil(GCN)-Bardzo dużo Fabuuuuły, tak trochę XD Oprócz trochę mozolnym moim zdaniem tempie poznawania fabuły dostąpimy zaszczytu wstąpienia do rebelii IRIS Network i zwiedzimy po raz pierwszy dzielnicę pieszych,a nawet będziemy mieli okazję uczestniczyć w rajdzie poduszkowców jako rekompensata za zbyt długie oczekiwanie na konkretną rozgrywkę 4.Zagrajmy w Beyond Good & Evil(GCN)-Naprawiamy elektryczność i Peyj'i w opałach !! Długo nie było żadnego LP, więc proszę bardzo Dzisiaj lwią część spędzimy na zaledwie jednym bossie i kilku walkach na pomniejszych arenach eksplorując tymczasem tajemnicze lokacje w fabryce Nutripilis oraz naprawimy elektryczność.....YAY! xD 5.Zagrajmy w Beyond Good & Evil(GCN)-Ujawniamy spisek na Hillys! Ten odcinek będzie pełen elementów skradankowych niczym z MGS-a albo Splinter-Cell'a, ale w nieco uboższej formie.Jade i Double-H nareszcie dowiodą co kryje się za organizacją Alpha-Section.Poza tym trochę opowiem na temat dema technologicznego drugiej części 6.Zagrajmy w Beyond Good & Evil(GCN)-Trochę sobie pozwiedzamy dla odmiany To chyba jeden z nielicznych odcinków, gdzie można sobie spokojnie wyeksplorować teren w którym odbywa się fabuła całej gry pod pretekstem zebrania określonej ilości pereł potrzebnej do ulepszenia poduszkowca.Dzięki czemu odpoczniemy od głównego wątku opowiadanej historii na rzecz kilku misji pobocznych oraz odkrycia wielu interesujących miejscówek -----Opis gry-------- Beyond Good & Evil to ambitna przygodowa gra akcji stworzona przez Michela Ancela, twórcę słynnej serii Rayman. Akcja rozgrywa się w alternatywnej rzeczywistości na planecie Hyllis zamieszkałej przez pokojową nację Hyllian. Świat ten najechała agresywna i niszczycielska obca rasa, chcąc przejąć kontrolę nad jej mieszkańcami. Główną bohaterką tej produkcji jest młoda reporterka o imieniu Jade, a spotykamy ją w chwili, gdy walczy z najeźdźcami w obronie wyspy na której mieszka. Po desperackiej bitwie opada z sił i traci przytomność, a podczas snu nawiedzają ją niepokojące wizje, w wyniku których, po ustaniu walk zaczyna powątpiewać w uspokajające informacje mówiące o tym, iż mieszkańcom planety nic już nie grozi i niebezpieczeństwo ze strony najeźdźców zostało zażegnane. Jade podejrzewa, że za tą inwazją kryje się dużo więcej niż otwarcie mówi rząd, a gdy jej przypuszczenia zbiegają się z tym co głosi rebeliancka organizacja IRIS (zaprzecza ona oficjalnym doniesieniom) zaczyna własne dochodzenie mające na celu odkrycie prawdy i przedstawienie jej ludziom. Na naszą bohaterkę czeka rozbudowana przygoda, w którą wyruszy ona wyposażona jedynie we własny aparat fotograficzny (zdjęcia rzadkich gatunków stworzeń i zwierząt można sprzedawać i otrzymywać w zamian pieniądze, które posłużą np. do kupienia punktów zdrowia), wrodzone umiejętności detektywistyczne oraz kij do walki aikido. Beyond Good & Evil to połączenie dynamicznej akcji, w tym: walki z przeciwnikami (bohaterka dysponuje bogatym asortymentem ataków magicznych oraz zwykłych fizycznych), pokonywania przeszkód terenowych (efektowne skoki nad przepaścią, itp.) i kierowania przeróżnymi pojazdami (w tym latającymi) oraz zagadek i epickich rozmiarów fabuły, skonstruowanej w taki sposób, by gracz w żadnej chwili nie był niczego pewien. Za przedstawienie akcji i dużego, bardzo zróżnicowanego, egzotycznego świata gry odpowiada nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny „Jade Game Engine” stworzony specjalnie dla tej produkcji (widok z perspektywy trzeciej osoby). -----Dodatkowe Linki--------- Źródło: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=2242 RetroSquad: https://www.facebook.com/groups/retrosquad Lubię stare gry (Ephe Gaming Team): https://www.facebook.com/groups/lubiestaregry.egt ---------------------Social Media----------------------- Face-Palmówka xD: https://www.facebook.com/Hexidous Samojebka: https://www.snapchat.com/add/hexidous98 Czatojebka: https://www.instagram.com/hexidous1998 ASK: https://ask.fm/Hexidous Kto chce zagrać XD?: http://steamcommunity.com/id/hexidousx Źródło: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=2242
  6. 1.Zagrajmy w Prince of Persia Piaski Czasu(PS2)-Skarbiec Wielkiego Maharadży.... A oto jedna z najbardziej rozpoznawalnych historii w świecie gier video, ale w nieco baśniowych orientalnych klimatach Młody, naiwny książę będzie chciał dowieść,iż jest godzien pochwały i uznania u swojego ojca poprzez zrabowanie skarbca Maharadży.Jednakże jego czyn będzie na tyle niewybaczalny,że doprowadzi on do wielkiej katastrofy uwalniając tajemnicze piaski czasu z klepsydry. 2.Zagrajmy w Prince of Persia Piaski Czasu(PS2)-Kobieta w opałach Pomimo dość dużego poślizgu jeśli chodzi o ciągłość wydawania odcinków, a nawet lekkiego przeziębienia chcę dzisiaj wam zaprezentować moją niezbyt mądrą głupawkę(śmieszną też niekoniecznie, bo to jakaś kpina chyba XD). Poza tym Farah jako towarzyszka podróży jest średnim kompanem, ale nadrabia chociażby z lekka kanciastą jak oceniać na dzisiejsze czasy urodą oraz możliwościami kooperacji podczas walki czy rozwiązywania prostych zagadek logicznych 3.Zagrajmy w Prince of Persia Piaski Czasu(PS2)-Opuszczone Zoo z Sępami i igraszki w Haremie XD Pomijając fakt wątpliwych zdolności manewrowania łukiem u Farah i wszelakie jej tendencje do przysłowiowego "bycia kulą u nogi', co też równie dobrze zwiększa poziom trudności to dodatkowo mamy okazje zwiedzić opuszczone Zoo, gdzie głównie spotkamy zmutowane sępy giganty, a nawet zwiedzimy pobliski harem odkrywając rzecz jasna jak na tamtą epokę dość bogatą gamę lubieżnych uścisków oraz dobrze nam znanych innych mokrych snów xD 4.Zagrajmy w Prince of Persia Piaski Czasu(PS2)-Pole głębi jest halucynogenne XD Nie wiem jaki cudem, ale podczas jednej z walk pole głębi było tak z lekka zniekształcone tworząc ciekawe poczucie dezorientacji xD 5.Zagrajmy w Prince of Persia Piaski Czasu(PS2)-Tak duuużo wody i pobliski harem Książę w tym odcinku stanowczo postanowił się przebranżowić na tutejszego hydraulika i widocznie znów ma ciągoty na wyrafinowane zabawy w jakimś pobliskim haremie pełnym niezbyt cnotliwych dziewic XD 6.Zagrajmy w Prince of Persia Piaski Czasu(PS2)-W drodze do Wieży Świtu Heloł XD Tak....To była niezwykle duża przerwa od tej serii i niebawem nawet ją pożegnamy.Bowiem Wieża Świtu stanie się początkiem końca tejże reinterpretacji "Baśni Tysiąca i Jednej Nocy" 7.Zagrajmy w Prince of Persia Piaski Czasu(PS2)-Magiczne słowo.... Trafiliśmy do Wieży Świtu i niemalże odzyskaliśmy klepsydrę czasu, ale nie na długo. Bowiem nikczemny Wezyr uknuł podstęp przeciwko naszym bohaterom. Po tym incydencie poznajemy bardzo kluczowe słowo od Farah, które będzie miało duże znaczenie pod koniec opowieści. 8.Zagrajmy w Prince of Persia Piaski Czasu(PS2)-Czas jest jak ocean w trakcie sztormu.... W końcu skończyliśmy pierwszą część trylogii Piasków z pewną przewodnią puentą,która będzie miała dość kluczowe znaczenie dla kolejnych części jako swojego rodzaju alegoria wydarzeń związanych właśnie z manipulacją czasem.
  7. 1.Zagrajmy w Tomb Raider Angel of Darkness(PS2)-Z deszczu pod rynnę Lara tym razem jak widać ma trochę bardziej pod górkę niż zazwyczaj Witam was bardzo serdecznie w pierwszej serii let's play na moim kanale 2.Zagrajmy w Tomb Raider Angel of Darkness(PS2)-Tajemnicza paczka i co z tym Bouchardem? Po wybudzeniu się w pięciogwiazdkowym porzuconym pociągu pełnego od meneli Lara ni z gruchy ani to z pietruchy przygotowuje się na polowanie po nieznanego nam Boucharda eksplorując niewielki fragment kodu gry,który miał być przecież obiecującym projektem większej całości zanim nie została całkowicie poszatkowana,ale cóż......Po prostu cięcia . 3.Zagrajmy w Tomb Raider Angel of Darkness(PS2)-Zabawa na Cmentarzysku i ścieki kanalizacyjne Cmentarz....Chociaż miałem malutką nadzieję,że będzie nieco większą lokacją, ale cóż mówi się trudno.Z resztą już nie mówiąc o kryjówce domniemanego Boucharda,którego mamy wypytać o kilka rzeczy.Pocieszające jest przynajmniej to,iż choć chwilowo możemy pożegnać się z pseudo otwartym światem na rzecz bardziej rozbudowanych poziomów.Poza tym poniżej zapodaję ciekawe linki dotyczące ukrytych smaczków odnośnie tej gry.Miłej lektury 4.Zagrajmy w Tomb Raider Angel of Darkness(PS2)-Ścieki kanalizacyjne i Paryski Luwr Owszem tą serię nieco osierociłem, ale powróciła z powrotem, a także tutaj Lara będzie musiała się nareszcie pobrudzić wśród cuchnących fekaliów, aby utorować sobie drogę do Paryskiego Luwru wypełnionego wszelkiego rodzaju zabytkami 5.Zagrajmy w Tomb Raider Angel of Darkness(PS2)-Wykopaliska archeologiczne i truposzki Już coraz bliżej jesteśmy najbardziej klimatycznego poziomu w grze, czyli sali pór roku. Póki co na razie musimy się zadowolić wesołą twórczością programistów i osamotnionym truposzkiem "Panem Czesiem" ---------------------Social Media----------------------- Face-Palmówka : https://www.facebook.com/Hexidous Samojebka: https://www.snapchat.com/add/hexidous98 Czatojebka: https://www.instagram.com/hexidous1998 ASK: https://ask.fm/Hexidous Kto chce zagrać ?: http://steamcommunity.com/id/hexidousx -------------------Dodatkowe Linki------------------- RetroSquad: https://www.facebook.com/groups/retrosquad Lubię stare gry (Ephe Gaming Team): https://www.facebook.com/groups/lubiestaregry.egt
  8. A oto trzecia seria Let's Play jako część restartu mojego kanału. Jako Jade oraz Peyj'i będziemy nie tylko ratować antropomorficzne dzieci z sierocińca pod latarnią morską, ale także przez całą przygodę poznamy pełną ukrytych intryg fabułę, a także będziemy przemierzać tą namiastkę otwartego świata w celu fotografowania fantastycznej fauny systemu 4 na planecie Hyllis. -----Opis gry-------- Beyond Good & Evil to ambitna przygodowa gra akcji stworzona przez Michela Ancela, twórcę słynnej serii Rayman. Akcja rozgrywa się w alternatywnej rzeczywistości na planecie Hyllis zamieszkałej przez pokojową nację Hyllian. Świat ten najechała agresywna i niszczycielska obca rasa, chcąc przejąć kontrolę nad jej mieszkańcami. Główną bohaterką tej produkcji jest młoda reporterka o imieniu Jade, a spotykamy ją w chwili, gdy walczy z najeźdźcami w obronie wyspy na której mieszka. Po desperackiej bitwie opada z sił i traci przytomność, a podczas snu nawiedzają ją niepokojące wizje, w wyniku których, po ustaniu walk zaczyna powątpiewać w uspokajające informacje mówiące o tym, iż mieszkańcom planety nic już nie grozi i niebezpieczeństwo ze strony najeźdźców zostało zażegnane. Jade podejrzewa, że za tą inwazją kryje się dużo więcej niż otwarcie mówi rząd, a gdy jej przypuszczenia zbiegają się z tym co głosi rebeliancka organizacja IRIS (zaprzecza ona oficjalnym doniesieniom) zaczyna własne dochodzenie mające na celu odkrycie prawdy i przedstawienie jej ludziom. Na naszą bohaterkę czeka rozbudowana przygoda, w którą wyruszy ona wyposażona jedynie we własny aparat fotograficzny (zdjęcia rzadkich gatunków stworzeń i zwierząt można sprzedawać i otrzymywać w zamian pieniądze, które posłużą np. do kupienia punktów zdrowia), wrodzone umiejętności detektywistyczne oraz kij do walki aikido. Beyond Good & Evil to połączenie dynamicznej akcji, w tym: walki z przeciwnikami (bohaterka dysponuje bogatym asortymentem ataków magicznych oraz zwykłych fizycznych), pokonywania przeszkód terenowych (efektowne skoki nad przepaścią, itp.) i kierowania przeróżnymi pojazdami (w tym latającymi) oraz zagadek i epickich rozmiarów fabuły, skonstruowanej w taki sposób, by gracz w żadnej chwili nie był niczego pewien. Za przedstawienie akcji i dużego, bardzo zróżnicowanego, egzotycznego świata gry odpowiada nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny „Jade Game Engine” stworzony specjalnie dla tej produkcji (widok z perspektywy trzeciej osoby). -----Dodatkowe Linki--------- Źródło: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=2242 RetroSquad: https://www.facebook.com/groups/retrosquad Lubię stare gry (Ephe Gaming Team): https://www.facebook.com/groups/lubiestaregry.egt ---------------------Social Media----------------------- Face-Palmówka xD: https://www.facebook.com/Hexidous Samojebka: https://www.snapchat.com/add/hexidous98 Czatojebka: https://www.instagram.com/hexidous1998 ASK: https://ask.fm/Hexidous Kto chce zagrać XD?: http://steamcommunity.com/id/hexidousx Źródło: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=2242
  9. https://youtu.be/wnqR1CoOwMY A oto jedna z najbardziej rozpoznawalnych historii w świecie gier video, ale w nieco baśniowych orientalnych klimatach Młody, naiwny książę będzie chciał dowieść,iż jest godzien pochwały i uznania u swojego ojca poprzez zrabowanie skarbca Maharadży.Jednakże jego czyn będzie na tyle niewybaczalny,że doprowadzi on do wielkiej katastrofy uwalniając tajemnicze piaski czasu z klepsydry. -----Opis gry-------- Prince of Persia: The Sands of Time jest czwartą edycją popularnej serii gier zręcznościowych, zapoczątkowanej w 1989 roku za sprawą Jordana Mechnera i firmy wydawniczej Broderbund. Nowy produkt powstał pod skrzydłami korporacji Ubi Soft Entertainment, a developingiem zajęło się słynne studio rodem z Montrealu, które stworzyło wcześniej m.in. Tom Clancy’s Splinter Cell. Wśród projektantów honorowe miejsce przewidziano rzecz jasna dla wspomnianego programisty – inicjatora sagi. Kolejna odsłona przygód perskiego księcia została ponownie osadzona w fikcyjnym bliskowschodnim kraju z okresu rozkwitu średniowiecza. Główny bohater powraca z męczącej kampanii wojskowej i zatrzymuje się w gościnie u zaprzyjaźnionego władcy. W pałacu poznaje zdradzieckiego wezyra i pod jego wpływem uwalnia z klepsydry legendarne Piaski Czasu, stanowiące ogromne zagrożenie dla świata. Jednakże nieoczekiwanie pojawia się piękna, zagadkowa i potencjalnie niegodna zaufania niewiasta. Kobieta owa wydatnie wspomaga tytułowego herosa w przywracaniu normalnego stanu rzeczywistości. Głównym założeniem rozgrywki jest eksplorowanie rozmaitych lokacji (orientalna architektura oraz charakterystyczna flora i fauna), celem podejmowania walki z napotkanymi przeciwnikami i odbierania pokonanym mniejszych lub większych fragmentów „kwarcowej zguby”. Te ostatnie są również źródłem nadprzyrodzonych mocy, związanych z kontrolowaniem upływu czasu, co czyni je szczególnie przydatnymi dla naszego śmiałka. Autorzy postarali się o zachowanie elementów, specyficznych dla całego cyklu Prince of Persia, czyli wyjątkowo realistycznej animacji postaci ludzkich i pomysłowo rozwiązanego systemu posługiwania się bronią białą. Do tego dochodzi jeszcze wysoki stopień interaktywności otoczenia oraz szereg wirtualnych kamer, prezentujących przebieg akcji z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Natomiast renderowaniem trójwymiarowej oprawy wizualnej zajmuje się specjalny „silnik” Jade, dysponujący bogatym wachlarzem zaawansowanych funkcji. -----Dodatkowe Linki--------- Źródło: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID... RetroSquad: https://www.facebook.com/groups/retro... Lubię stare gry (Ephe Gaming Team): https://www.facebook.com/groups/lubie... ---------------------Social Media----------------------- Face-Palmówka xD: https://www.facebook.com/Hexidous Samojebka: https://www.snapchat.com/add/hexidous98 Czatojebka: https://www.instagram.com/hexidous1998 ASK: https://ask.fm/Hexidous Kto chce zagrać XD?: http://steamcommunity.com/id/hexidousx

Legenda grup:

  • Administrator IT
  • Administrator
  • Ekipa Ja, Rock!
  • Streamer
  • Moderator
  • Moderator Działu
  • Moderator Techniczny
  • Technik Sprzętowiec
  • Grafik
×