Skocz do zawartości

Pobierz z Google Play
Zdjęcie

Gra o JaRock ? Potrzebna grafika.

gra jarock gra jarock jarock tyccon amatorska gra flash

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 frytas

• frytas

Nowicjusz

• Użytkownik
    • Pip

Reputacja: 3
  • Napisano 24 August 2015 - 15:19

Witam,

Mam 2 tyg urlopu i planuje napisać prostą, ale fajną grę.

Wszystko by było napisane w flashu(as2), gra by była w stylu game dev tyccon.

Pomysł padł aby gra była o tematyce JaRock.

Problem jest w tym, że nie jestem najlepszym grafikiem i bym potrzebował różnej grafiki.

cały projket będzie robiony pod rozdzielczość 1024x768.

Co o tym sądzicie ?

CPU: Intel Xeon E3-1231v3 + Be Quiet! Dark Rock 3 || GPU: Gigabyte GTX 970 G1 || MOBO: MSI B85-G43 Sc || RAM: Crucial Ballistix 8GB || PSU: Thermaltake Smart SE Modular 630W || CASE:  ZALMAN Z1|| SSD: Kingston V300 128GB || Kingston Hyperx Cloud

#2 Glock

• Glock

Polonista

• Stały Bywalec
    • PipPipPipPipPipPipPipPip

Reputacja: 416
  • Napisano 24 August 2015 - 15:33

Nic co związane z JaRock nie ma sensu. Nie licz na jakiekolwiek wsparcie, nie licz na to, że ktoś poza kilkoma osobami na forum się tym zainteresuje - góra ma to gdzieś. Jak chcesz robić to rób, ale to raczej dla siebie.

Jak chcesz pomysł to zrób to o jakiejś korupcyjnej mafii, na której szczycie będzie Adam albo Rock. :)

Chcesz ze mną pograć? Szukam ludzi do Running With Rifles i Rocket League.

Mój profil na Twitterze - Kliknij tutaj! FanPage - Kliknij tutaj! Kanał na YouTube - Kliknij tutaj!

#3 frytas

• frytas

Nowicjusz

• Użytkownik
    • Pip

• Napisano 24 August 2015 - 15:39

Wiem, że nie znajdę tu jakiegoś wsparcia :D Dobry grafik nie zrobi nic za free, a większosc amatorskich grafików albo to oleje albo się zgodzi - ale zapewne po zrobieniu 2-3 grafik im się znudzi.

O górze to nawet nie mówie - wiadomo jakie ona ma podejście.

Prawdopodobnie będę musiał skorzystać z jakiś biblotek z darmową grafiką - coś się wymyśli :P