Skocz do zawartości


Pobierz z Google Play
Zdjęcie

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
107 odpowiedzi w tym temacie

#21 Hardkor

  • Hardkor

      Polonista

    • Technik Sprzętowiec
    • PipPipPipPipPipPipPipPip

     
    Reputacja: 295
  • Napisano 26 September 2014 - 7:18

    Moze siw pojawie :)

    https://www.facebook...epublikaGraczy/ - Grupa dla graczy, na której jestem adminem (i jednocześnie pośrednio założycielem)
     

    graphic.png


    #22 MattezPL

  • MattezPL
    • Użytkownik

     
    Reputacja: 0
  • Napisano 14 October 2014 - 22:23

    Wbijam koniecznie! :D

    #23 QuickCygan

  • QuickCygan

      Bywalec

    • Stały Bywalec
    • PipPipPipPip

     
    Reputacja: 175
  • Napisano 26 October 2014 - 9:16

    Strasznie bym chciał być, ale pociągiem 7 godzin do Katowic. :/



    #24 Hardkor

  • Hardkor

      Polonista

    • Technik Sprzętowiec
    • PipPipPipPipPipPipPipPip

     
    Reputacja: 295
  • Napisano 26 October 2014 - 10:25

    Panowie moglby mi ktos podsumowac IEM od strony technicznej dla laika dojezdzajacego? Ile kasy za wejscie na 3 dni, jak z zakwaterowaniem. Co z dojazdami do spodka, ile trzeba tak przeznaczyc kasy na te 3 dni w samych katowicach (bez ceny dojazdu z innego miasta jak u mnie z Przemysla).

    https://www.facebook...epublikaGraczy/ - Grupa dla graczy, na której jestem adminem (i jednocześnie pośrednio założycielem)
     

    graphic.png


    #25 Qbaakr

  • Qbaakr

      Znawca

    • Użytkownik
    • PipPip

     
    Reputacja: 14
  • Napisano 26 October 2014 - 10:55

    Hard -mastercard wszystko przyjmie ;)
    No moze tylko nie paragony od "Hostess" bo te czytników nie maja :D

    #26 Hardkor

  • Hardkor

      Polonista

    • Technik Sprzętowiec
    • PipPipPipPipPipPipPipPip

     
    Reputacja: 295
  • Napisano 26 October 2014 - 10:56

    Ne mam takich luksusow. Za jakis miesiac mam urodziny i nw ile hajsu uzbierac na IEM. Bralbym zwykla gotowke.

    https://www.facebook...epublikaGraczy/ - Grupa dla graczy, na której jestem adminem (i jednocześnie pośrednio założycielem)
     

    graphic.png


    #27 Qbaakr

  • Qbaakr

      Znawca

    • Użytkownik
    • PipPip

     
    Reputacja: 14
  • Napisano 26 October 2014 - 12:55

    To bierz ile daja ;) najwyzej bedzie na "waciki"
    a tak na powaznie..
    Google i :
    - pociag, polski bus
    - hostel jakis - im wczesniej zarezerwujesz tym lepiej ( taniej i blizej)
    - jedzenie ( McD wszedzie ma takie same ceny - tylko przyklad, ale sam wiesz ile zjesz)
    - bilety - ja nie interesowalem sie ile ale poszukasz znajdziesz
    I masz cene imprezy "+" "-" dwie stowki na jakies wydatki ;)

    #28 Himiodzio

  • Himiodzio

      Widmo

    • Global Moderator
    • PipPipPipPip

     
    Reputacja: 374
  • Napisano 26 October 2014 - 13:26

    Tak więc zacznijmy.

    Transport, to już twoja sprawa. Sprawdź miejscowych przewoźników, polskiegobusa, pociągi itp...

    Co do hotelu/hostelu/motelu i innych mopów... Pamiętając IEM2014, kiedy to kilka razy sprawdzałem ceny dla kilku osób... Ceny wahały  się od 40zł do ok. 160zł. Najlepszą cenę W KATOWICACH, bodajże znaleźliśmy z Maxlim w motelu "muszelka" ;) + gratis łóżko, które gwarantuje świetne przygody. Jeśli chodzi o jakieś inne miasta z których łatwo i szybko można się dostać do Katowic, polecam Dąbrowę Górniczą i Sosnowiec (dojazd z tych dwóch miast wynosi ok. 2zł - autobusem, czas dotarcia 20-40 minut).

    Co do wyżywienia, zapomnij o kupowaniu czegoś poza spodkiem. Czemu? Bo jak już wejdziesz na IEMa, to wyjdziesz dopiero koło 23 :). Oczywiście, jeśli ktoś chce wyjść jednak zjeść gdzieś coś (poza spodkiem), to polecam planować takie wyjścia ok. 16 - wtedy mamy gwarancje, że jak będziemy wracać, nie będziemy musieli stać w kolejkach (tyczy się osób bez biletów/vipów/ i innych rzeczy które ktoś komuś załatwił).

    Na terenie spodka było masę miejsc gdzie można było zjeść w dobrej cenie :). Oczywiście podstawowym posiłkiem IEMowskim był redbull +stripsy/hot-dog.

    Cena jednego redbulla (przy kupnie chyba 5) wychodziła ~3zł . Cennika niestety nie mam w głowie, ale było to coś w stylu I-4zł, II-7zł, III-9zł, IV-11zł, V-13zł.

    Cena, bodajże 6 strpisów, wynosiła ok. 12zł (+oczywiście kolejka w KFC, większa, niż dla osób z biletami o 12:00).

    Cole, napoje, herbaty, hot-dogi to 5zł.

     

    Co do biletów na IEM, niestety ceny nie mogę zdradzać, zostanie ona podana już za jakiś czas. Ale jakiś wielkich cudów cenowych, w porównaniu IEMa2014, nie ma co się spodziewać.

     

    Ja w przeciągu tych 3 dni wydałem ok. 160zł (może więcej, nie wiem, nie chciałem liczyć :D).

    W cenie uwzględniono 17redbullów zakupionych w niedziele, opaskę IEMowską, zgubione 5zł, 7 hotdogów (też kupionych w niedzielę).

     

    I najważniejsza rzecz.... W sklepiku z fantami ESL, można płacić kartą, a nawet zbliżeniowo! <3

     

     

    Co do kolejek.

    Już pisałem to w temacie IEM 2014... Ale jak coś... Piątek z biletem, stałem ok. 1,2h. W sobotę ok. 1h. W niedziele 3h, ale dlatego, że przyjechałem 2,5h wcześniej ;P.

    Znajomy bez biletu stał w niedzielę, przyjechał równo ze mną, wszedł w półgodziny, po otwarciu bramki dla bezbiletowców (godzinę później).

    Po godz. 16, wejście bez biletu trwało ok. 10 minut.


    • Kubox lubi to

    #29 Hardkor

  • Hardkor

      Polonista

    • Technik Sprzętowiec
    • PipPipPipPipPipPipPipPip

     
    Reputacja: 295
  • Napisano 26 October 2014 - 13:59

    Dzieki za info. Czyli podsumowujac cenowo- 160 zl samo zarcie przez 3 dni+ zamieszkanie+ autobusy do spotka etc. Dzieki. Jakie byly ceny biletow w tamtym roku moglbym wiedziec? I na jakies zasadzie byly te bilety, bo mowiles cos o darmowym wejsciu :)

    https://www.facebook...epublikaGraczy/ - Grupa dla graczy, na której jestem adminem (i jednocześnie pośrednio założycielem)
     

    graphic.png


    #30 Himiodzio

  • Himiodzio

      Widmo

    • Global Moderator
    • PipPipPipPip

     
    Reputacja: 374
  • Napisano 26 October 2014 - 15:06

    160zł +12zł bilety na autobus. A nocleg miałem darmowy, bo mieszka w Dąbrowie :D.

     

    Bilety na IEM 2014 były sprzedawane w bodajże 3 falach. 1 dzień - 40zł, 3 dni (karnet) - 120zł.

     

    Wejście do spodka na IEM, jest darmowe. Na IEM 2014, osoby które miały bilet, wchodziły do spodka godzinę wcześniej.

    I biletowcy dostawali taką fajną opaskę, która dawała +5 respektu w spodku :D



    #31 Liranna

  • Liranna

      Gaduła

    • Użytkownik
    • PipPip

     
    Reputacja: 39
  • Napisano 26 October 2014 - 15:45

    Na IEM 2014 wydałam +- 200zł. ;)

    Miałam nocleg jakieś 30 minut od spodka to na piechotę się chodziło, nawet jak lało jak z cebra(mi to nie przeszkadzało, a buty całe mokre w środku (/OvO)/). Za sam nocleg(pt na sb i sb na nd) płaciłam 70-80zł.

    Co do jedzenia to jakoś dużo nie jadłam tak prawdę mówiąc, więc się nie wypowiem. Ale kurczaka(or sth like that) obok KFC to mieli dobrego. :D

    Himi co do redbulli ma racje, ale wydaje mi się, że 5 za(5*3)15zł wtedy było. ;) Ba, jestem tego w 85% pewna. Co do biletów to tak jak pisał autor tematu.



    #32 Himiodzio

  • Himiodzio

      Widmo

    • Global Moderator
    • PipPipPipPip

     
    Reputacja: 374
  • Napisano 26 October 2014 - 15:53

    Tylko, że czym więcej redbulli było (2,3,4,5) tym taniej było :D.

    Wstępnie napisałem, że cena wychodziła ok. 3zł.

     

    I tak już mi wystarczy ich do kolejnego IEMa... 17 jednego dnia.... Dla IEMa wszystko! :D

     

     

    Mój tips: Jak chcecie kupić koszulkę ESLowską na IEMie, to kupujcie ją w ostatni dzień, wtedy dają rabaty ok. 20% :)



    #33 Hardkor

  • Hardkor

      Polonista

    • Technik Sprzętowiec
    • PipPipPipPipPipPipPipPip

     
    Reputacja: 295
  • Napisano 26 October 2014 - 19:44

    To dzięki Himi i pani za info. Co do noclegu to ile nocka srednio za hotel w Katowicach (wzrastały ceny na czas IEM?), jesli Hotel to jak daleko srednio były od Spotka. A moze bardziej sie oplaca jakis motel czy cos poza miastem i dojezdzac potem do spodka? Mieszkam w małym mieście+ pierwszy raz bym jechał sam na taki event , więc wole się dopytać :)


    https://www.facebook...epublikaGraczy/ - Grupa dla graczy, na której jestem adminem (i jednocześnie pośrednio założycielem)
     

    graphic.png


    #34 Liranna

  • Liranna

      Gaduła

    • Użytkownik
    • PipPip

     
    Reputacja: 39
  • Napisano 26 October 2014 - 20:06

    Chyba nie wzrastają i lepiej jak sobie znajdziesz dla kilku osób, bo dla jednej to wyjdzie koszt ponad 60+. Podam Ci gdzie ja mieszkałam w tym roku, http://www.hostelnina.pl/ , przyjemny hostel.

    Dwa pokoje do spania, przedpokój z kuchnią i łazienka. Pokój dla 3 osób, chyba.

    Łóżko całkiem wygodne, dało się spać. Akurat trafiło mi się dwu-osobowe, więc spore.

    W każdym pokoju była ogromna szafa, ale tylko ta co się ubrania wiesza(bez wieszaków

    x-D). W drugim pokoju się nie przypatrywałam, ale u mnie był mały stoliczek, dwie półki i TV, który nie chodził.

    Mała kuchnia, lodówka, jakiś krótki blat i elektryczny czajnik. W pokoju nawet była herbata, całkiem dobra. Nie pamiętam jak było z kubkami, czy to były nasze czy ich.

    Łazienkę miałam sporą, nie daj się zwieść 'wyposażonu' jej w opisie na stronie. :P Były rzeczy po różnych osobach, więc lepiej uważać. ;)

    Wejście do tego hostelu jest zabezpieczone kodem do bramki jak i do drzwi, który zna właściciel, inni mieszkańcy oraz Ty. Od 3 do 5 min drogi do żabki albo sklepiku w tym stylu.


    Użytkownik Liranna edytował ten post 26 October 2014 - 20:41


    #35 Hardkor

  • Hardkor

      Polonista

    • Technik Sprzętowiec
    • PipPipPipPipPipPipPipPip

     
    Reputacja: 295
  • Napisano 26 October 2014 - 21:07

    Dziekuje za info i strone. Nw jak bede jechal. Albo z laska albo z kumplami. Jak z laska to maly pokoik na 2 osoby albo nawet spimy w aucie a jak kumple to wtedy motel czy cos. To jest wszystko w fazie planow, ale wole juz sie dowiedziec :)

    https://www.facebook...epublikaGraczy/ - Grupa dla graczy, na której jestem adminem (i jednocześnie pośrednio założycielem)
     

    graphic.png


    #36 Kubox

  • Kubox

      Weteran

    • Moderator
    • PipPipPipPipPipPip

     
    Reputacja: 351
  • Napisano 27 October 2014 - 9:59

    Ja jadę. Biorę urlop i jadziem. O kasę się nie boję, bo nawet jak wyjdzie 200zł to jest to około 50€. To nie dużo. Nocleg zaklepię wcześniej, ważne, by było na miejscu. Możliwe , że będę jechał z kumplem. Jednak jeżeli nie, to dam znać i może ktoś z was będzie się chciał do mnie dołączyć. Wyjdzie taniej i nie jest się samemu ;)Jak ktoś będzie chętny to śmiało pisać.
    Himi- wstawisz zdjęcie tej opaski ?

    ertbbb


    #37 Hardkor

  • Hardkor

      Polonista

    • Technik Sprzętowiec
    • PipPipPipPipPipPipPipPip

     
    Reputacja: 295
  • Napisano 27 October 2014 - 10:11

    Himi domyslam sie, ze sa sklepiki jakies z gadzetami. Po pierwsze jakie moge tam znalesc gadzety, po drugie jak cenowo i po trzecie czy cos zwiazane z CS GO, a szczegolnie teamami bylo do kupna?

    https://www.facebook...epublikaGraczy/ - Grupa dla graczy, na której jestem adminem (i jednocześnie pośrednio założycielem)
     

    graphic.png


    #38 Himiodzio

  • Himiodzio

      Widmo

    • Global Moderator
    • PipPipPipPip

     
    Reputacja: 374
  • Napisano 27 October 2014 - 15:19

    Himi- wstawisz zdjęcie tej opaski ?

     

    Wszystkie moje zdjęcia (te które jako tako, mogłem wystawić publicznie) opublikowałem u siebie na FB --->Kilk<--- (wszelakie opaski, żywność itp... się tam znajdują, razem z Himiodziowskim opisem :))

     

     

    Himi domyslam sie, ze sa sklepiki jakies z gadzetami. Po pierwsze jakie moge tam znalesc gadzety, po drugie jak cenowo i po trzecie czy cos zwiazane z CS GO, a szczegolnie teamami bylo do kupna?

     

    Na IEM2015 na 100% będzie wiele rzeczy związanych z CSem itp... Ceny, takie jak wszędzie + minus koszty wysyłki (+ i -, dają minus :<, zaraz dostanę hejty).

    Więc będzie wiele gadżetów, w cenach środkowo-dobrych ;D.

     

    PS: Sklepików było masę. Kupowanie zaczynało się od gumowych opasek, aż po obudowy do kompa :).



    #39 Hardkor

  • Hardkor

      Polonista

    • Technik Sprzętowiec
    • PipPipPipPipPipPipPipPip

     
    Reputacja: 295
  • Napisano 27 October 2014 - 18:20

    Super zdjęcia. To iel tak za koszulke Virtus. Pro Np ? Albo bluze? Jak widziałem kolejki duże, a możliwość jedzenia własnych rzeczy istnieje czy tylko tek upione na terenie spotka? Nw kanapki jakieś zrobić w domu, kupić pepsi duża czy cuś.


    https://www.facebook...epublikaGraczy/ - Grupa dla graczy, na której jestem adminem (i jednocześnie pośrednio założycielem)
     

    graphic.png


    #40 Himiodzio

  • Himiodzio

      Widmo

    • Global Moderator
    • PipPipPipPip

     
    Reputacja: 374
  • Napisano 27 October 2014 - 18:35

    Super zdjęcia. To iel tak za koszulke Virtus. Pro Np ? Albo bluze? Jak widziałem kolejki duże, a możliwość jedzenia własnych rzeczy istnieje czy tylko tek upione na terenie spotka? Nw kanapki jakieś zrobić w domu, kupić pepsi duża czy cuś.

     

    O koszulkach Virtus.pro można zapomnieć. Jeśli Neogear sprowadzał je 6 miesięcy, to inne firmy nie mają szans.

    Natomiast inne koszulki zapewne będą :).

    Co do jedzenia... Niby nie można, niby można... Wszystko zależało od ochroniarza ;D.

    Co do picia, na IEM2013 można było od 0,5l, na IEM2014 już w ogóle. Więc stawiam, że na IEM2015, nie będzie możliwości wniesienia własnego napoju (choć jeśli uda ci się schować, to wiadomo... :)).

    Co do sprawy kanapek - lepiej poczekać na oficjalny regulamin przed IEMem :).






    Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych