Skocz do zawartości


Pobierz z Google Play
Zdjęcie

Opis skrótów przy amunicji / Porady dla Zielonych


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 GameBreakersPL

  • GameBreakersPL

      Gaduła

    • Użytkownik
    • PipPip

     
    Reputacja: 10
  • Napisano 15 May 2013 - 20:34

    AP - Armor-piercing [Przeciwpancerne]
    API - Armor-piercing incendiary [Przeciwpancerno-zapalające] 
    APIT - Armor-piercing incendiary tracer [Przeciwpancerno-zapalająco-smugowe]
    SAPI - Solid Armor-piercing incendiary [Mocniejsza wersja API]
    HE - High Explosive [Burzące]
    HEI - High Explosive incendiary [Burząco-zapalające]
    HEIT - High Explosive incendiary tracer [Burząco-zapalająco-smugowe]
    T - Tracer [Smugowe]
    I - Incendiary [Zapalające]


    Kilka Porad 
    ZACZYNAMY BITWĘ
     
    Po rozpoczęciu bitwy pierwszą ważną rzeczą jest to byście przypomnieli sobie po co gracie. Pamiętajcie na wstępie o tym,że gramy dla dobra całej drużyny, nie dla jednostek indywidualnych. Jeśli stale będziecie grali pod siebie, częściej będziecie przegrywali. Jeszcze przed wejściem do walki przemyślcie dobrze wybór samolotu,uzbrojenia,typu amunicji etc. W momencie zrespienia się w powietrzu powinniście natychmiastowo sprawdzić z jakimi samolotami macie do czynienia. Dlaczego to takie ważne? Po jakimś czasie gry będziecie już wiedzieć jakie uzbrojenie ma dany samolot i ocenicie jak duże zagrożenie dla was stanowi. Ważne także jest to byście dostosowali  się do danego trybu w,którym gracie. Jeśli macie przejąć lotnisko, a widzicie że nikt nie zamierza tego zrobić, zróbcie to jeśli jest bezpiecznie.

     


    PIERWSZY KONTAKT
     
    Wiele osób popełnia ten sam błąd podczas pierwszego kontaktu z przeciwnikiem. Często myślą,że są niepokonanymi asami przestworzy i w ten sposób szybko kończą jako płonące kule ognia. Nie lećcie jako pierwsi na wroga i nie wylatujcie przed szereg. Jeśli widzicie,że lecicie z przodu zawróćcie robiąc szybkie kółeczko. Na pierwszych zawsze rzucają się przeciwnicy. Wy także nigdy nie rzucajcie się na pierwszego zobaczonego oponenta. Najmądrzejszym rozwiązaniem jest nabranie wysokości tak by walka toczyła się pod nami i pozwolenie na to,by w tym krótkim czasie wrogie i sojusznicze samoloty się porozdzielały.

    ANGAŻOWANIE SIĘ W WALKĘ
     
    Jeśli już gdzieś toczy się walka, niezależnie od tego czy to początek bitwy czy nie, a wy obserwujecie ją spokojnie z większej wysokości spróbujcie znaleźć osamotnione jednostki przeciwnika lub taki,które mają tzw. ogon,czyli ktoś już im na tyłku siedzi. No ok,ale jesteście wyżej niż inni i pewnie zauważyliście,że przy nurkowaniu samolotem ciężej się nim steruje. Tutaj z pomocą przychodzi odpowiednie sterowanie mocą silnika i klapami. Jeśli chcecie zanurkować do przeciwnika zmniejszcie ciąg silnika (do ilu % to zależy od samolotu,trzeba to wyczuć) i ustawcie klapy do pozycji wysuniętych/lądowania (domyślnie klawisz F). W ten sposób nie wpadniecie w przeciągnięcia i będziecie mogli spokojnie manewrować samolotem. Jeśli już włączacie się do walki przemyślcie to dobrze, aby nie ustawić się między dwoma przeciwnikami. Zawsze siadajcie na końcu lecącego "łańcuszka".

     


    WALKA
     
    Ogólnie ciężko napisać poradnik,by przedstawić wszystkie możliwe sytuacje na polu walki. Przede wszystkim musicie zdobyć wiedzę o samolotach. Jak skręcają,które są zwrotne, które szybkie, jakie mają uzbrojenie etc. tego poradniki was nie nauczą. Trzeba to trochę wkuć lub nabyć z czasem  W samej walce unikajcie walk z przeciwnikiem lecąc na czołówkę. Jest to bez sensu, oczywiście w takiej sytuacji warto oddać krótką serię w kierunku wrogiego pilota (jest szansa na zabicie go) i szybką ucieczkę w bok, a następnie próbę zatoczenia koła i zaatakowaniu wroga od tyłu. Pamiętajcie,że taranowanie wroga w tej grze i granie w japońskim stylu kamikadze nie jest tutaj premiowane i zestrzelenia za to nie dostaniecie. Ok. Co dalej? Jeśli lecicie za kimś z tyłu musicie pamiętać o dostosowaniu prędkości do prędkości samolotu lecącego przed wami (domyślnie W i S). Jeśli nie będziecie lecieli zbyt szybko bez problemu za chwilę ściągniecie delikwenta. Pamiętajcie również o tym,że jeśli lecicie za samolotem, który posiada wieżyczki nie możecie lecieć w linii prostej. W ten sposób zostaniecie szybko zmasakrowani przez strzelca. Chcąc uporać się z takim samolotem musicie albo znaleźć martwą strefę wieżyczki, w której będziecie mogli bezpiecznie ostrzeliwać wrogi samolot, albo lecieć za nim i za pomocą myszki i klawiszy A i D robić uniki przy jednoczesnym okładaniu ołowiem wroga.

    GUBIENIE OGONA I UNIKI
     
    To wyższa szkoła latania i nie będę tutaj przedstawiał manewrów. Od tego ktoś zrobi inny poradnik. Jednakże kilka prostych czynności może uratować Wam wasze poważanie. Po pierwsze znowu znajomość samolotów. Musicie wiedzieć jakie możliwości ma samolot za wami. W każdym bądź razie pierwsze co róbcie,gdy jesteście ostrzeliwani to uciekajcie ku swoim sojusznikom. Nie panikujcie i nie latajcie byle gdzie,często pakując się w jeszcze większe gówno. Gdy wróg do Was strzela za pomocą myszki i klawiszy A i D oraz klawiszy ciągu W i S starajcie się unikać wrogich pocisków. Jak? Bardzo łatwo, po prostu niesystematycznie i energicznie ruszajcie myszką w każdym kierunku wspomagając się klawiszami A i D. Takie coś Was również spowolni co da możliwość,że przeciwnik ze względu na większą prędkość przeleci koło Was i to on będzie miał problem. Skuteczniejszą metodą na uniki jest oczywiście znajomość manewrów lotniczych, chociażby popularnej pętli czy manewru Immelmana. Do tego jak wspomniałem znajomość samolotów. Tutaj przedstawi Wam zalety i wady każdej nacji.
    WADY:
    USA - mało zwrotne
    Niemcy - średnia zwrotność
    Anglia - niska prędkość wznoszenia, powolne
    ZSRR - wrażliwość na przeciągnięcia
    Japonia - średnia prędkość i wznoszenie

    ZALETY:
    USA - szybkość
    Niemcy - najlepsza prędkość wznoszenia
    Anglia - zwrotność i nurkowanie
    ZSRR - zwrotność i wznoszenie
    Japonia - najlepsza zwrotność
     
     

     

    CELOWANIE I STRZELANIE
     
    Najechanie na wroga krzyżykiem lub na kółeczko go poprzedzające to nie sekret na zestrzelenie przeciwnika  Jeśli do kogoś otwieracie ogień po raz kolejny musicie uwzględnić sporo zmiennych. Przede wszystkim swoją i wroga prędkość. Kółeczko pojawiające się na wrogu jest tylko lekką sugestią gdzie celować. Często trzeba to robić z większym wyprzedzeniem. Także nie marnujcie całego zapasu amunicji bez sensu tylko drobnymi seriami uwzględniajcie poprawki i patrzcie,czy wróg obrywa. Gdy tak się dzieje na waszym celowniku pojawia się X. Kolejna rzecz to, czym dalej od wroga jesteście tym mniejszymi seriami strzelajcie. Nie używajcie ognia ciągłego, bo 90% pocisków się zmarnuje. Czekajcie także,aż cel będzie większy. Czyli po pierwsze będzie bliżej,a po drugie odsłoni się Wam np. przy zwrocie w bok. Wtedy możecie śmiało wypruć w niego cały magazynek. Pamiętajcie o celowaniu w skrzydła i inne ważne części samolotu jak ogon lub silnik. Kadłub samolotu jest najtwardszy i pusty. Naprawdę tam nic nie ma, więc ciężko coś uszkodzić. Serie po skrzydłach,ogonie,silnikach pozwolą Wam szybko zniszczyć wroga. Również ważną rzeczą jest by kontrolować poziom przegrzania się broni (celownik zapełnia się na kolor czerwony) oraz poziom amunicji w magazynku. Jeśli macie chwilę odpoczynku i jesteście bezpieczni warto przeładować broń (domyślnie klawisz Y), by nie atakować z prawie pustymi karabinami.

    • splawik2309, MaxiLager i Kropek lubią to

    #2 splawik2309

  • splawik2309

      Pasjonat

    • Użytkownik
    • PipPipPip

     
    Reputacja: 49
  • Napisano 15 May 2013 - 21:13

    Bardzo fajny poradnik dla początkujących. Sam bawię się w tą grę od pewnego czasu (głownie ZSRR) i powoli sam dochodzę do tego o czym tu piszesz.
    Btw duży plus za ten poradnik:)


                           CPU Intel Core 2 Duo E7400 2.8GHz GPU NVIDIA GeForce GTS 250 1GB RAM 2x2GB
     


    #3 Lazienkowicz

  • Lazienkowicz

      Żółtodziób

    • Użytkownik
    • Pip

     
    Reputacja: 4
  • Napisano 22 May 2013 - 15:01

    Skuteczniejszą metodą na uniki jest oczywiście znajomość manewrów lotniczych, chociażby popularnej pętli czy manewru Immelmana.

    Jeżeli masz wroga 400m za sobą i zrobisz Immelmana to raczej długo nie polatasz! Te manewry robi się tylko wtedy kiedy przeciwnik jest bardzo blisko tak aby go zaskoczyć  w przeciwnym razie pole do ostrzału zmienia się z cienkiej kreski, w cały samolot widziany od góry.

     

    Prawdę głosisz pisząc ze najlepszym sposobem na zgubienie ogona jest lot w stronę sojuszników, natomiast trzeba dodać że najłatwiejszym celem do zestrzelenia jest samolot, który goni jednego z sojuszników, co niestety dla niektórych jest wielka tajemnica. Czasami latałem po 5 min z ogonem i nikt nie chciał pomoc... ale jak podpaliłem bombowiec to już 4 kolejnych się rzuca.



    #4 GameBreakersPL

  • GameBreakersPL

      Gaduła

    • Użytkownik
    • PipPip

     
    Reputacja: 10
  • Napisano 22 May 2013 - 16:03


    Dlatego niegram sam na randomach w ta gre latam zawsze w plutonie jak mam ogon to zawsze go ktos zdejmie 






    Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych