Skocz do zawartości


Pobierz z Google Play
Zdjęcie

Opisy funkcji, Trybów Gry


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 GameBreakersPL

  • GameBreakersPL

      Gaduła

    • Użytkownik
    • PipPip

     
    Reputacja: 10
  • Napisano 15 May 2013 - 20:24

    aces2013-04-2918-33-3uacg8.jpg


    Na Czerwono

    1.Tryby gry - tam znajdziemy bitwy niestandardowe, turnieje i wojnę światową (wiem, dziwnie to brzmi) a także     misje i samouczek



    2.Menu - sterowanie, ustawienia, encyklopedia, rankingi i inne
     
    3.Lista znajomych
     
    4.Czat - rozmowy z graczami na serwerze
     
    5.Skrzynka na wiadomości - informacje o osiągnięciach, raporty o bitwach i inne
     
    6.Nasz profil
     
    7.Srebrne lwy - waluta która dostajemy za trafienia, zestrzelania itp, możemy kupować za nią m.in. samoloty
     
    8.Złote orły - za tą walutę kupimy specjalne przedmioty (trzeba ją kupić za prawdziwe pieniądze, a także dostajemy za samouczki)
     
    9.Premium - zwiększa m.in. otrzymywane PD, lwy itp.
     
    10.Sklep - tu możemy kupić orły, wymienić je na lwy a także kupić różne zestawy i zamienić PD
     
    11.Badania - w tej zakładce możemy kupić samoloty i w przyszłości czołgi oraz (pewnie) statki
     
    12.Automatyczna naprawa wszystkich samolotów po bitwie
     
    13.Automatyczne uzupełnianie zapasów po bitwie
     
    14.Lotnictwo - czyli samoloty
     
    15.Armia -  będą tu czołgi
     
    16.Flota -  okręty wojenne
     
    17.Do boju! - chyba nie muszę tłumaczyć
     
    18.Wybór frakcji
     
    19.Zwerbuj załogę <cena> - możemy zwerbować załogę pod nowy samolot
     

    Na żółto:
     
    1.Hangar - nasz samolot z informacjami lotem testowym
     
    2.Lot testowy - lot bez zasad, możliwy wybór uzbrojenia, ograniczenia amunicji i paliwa i inne
     
    3.Zmiana samolotu - możemy wybrać samolot
     
    4.Widok załogi - możemy podszkolić naszą załogę samolotu punktami PD załogi
     
    5.Uzbrojenie - możemy kupić, zastosować uzbrojenie i ulepszenia


    W samej grze:
    aces2013-04-3016-42-0iikbj.jpg

     


    ​1.FPS - aktualna liczba klatek na sekundę
     
    2.THR - moc silnik (nie jestem pewien w  100%, jeżeli źle napisałem to poprawcie)
     
    3.SPD (speed) - prędkość w km/h
     
    4.ALT - wysokość naszego samolotu
     
    5.Wskaźnik(i) - <poniżej>
     
    6.Mini mapa - <poniżej>
     
    7.<Nazwa samolotu> - nazwa samolotu gracza (czerwony-przeciwnik, niebieski-nasi; Im bliżej tym bardziej  szczegółowa nazwa samolotu)
     
    8.<Odległość> km - odległość w kilometrach od naszego samolotu
     
    9.Celownik - tam polecą pociski, gdy km się przegrzewa to czerwony robi się bardziej ciemniejszy
     
    10.<Nick> - Nazwa gracza
     
    11.Kropki (wiem trochę słabo widać) - jednostki naziemne (m.in czołgi, działa przeciwlotnicze)
     
    12.Liczba jednostek naziemnych
     
    Wskaźniki:
    ​5a - wskaźnik ilości pkt naszej drużyny (gdy spada robi się biały)
    5b - wskaźnik zajętych lotnisk (biały - lotnisko niczyje)
    5c - wskaźnik ilości pkt przeciwnej drużyny (gdy spada robi się biały).

     


    Mini mapa:
    Punkty - jednostki naziemne typu czołgi
    Romby - samoloty
    "Działa" - artyleria i działka przeciwlotnicze
    A,B,C - lotniska

    Dodatkowo:
    aces2013-05-0113-42-24pui4.jpg
     
    1.Wskaźnik uszkodzonych części samolotu (im ciemniejszy czerwony tym bardziej dana część jest uszkodzona, czarny oznacza że część jest zepsuta i nie działa)
     
    2.Paliwo Przeciek - przy dużym uszkodzeniu paliwo "ucieka"
     
    3.Ta linia wskazuje kierunek, z którego nasz samolot został trafiony, jeśli linia jest wokół samolotu to został trafiony przez działko przeciwlotnicze.
     
    Tryby gry:
     
    1.Bitwy zręcznościowe - bitwy na różnych mapach i losowo dobieranymi samolotami, sterowanie uproszczone. Przy przeciążeniach tylko przyciemnia ekran a przy dużych prędkościach nic się nie dzieje a paliwo jest nielimitowane
     
    2.Bitwy historyczne - bitwy które wydarzyły się na prawdę, z samolotami tylko danej nacji która brała udział w bitwie, przy dużych prędkościach odpadają skrzydła, paliwko jest limitowane
     
    3.Tryb realistyczny - dla osób z dżojstikiem, mój lot na samouczku klawiaturą skończył się dachowaniem samolotu 


    #2 Lazienkowicz

  • Lazienkowicz

      Żółtodziób

    • Użytkownik
    • Pip

     
    Reputacja: 4
  • Napisano 22 May 2013 - 15:15

    Bitwy zręcznościowe - najwyższy tier samolotu, to grupa w która będziesz "tierowany". Jeżeli gracie ze znajomymi, najwyższy samolot powinien mieć tier nieparzysty, np. 7. Wybierając tier 8 wrzuca was miedzy 8-9.

    Bitwy historyczne - Samolot wybrany w garażu jest wybranym na bitwę. Tiery są brane pod uwagę ale często zdarza się 3 tier vs 9 tier. Inna tez jest fizyka gry, inaczej działają bomby, inny system obrażeń. Na pole bitwy trzeba też dolecieć (2-6 min). 

    Tryb realistyczny - widok tylko z kokpitu i brak jakiejkolwiek pomocy przy lataniu. Joystick raczej niezbędny ale i są tacy co sobie radzą. 

     

    Na każdych trybach paliwo jest brane pod uwagę.






    Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych