Skocz do zawartości

Pobierz z Google Play
Zdjęcie

Komputer do 3000zł

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 MasonOwy

• MasonOwy
    • Użytkownik

Reputacja: 0
  • Napisano 25 July 2017 - 15:23

Witam , napiszę mniej więcej o co mi chodzi mam nadzieję ,że ktoś mi pomoże  :). Chciałem złożyć sobie komputer,ale niestety jestem w tym zielony więc , dlatego proszę tutaj o pomoc  :) . Ogólnie chce złożyć go od podstaw (obudowa,płyta głowna itd itd-nie dysponuję niczym co mógł bym do niego włożyć więc muszę wszystko kupić) . Dysponuję budżetem na oko 3000 zł. Komputer do gier (coś typu cs,h1z1,playerunknows,call of duty) tak ,aby chodziły na nim nowe gierki. Nie muszą chodzić w najwyższej jakości , mogę grać nawet na słabych/średnich wymaganiach,jeżeli można zejść z ceną poniżej 3000zł ,a gierki będą na nim działać nawet w tej słabej/średniej jakości był bym zadowolony, gdyż nie ukrywam potrzebuję troszkę kaski na remont, ale na zakupienie komputera szykuję się już dobre parę lat i uważam ,że nie ma co dłużej czekać. Na tą chwilę nie mam monitora (oczywiście po złożeniu komputera już bym sobie jakiś kupił), chwilowo bym korzstał z TV 32 cale ,ale to tak jak piszę tylko przejściowo. Dzięki wielkie wszystkim za rady i udzieloną pomoc , Pozdrawiam

#2 Decapitare

• Decapitare

Bywalec

• Stały Bywalec
    • PipPipPipPip

Reputacja: 107
  • Napisano 26 July 2017 - 8:53

Kiedy ten zestaw będziesz kupował?

Telewizor ma oczywiście jakieś wyjścia cyfrowe?

Potrzebujesz może system czy sama skrzynka?

• MasonOwy lubi to

#3 MasonOwy

• MasonOwy
    • Użytkownik

• Napisano 26 July 2017 - 14:28