Skocz do zawartości


Pobierz z Google Play
Zdjęcie

Mikrofon Novox NC-1 - problem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Fox12300

  • Fox12300
    • Użytkownik

     
    Reputacja: 0
  • Napisano 18 July 2017 - 23:36

    Witam. Mam pewien problem z w/w mikrofonem. Otóż podczas mówienia wzmacnia on bardzo szumy które są wyłapywane z otoczenia. Głowę bym dał sobie uciąć, że w momencie kupna mikrofonu (parę miesięcy temu) oraz przed zmianą komputera tego problemu nie było. O ile w przypadku jakiś nagrań to nie ma problemu, bo można je odszumić, o tyle w przypadku rozmów przez Skype czy Hangout już na przykład dziewczyna narzeka, że za bardzo szumię gdy mówię.

    Nagrałem tutaj próbkę do odsłuchu:
    https://youtu.be/5rt1nJ0doCo

    Słychać na samym początku zwykłe normalne szumy, jednak w trakcie mojego mówienia dźwięk zostaje wzmocniony co odbija się na wzmocnieniu również i szumów. Utrzymuje się to przez jakiś czas, a potem wszystko wraca do normy. I tu moje pytanie: Co mogło spowodować taki stan rzeczy i jak go naprawić? Próbowałem przełączać porty USB. Nic to nie dało. Spróbowałem wyłączyć zezwolenie aplikacji na wyłączną kontrolę nad tym urządzeniem. Dało to to, że szumy były wzmocnione przez cały czas. Myślałem też, że może statyw lub kabel od mikrofonu jakoś przechwytują szumy np. komputera i przekazują go do membrany, ale żadna z tych rzeczy nie ma aż tak bezpośredniego kontaktu z komputerem. No i nie usprawiedliwia to wzmacniania w czasie mowy.
    Dodam, że przez brak włącznika/wyłącznika na owym mikrofonie, często go po prostu wypinałem z gniazda USB - czy to mogło w jakiś sposób go uszkodzić?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi, mam nadzieję, że jakoś mi pomożecie ;)


    Użytkownik Fox12300 edytował ten post 19 July 2017 - 9:38





    Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych