Skocz do zawartości

Pobierz z Google Play
Zdjęcie

Studia i Matura

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hardkor

• Hardkor

Polonista

• Technik Sprzętowiec
    • PipPipPipPipPipPipPipPip

Reputacja: 295
  • Napisano 01 December 2016 - 23:41

Witajcie

Aktualnie jestem w klasie 4 na teleinformatyki i przede mną coraz bliżej matura jak i wybór studiów. Na pewno wiele osób w osatnich latach stało przed egzaminami oraz wyborem studiów jak ja. Jakieś rady od starszych kolegów? Ksiązki z których warto sie uczyc? Uczelnie które omijać? Mieszkam na wypizdowie, więc na pewno na studia do większego miasta oraz na pewno chce iść na coś w swoim zawodzie. Najchetniej coś z grami, ale niestety to jak widze słabo płatne. Póki co jak zauważyłem najbardziej z ogółu IT lubie zabawe z siecią.

https://www.facebook...epublikaGraczy/ - Grupa dla graczy, na której jestem adminem (i jednocześnie pośrednio założycielem)

graphic.png

#2 Fuzzik

• Fuzzik

Mistrz pióra

• Technik Sprzętowiec
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip

Reputacja: 687
  • Napisano 03 December 2016 - 12:22

Pisz rozszerzenie z matmy i infy, przyda Ci się do punktacji.

i5 3570k + EVGA GTX 960 SSC 2GB

Dumna i Bogata Polska!

#3 Wilkokłak

• Wilkokłak

Doświadczony spamer

• Administrator IT
    • PipPipPipPipPipPip

Reputacja: 165
  • Napisano 03 December 2016 - 14:07

W Gliwicach jest teleinformatyka, sam zamierzam się tam wybrać

Oferuję tworzenie stron internetowych [HTML5, CSS3, PHP+MySQL, Javascript]. Nie zajmuję się hostingiem i/lub załatwianiem domen! Masz jakiś problem z pisaniem strony? Napisz do mnie! ||| Moja strona

#4 Hardkor

• Hardkor

Polonista

• Technik Sprzętowiec

• Napisano 07 December 2016 - 21:38

W Gliwicach jest teleinformatyka, sam zamierzam się tam wybrać

W sensie studia? Ja poki co bardzo sklaniam sie do Krk, bo duzo znajomych tam mam :) No problem z informatyka taki, ze na 90% bym ja slabo napisal, bo z tego co wiem to programowanie.