Skocz do zawartości

Pobierz z Google Play
Zdjęcie

Zmiana szkoły?

e-sport esport technikum

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rofinder

• Rofinder
    • Użytkownik

Reputacja: 0
  • Napisano 25 October 2016 - 16:05

Cześć,siemanko,witam wszystkich,którzy zaglądają teraz w ten temat.
    Chciałbym z wami podzielić się moim "problemem".Zacznę,że mam dopiero 16 lat (skończone w tym roku),jestem uczniem 1klasy liceum sportowego i jak pewnie się domyślacie,w takich liceach nie ma większego nacisku na naukę.Jestem ponad 250km od domu rodzinnego,mieszkam w internacie i to jeszcze z ludźmi niezbyt mi odpowiadającymi(chodzi o charakter).Lecz nie o to chodzi,a więc jak wcześniej wspomniałem jestem w ogólniaku.Jedyne czego się nauczyłem będąc na wyjeździe,wstając o 5 rano zasuwając na basen i chodzeniu spać o 21 jest to,że warto spełniać swoje marzenia.W tym sens,że moim marzeniem nie jest bycie mistrzem olimpijskim w mojej dyscyplinie,lecz zaistnienie w świecie e-sportu(tak wiem,nietypowe i może powiecie,że trochę głupie,ale miałem już małe osiągnięcia).Wolałbym również grzebać w komputerze,choć się na tym prawie wcale nie znam,bo wcześniej byłem dosłownie pochłonięty przez gry to niezbyt mnie interesował świat,który mnie otacza.Więc przejdę do sedna.Chciałbym wrócić do siebie i przepisać się do technikum informatycznego oraz próbować swoich sił w esporcie.Więc,jak napisałem wyżej,ktoś z czytających może przeżył technikum informatyczne i mógłby mi powiedzieć z czym zacząć,czego się uczyć,żebym samemu nadrobił pierwsze miesiące? ;)

#2 Fuzzik

• Fuzzik

Mistrz pióra

• Technik Sprzętowiec
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip

Reputacja: 687
  • Napisano 25 October 2016 - 18:38

Lepiej zapytaj się tych, którzy chodzą do szkoły którą chcesz wybrać, bo w każdej szkole jest nieco inaczej. Ba, każdy nauczyciel inaczej prowadzi lekcje.

i5 3570k + EVGA GTX 960 SSC 2GB

Dumna i Bogata Polska!

#3 Nisqacz

• Nisqacz

Żółtodziób

• Użytkownik