Skocz do zawartości


Pobierz z Google Play
Zdjęcie

[Gra] Battle on the Breachmaker (oparta na Guild Wars 2)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Evan

  • Evan
    • Użytkownik

     
    Reputacja: 0
  • Napisano 22 October 2016 - 23:23

    Hej! :)

     

    Chciałem się jakoś pochwalić gierką, którą zrobiłem na podstawie wydarzeń z Guild Wars 2 (sezonu pierwszego). Obecnie ten content nie jest grywalny od prawie trzech lat (epizod był grywalny tylko przez dwa tygodnie).

     

    Na początku od razu wspomnę, że studio odpowiedzialne za Guild Wars 2 - ArenaNet - dało mi oficjalną aprobatę że mogę ów projekt kontynuować i wypuścić pod warunkiem że nie będę czerpać z tego pieniążków :)

     

    RLmXCBD.png

     

    Poruszanie się:

    • Kontrola: WSAD + V (polecam zbindować uniki pod spację, w nowszych buildach będzie domyślnie jako właśnie spacja)
    • Lewy i prawy przycisk myszy to spelle atakujące: Fireball i obszarówka
    • E teleportuje cię w wybrane miejsce
    • Q leczy cię o jeden punkt życia

    Mechanika:

     

    Na początku po zakończeniu wstępnej cutscenki od razu przychodzi nam się zmierzyć z bossem. Musimy zebrać wszystkie trzy kolorowe pola aby zadawać maksymalne obrażenia. Atakowanie bossa bez buffów nic mu nie robi, a my otrzymujemy efekt "light feedback" - czyli po otrzymaniu dziesięciu "stacków" owego efektu otrzymujemy obrażenia (-1 HP).

    Następnie, boss atakuje na kilka sposobów, między innymi:

    • Skierowany będzie w Ciebie promień elektryczny który można zniwelować tylko za pomocą uniku
    • Dużo obszarówek, trzeba ostrożnie stąpać po mapie
    • Więcej obszarówek.

    Przy zbiciu odpowiedniej ilości życia głównemu bossowi, rozszczepia się on na 3 pomniejsze: zielony, czerwony i niebieski. Każdy z nich cechuje się zadawaniem konkretnych ataków. Po ubiciu wszystkich trzech, scalają się one na powrót na środku.

     

    Dodatkowa mechanika: limit czasu 7 minut. Po przekroczeniu czasu gry nie otrzymujemy Game Over'a, lecz boss wchodzi w fazę dewastacyjną. Gra robi się wtedy bardzo trudna, więc lepiej nie marnować czasu :)

     

    Linki:

    Pobieranie:

     

    Ogólnie to zależy mi na jakiejś konstruktywnej opinii. Mam zamiar dalej rozwijać te minigierkę i dodać kolejne epizody (jeden jest już w trakcie tworzenia), więc potrzebuję jakiejś krytyki, co jest dobrze, a co nie :)

     

    Z góry dziękuję za przeczytanie i ewentualne komentarze! :)

     

    PS: Pracowałem nad pojedynczym epizodem (powyższy level) ponad rok :x

     






    Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych