Skocz do zawartości


Pobierz z Google Play
Zdjęcie

[Wyniki] Finał 3 edycji Bitw na Intra


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Himiodzio

  • Himiodzio

      Widmo

    • Global Moderator
    • PipPipPipPip

     
    Reputacja: 375
  • Napisano 19 December 2015 - 21:48

    Witajcie! :)
     
    Nastał ten dzień! Dzień w którym otwieram temat dla jury, gdzie będą mogli oddać swój głos na (według nich) najlepszego w tej edycji.
    W tej edycji w finale witamy, dobrze nam znaną dwójkę naszych forumowiczów, którzy wreszcie mieli okazję wykazać się swoimi w finale (lub jeśli ktoś woli: mieli okazję pokazać wszystkie asy w rękawie ;)).

    Jako, że zgodnie z regulaminem, zwycięzce trzeciej edycji BnI wybiera jury - więc niestety dopóki nie zostanie oddane pięć głosów, ja swojej opinie nie mogę tymczasowo tutaj napisać.

    Dla przypomnienia, głównym aspektem zadania finałowego była dynamika.
    Jak zaraz każdy zobaczy, nasza dwójka pokazała co potrafi ;).


    Właśnie taki moment jak ten, pokazuje jaki mamy czasem trudny wybór. Tym razem, na moje szczęście, wybór należy do jury (nie będę miał "kaca moralnego" :D).
     
     
    Tak więc czas zobaczyć prace!
     
    Glock

    --->Kilk<---

     


    Kaadzik

    --->Kilk<---

     

     

     

     
    Jeśli ktoś zapomniał, kto w tej edycji wchodzi w skład jury, przypomnę ;).
    Skład jury 3 edycji BnI: Flamy, Nexos, GrabaGra, Highstyled, Liptonex.
     
    Nagrody za 1 i 2 miejsce:

    Spoiler

     

    Temat ten służy jedynie do wyników/wyborów jury - każdy inny post osoby która nie jest w jury, będzie kasowany.

     

     

     
     
    Jeśli chcecie porozmawiać o pracach finałowych, macie do tego temat: --->Kilk<---

     

    Niech wygra najlepszy!



    #2 HighStyled

  • HighStyled

      Gaduła

    • Streamer
    • PipPip

     
    Reputacja: 49
  • Napisano 25 December 2015 - 17:52

    Czołem ludziska!

    Wygląda na to, że będę pierwszym oceniającym. Jurorów mamy pięciu, więc rozumiem, że wygra praca, która dostanie co najmniej 3 głosy, tak? 

    Zdaję sobie sprawę, że nasi uczestnicy włożyli w to swoją pracę, z pewnością poświęcili też dużo czasu na rozplanowanie ujęć (Kappa) itp., ale trzeba to powiedzieć. Filmy najlepsze nie są. Właściwie żadnego z nich nie użyłbym na swoim kanale (gdybym prowadzeniem takowego się zajmował - w sumie to jestem streamerem), ale swój głos oddaję na pracę Glocka - dla mnie jest po prostu lepsza.

    Inna rzecz, że temat prac jest naprawdę nośny i możnaby tu zrobić niezłe arcydzieło, bo materiałów i pomysłów jest od cholery.

    Powodzenia w dalszym tworzeniu, pozdrawiam! ;)



    #3 Flamy507

  • Flamy507

      Nowicjusz

    • Streamer
    • Pip

     
    Reputacja: 14
  • Napisano 26 December 2015 - 14:29

    Yo! Jako pseudo artysta wycisnę trochę feedbacku :)

    Glock:
    Dynamiczna i pełna energii praca! Jeżeli mam się do czegoś doczepić to przejścia w dynamice (0:15)
    0M3FdnF.png
    Facet Leci w prawo i w następnej scenie wszystko stoi w miejscu. Rozumiem, że jest tam jakiś shake od impactu ale można było to spokojnie zrobić jak w (0:30). Proponuje zachować dynamikę w całym filmie. Jeżeli już chcesz wrzucić coś 'spokojniejszego' stopniowo wszystko wyhamuj. Dlaczego?

     

    Nie mówi się o tym - ale wzrok też potrafi się zmęczyć (szczególnie gdy oszukuje się perspektywe i kierunek ruchu)
    WOFEbHu.png
    Polecę w prawo - wyląduje z lewej. Niby nic wielkiego ale jest tego cała masa w filmie. Dodaj do tego wszystkie zmiany scen, wybuchy, pościgi a po paru minutach będziesz toczył piane z ust :)

    Kaadzik:
    Dobrze, że bawisz się rytmicznymi blackoutami ale jedynym udanym jest ten z (0:06)
    Spójrzmy pierw na (0:08). W pierwszej scenie (postać) idzie w dół - w drugiej (kamera) idzie do góry.
    i3EW8ie.png
    Mało tego wszystko przeskakuje w rytm muzyki. Zamysł fajny niestety lekko przekimbinowany. Tak jak w przypadku Glocka popracuj nad zachowaniem konkretnego kierunku między scenami.

    Nie pasuje mi również scena z Imperiusem - panuje tam kompletne zamieszanie z klatkami kluczowymi. Wybieraj momenty, które niosą ze sobą najwięcej informacji o pozycji postaci by wszystko zachowało logiczny ciąg.
    f362gXW.png

    Skoro podpiera się już na kolanie to po co oglądać to znowu? ;)|

    Kolejny przykład ze sceną z The Last of us. Między tymi dwoma ujęciami nasz kolega mógł równie dobrze wykonać salto dla dodatkowego impetu. Brak tam klatki kluczowej, gdzie trzymałby pieniek w górze.
    KoFPw3i.png

     

    Brakuje mi w waszych pracach czegoś od siebie. Widzę tu tylko posklejane trailery i cinematic'i. Pokombinujcie również z innymi gatunkami muzycznymi bo Rock, Punk i Metal przerabialiśmy już miliony razy w intrach, AMV'ach itp. Polecam Prodigy, Pendulum, Woodkid może nawet jakiś POP.

    Głos oddaje na Glocka :)



    #4 Nexos

  • Nexos
    • Streamer

     
    Reputacja: 3
  • Napisano 27 December 2015 - 17:37

    Heya!

     

    Ja jestem bardzo krytyczny jeśli chodzi o INTRO. Sam nie zawsze używam bo lubię dobre intra, a że mi się nie chce robić to nie używam, proste.

     

    Co do obydwu to kompletnie nie mój gust, nie lubię INTRO zrobionych z INTRO różnych gier. Jestem fanem raczej kreatywności "własnej", robienia czegoś na własnych materiałach, z własnymi grafikami, własnym pomysłem. To co zobaczyłem w dwóch "INTRACH" to trailery gier zwyczajnie pocięte (w niektórych momentach bardzo słabo, przykładem będzie robienie niedokładnych cięć: cięcie i przeskok sceny w momencie gdy akurat w trailerze danej gry również następuje tranzycja w efekcie mamy 2 sekundową scenę i w momencie cięcia jest jeszcze 0.5 sekundy kolejnej sceny, nie wiem czy dobrze to opisałem).

     

    Co do muzyki również jestem fanem bardziej muzyki unikalnej a nie pierwszego lepszego utworu gdzie ktoś sobie śpiewa. Nie słyszałem nigdy tych nutek które lecą w obu filmach ale "brzmią" jak takie sztampowe i typowe muzyczki. Tak jak kiedyś wrzucało się wszędzie do intro jakiegoś linking parka czy coś.

     

    Taki materiał na przyszłość jeżeli chłopaki chcecie robić dalej tego typu intra: https://www.youtube....h?v=0Y7JeVHOjds

    Radzę przestudiować i zobaczyć ładną kompozycję gier, dobrej muzyki, cięć i tak dalej.

     

    Mój głos idzie na Glocka :P



    #5 GrabaGra

  • GrabaGra
    • Streamer

     
    Reputacja: 6
  • Napisano 27 December 2015 - 17:49

    No dobrze, to i ja dorzucę swoje 3 grosze :) Jeżeli pozwolicie będę to robił w punktach.

    GLOCK:
    - Bardzo podoba mi się dobór muzyki - nadaje ona niezłego tempa i daje takiego kopa!

    - Kilka fajnych przejść np. jak wybucha AT-ST czy jak biegną Rebelianci i Imperialni (fajne też było z chyba Destiny, gdzie ruch idzie w prawo, kamera chowa się za kamieniem i potem pojawia się pojazd z działkiem - super)

    - Niektóre przejścia jednak są bardzo słabe - albo się 'powtarzają' albo pojawiają się na ułamek i nic nie wnoszą do całego intra

    - Intro kończy się ot tak - nie ma jakiegoś 'finału' tylko zwykłe wyciszenie

    - Intro ciut za długie (chociaż przyjemnie się ogląda) ale nie wiem czy takie nie były założenia konkursu

     

    KAADZIK:

    - Kilka fajnych przejść, które bardzo naturalnie przechodzą jedno w drugie

    - Więcej efektów niż u Glocka, chociaż czasami mniej znaczy więcej i niektóre z tych efektów bym sobie odpuścił

    - "No one gets left behind" - to mi totalnie nie pasuje do całości! To mogłoby być dobre do rozpoczęcia intra, ale tak w środku - blee

    - Na swoim intrze raczej skupiasz się na walkach przy użyciu broni palnej / białej / pięsci - a tutaj nagle pojawiają się na chwilę łodzie i strzelają do siebie - nie widzę trochę związku. Moim zdaniem powinieneś skupić się w całości na walkach postaci i to by mogło przynieść ciekawy efekt (szczególnie, że nutka to I Need A Hero - więc aż się prosi o pokazanie takich bohaterów)

    - Muzyka okej, chociaż już tyle intr pod to widziałem, że troszkę mnie męczy

    - Intro ma wyraźne zakończenie co dla mnie jest plusem - zawsze lepiej to wygląda niż zwykłe wyciszenie
    - Długość intro, ale tak jak pisałem u Glocka - nie wiem czy takie nie były założenia.

    Podsumowując - oba intra są okej, w obu znajdą się elementu do poprawy i w obu znajdą się elementy, które wyszły dobrze!
    Motywem przewodnim była dynamika i na tym gruncie intro GLOCKA wyszło moim zdaniem lepiej! :)



    #6 Liptonex

  • Liptonex

      Bywalec

    • Administrator IT
    • PipPipPipPip

     
    Reputacja: 230
  • Napisano 27 December 2015 - 18:32

    Mój głos leci do Glocka, oba intra według mnie były na podobnym poziomie, wręcz liczyłem na troszkę więcej jak na finał - tak nie zachwyciliście wujka Liptona w 100%, intra były na dobrym poziomie, ale jak na finał liczyłem na bardzo dobry poziom. Przez kilka dni nie miałem pojęcia na kogo oddać głos, bo tak jak wspominałem, nie wyróżniliście się za bardzo. Głos poleciał na Glocka, ponieważ bardziej przejścia między scenami i dobór muzyki do mnie przemówił, od strony technicznej nic więcej już nie dodam, bo moi przedmówcy z pewnością w obróbce wideo są bardziej zaawansowani ode mnie i co mieli wam wytknąć to wytknęli :). Jako, że ostatni oddaje głos, można oficjalnie napisać - Glock zwycięzcą 3 finału, teraz pozostaje nam się modlić, że Himiodzio zrobi szybciej następną edycję, a nie znów będziemy czekać rok :).



    #7 Himiodzio

  • Himiodzio

      Widmo

    • Global Moderator
    • PipPipPipPip

     
    Reputacja: 375
  • Napisano 27 December 2015 - 19:04

    Tak więc już mogę dodać też kilka swoich słów ;).

     

    Jak wiecie, 3 edycja powróciła po roku przerwy!

    Odnośnie samego sposobu przeprowadzenia 3 edycji, jestem zadowolony... Niestety jak to bywa, podczas wyskoczyło kilka kwestii, które jakoś rozwiązaliśmy - choć lekki posmak "tego czegoś" został.

    Ta edycja jest dla mnie wielkim podsumowaniem, tego co dotąd się nazbierało :).

    W tej chwili jestem już pewny, co jeszcze trzeba zmienić/dodać, tak aby w 4 edycji wszystko jeszcze bardziej (lub lepiej) wyglądało :).

     

    Co do prac finałowych...

    Jestem z nich zadowolony - patrząc na tą edycję, są fajnym zakończeniem 3 bitwy.

    W przypadku finału, jestem o tyle zadowolony, że to nie mi oceniać wtedy te prace ;).

    Ponownie przekonałem się, że Kaadzik specjalnie robi coś takie, co zapisuje się w mojej pamięci (wspominając dotąd jego intro z ME) - tym razem był to fragment z Alana Wake i przenikającym go innym obrazem  ;).

    Dokładnych analiz nie będę robił, bo już nasze jury w jakiś sposób to zrobiło.

     

    Mogę jedynie gratulować wygranej Glockowi i zarazem też pogratulować 2 miejsca Kaadzikowi.

    Panowie wreszcie nadszedł czas kiedy to dostaliście się do finału i pokazaliście co potraficie : ).

    Kaadzik napisał, że to prawdopodobnie koniec jego ogólnie z intrami... Bardzo dobrze! Nie będę miał już takich wyrzutów jak przy ME : D - żartuję Liczę, że jeszcze kiedyś zawitasz w BnI! ;)

     

    Teraz ostatnia sprawa...

    Co do kolejnej edycji... Będzie i nawet nie za rok! To mogę Wam obiecać!

    Jest pewna kwestia (związana tym razem głównie z bitwami) nad którą muszę się ostro zastanowić.

    Nie jest to nic związanego z metodami regulaminu i zasad (te kwestie są już rozpisane i przed edycją 4 zostaną wprowadzone).

    Obiecuję, że podejmę najlepszą z dostępnych opcji! :)

    Zrobię wszystko, żeby bitwa wróciła jak najszybciej!

    Liczę, że będzie to połowa stycznia (jeśli wybiorę opcję nr 2) - dam jeszcze znać o tym jak najprędzej.

     

     

    Tak więc teraz nastał czas chwilowego odpoczynku i przymusowej 2 tygodniowej pauzy.

     

    Więcej info soon! Trzeba szukać nowy...

     

    BnI #4


    • Liptonex lubi to




    Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych