Skocz do zawartości


Zdjęcie

Najlepsza karta w Duel of Champions

Najlepsza karta duel of chempions

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Plerzers

  • Plerzers

      Nowicjusz

    • Użytkownik
    • Pip

     
    Reputacja: 0
  • Napisano 11 April 2013 - 21:20

    Jaka jest według was najlepsza karta w Might & Magic: Duel of Champions?



    #2 Faransis

  • Faransis

      Żółtodziób

    • Użytkownik
    • PipPip

     
    Reputacja: 9
  • Napisano 11 April 2013 - 21:30

    Hmm najlepsza karta... Moim zdaniem w DoC nie ma czegoś takiego jak najlepsza karta. Są karty lepsze i gorsze, co jest oczywiste, ale każda karta (mowa także o epickich) ma swoje plusy i minusy. Wszystko zależy od tego jak jej używamy i oczywiście od naszego decku. Karty muszą ze sobą współgrać.



    #3 Eurion

  • Eurion

      Bywalec

    • Użytkownik
    • PipPipPip

     
    Reputacja: 1
  • Napisano 11 April 2013 - 21:55

    Wszystkie są spoko. Zaklęcia wymiatają ;)



    #4 Smuggler

  • Smuggler

      Pasjonat

    • Moderator
    • PipPipPipPipPipPip

     
    Reputacja: 58
  • Napisano 11 April 2013 - 22:15

    Najlepszą kartą w sumie może być prawie każda, wszystko zależy od strategi jaką obierzemy :).

    #5 Rock

  • Rock

      Znawca

    • Właściciel
    • PipPipPipPip

     
    Reputacja: 105
  • Napisano 11 April 2013 - 22:56

    Jaka jest według was najlepsza karta w Might & Magic: Duel of Champions?

     

    FIERBOL! :(



    #6 Faransis

  • Faransis

      Żółtodziób

    • Użytkownik
    • PipPip

     
    Reputacja: 9
  • Napisano 11 April 2013 - 23:01

    Rocku, ARMAGEDON ciekawszy :D

    Przypominam -10 wszystkiemu co się znajduje na polu... wyobraź sobie sytuacje, masz 1 stworzenie na polu, a twój przeciwnik cały obwarowany, jedna jedyna szansa i dostajesz Armagedon ^^



    #7 Junx

  • Junx

      Żółtodziób

    • Użytkownik
    • PipPip

     
    Reputacja: 0
  • Napisano 12 April 2013 - 9:58

    Tylko pierw trzeba mieć 6 "butelek" aby go użyć, gorzej jak się ich nie ma :P



    #8 Faransis

  • Faransis

      Żółtodziób

    • Użytkownik
    • PipPip

     
    Reputacja: 9
  • Napisano 12 April 2013 - 12:26

    Wszystko zależy od decku i strategii :) Jeżeli chce się takie zagrywki szybko przeprowadzać, to do decku dajemy stworzenia za max 4 siły (czy jak to tam się zwie) i rozwijamy punkty mocy, żeby zniszczyć przeciwnika zaklęciami :)



    #9 mkrr3

  • mkrr3

      Nowicjusz

    • Strumykowiec
    • Pip

     
    Reputacja: 1
  • Napisano 12 April 2013 - 13:50

    Najlepsza w grze to nie wiem, ale do Necro wybrał bym jedną z tych:

    http://pl.mim.wikia....Rycerz_Wampirów

    http://pl.mim.wikia.com/wiki/Banshee

    http://pl.mim.wikia....ki/Rój_Insektów

    i jeszcze pająk za 4 2/2/5 z okaleczeniem 2 :)



    #10 Subli

  • Subli

      Nowicjusz

    • Użytkownik
    • Pip

     
    Reputacja: 0
  • Napisano 12 April 2013 - 15:26

    Potwierdzam pająk 4 2/2/5 boli strasznie + dosyć mocne w early wydaję się karty Lilim [4 3/1/8] z Inferna oraz Zombie Plagi [3 2/1/5 + Infekcja 1] z Nekropolis



    #11 Kerczillo

  • Kerczillo

      Nowicjusz

    • Użytkownik
    • Pip

     
    Reputacja: 0
  • Napisano 12 April 2013 - 19:24

    Mnie osobiście strasznie bolą te siostry , westalki czy jak im tam z przystani co leczą co turę . Jeszcze ta karta z Nekro która sprawia że jeżeli przeciwnik dostanie jakikolwiek dmg to ma zgona . Chociaż ogólnie dużo kart może być "dobrych" jeżeli ich użyjemy z rozumem . 



    #12 Rassija

  • Rassija

      Znawca

    • Użytkownik
    • PipPipPipPip

     
    Reputacja: 4
  • Napisano 12 April 2013 - 19:27

    Ja bardzo doceniam zaklęcie zadające 6 obrażeń wybranej jednostce. Dzięki temu można zaskoczyć przeciwnika i załatwić mu największego koksa ;)

     

    Mam też wrażenie, że Banshee jest lekko przereklamowane.. Potrzeba do tej karty aż 6 "pięści", czyli odbędzie się to kosztem jednej buteleczki na 4 poziom, a dla nekropolis to bardzo ważne.. Wystarczy jeden dobry czas by ta karta od razu spadła.. Chociaż z drugiej strony wskrzeszenie jej i użycie ponownie może bardzo boleć.. Problem w tym, że często trudno wskrzesić potwora w late (jakoś zawsze przeciwnicy potrafią szybko "wypluć" się z kart :( )
     



    #13 Bunio

  • Bunio

      Nowicjusz

    • Użytkownik
    • Pip

     
    Reputacja: 0
  • Napisano 12 April 2013 - 22:13

    Moim skromnym zdaniem karta tsunami też jest bardzo ciekawa może bardzo namieszać u przeciwnika :)



    #14 naraz

  • naraz

      Nowicjusz

    • Użytkownik
    • Pip

     
    Reputacja: 0
  • Napisano 08 May 2013 - 17:45

    Karty:

    2x Kenshi (swiatynia) na dwoch srodkowych rzedach  //ofensywna

    zaklecie 3 poziomu Gejzer (swiatynia)  //defensywna 

     

     to pierwsze karty ktore przyszly mi do glowy ;

     

    edit.

    w sumie Gejzer to tez karta ofensywna (w dodatku z magii wody a nie swiatyni ; ), wiec dodam jeszcze karte defensywna:

    lut szczescia 2 poziom (swiatynia) - labirynt lodu



    #15 Rassija

  • Rassija

      Znawca

    • Użytkownik
    • PipPipPipPip

     
    Reputacja: 4
  • Napisano 08 May 2013 - 19:06

    Najlepsza w grze to nie wiem, ale do Necro wybrał bym jedną z tych:

    http://pl.mim.wikia....Rycerz_Wampirów

    http://pl.mim.wikia.com/wiki/Banshee

    http://pl.mim.wikia....ki/Rój_Insektów

    i jeszcze pająk za 4 2/2/5 z okaleczeniem 2 :)

     

    A ja bym do tego dodał kartę pożeracz dusz. Za darmo możemy zabić 4 stwory przeciwnika mając je w decku. W połączeniu z gejzerem i pieczęcią śmierci robi niezły chaos w szeregach przeciwnika ;)



    #16 morghen

  • morghen

      Nowicjusz

    • Użytkownik
    • Pip

     
    Reputacja: 0
  • Napisano 09 May 2013 - 13:13

    Moim zdaniem z jednostek:

     

    http://www.mmdoc.net...olf-Captain.png

     

    możemy mieć go już w drugiej turze do tego ma 5 życia, jego statystyki można zwiększyć do 4/3/5 i jeszcze te obrażenia odwetowe.

     

    A z czarów teleport i portal miejski bardzo dobre często pozwalają wygrać grę i mają niewielki koszt.



    #17 andrzej1752

  • andrzej1752

      Żółtodziób

    • Użytkownik
    • PipPip

     
    Reputacja: 1
  • Napisano 09 May 2013 - 13:54

    armagedon nie zabija niestety wszustkich kart . Większy żywiołak ognia nie tylko nie zginie , ale jeszcze się uleczy.

    Moim zdaniem najlepszy jest pożeracz dusz i mroczne odbicie zwłaszcza przeciw kartom  inferna.



    #18 Gromo

  • Gromo

      Nowicjusz

    • Użytkownik
    • Pip

     
    Reputacja: 0
  • Napisano 13 May 2013 - 10:29

    Jest wiele dobrych kart, nie ma niestety jednej najlepszej, ponieważ żadna z kart nie jest uniwersalna.
    Ja lubię zdecydowanie lilimy za ich żywotność i duże możliwości "tankowania". Lubię także wszelie prządki losu za 4i ghoule za 3 ze względu na ich licznik trucizny. Dobre są także wszelkie jednostki z drenażem życia. A w Necro najbardziej lubię Upiornego smoka, może i drogi, ale dobrze wykorzystany jest prawie nieśiertelny.
    Dobre są także te stwry z inferno mające 4 ataku, ponieważ trudno jest je zabić, gdy cioś za nimi stoi.
    Z zaklęć uwielbiam wszystkie, które zabijają stworzenie przy trafieniu, bądź od razu. Klonowanie też jest super.Fireball wymiata, no i to zaklęcie powietrza za 6 dmg. Poprostu miodzio.



    #19 Mortimer

  • Mortimer

      Żółtodziób

    • Użytkownik
    • PipPip

     
    Reputacja: 1
  • Napisano 15 May 2013 - 11:21

    trudno powiedzieć, wszystko zależy. Najpotężniejszy czar to Armaggedon, a co do reszty to lubie (nie mówie że jest najlepsza) karty najpotężniejszych demonów z Inferno :) niestety jeszcze ich nie mam







    Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Najlepsza, karta, duel of chempions

    Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych